Recensie Cindy, Apeldoorn (Deventer) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb een tijdje geleden een afspraak gemaakt met deze dame en heb netjes het adres gekregen en heb er voor de deur gestaan op afgesproken tijdstip. Je raad het al....niemand thuis.
De weken erna nog een afspraak of 3 gemaakt maar deze werden telkens vlak van te voren door de dame afgezegd. Nu de moed maar opgegeven.
 
Had haar bericht gedaan dat ik nog een keer wilde afspreken, maar kreeg bericht dat ze gestopt is (pensioen 😀).
Dus mort op zoek naar wat anders in Apeldoorn/ Deventer omstreken.
 
Mede Wandelaars...
Twee weken geleden afspraak gemaakt maar die mailde ze kort daarvoor af omdat er iets tussen kwam....
Vandaag had ik weer een afspraak maar ik had al zo een vermoeden de dame was niet thuis.
Ik was natuurlijk gewaarschuwd in de reacties hierboven maar dan laat je je verleiden door de prijs,,,
Ze zit ergens in een flat in de keizers buurt in Deventer, dus,,,ik zou zeggen,,,niet doen,,,
 
Ik ben een paar keer bij haar geweest. Het is een aardige vrouw, volgens mij wel iets ouder dan de adv. aangeeft. Ze masseert en dat is meer wrijven. Pijpen was best wel oke. De 1e keer was incl. neuken. Al met al voor het geld prima, maar verwacht geen top prestaties. Overigens is het appartement niet heel erg fris en fruitig. Heeft ook een fikse hond als ik me goed herinner.
 
Wel, als dit de Cindy is waar het over gaat: wát een gedoe!

Gisteren of eergisteren heb ik een nette reactie gestuurd op haar advertentie.

Ik snap het niet: ik had een zorgvuldige tekst geschreven, zoals ik altijd doe, waarin ik vroeg naar de mogelijkheden en de kosten. Ze vraagt slechts naar waar ik vandaan kom en als ik ik dat vervolgens aangeef, dan geeft zij aan waar zij ontvangt. Ik wilde alleen de mogelijkheden weten en wat ze ervoor vraagt en heel misschien was een dankjewel voor mijn berichttekst nog aardig geweest, puur voor een klein en leuk beginnetje. Op een totaal ongeïnteresseerde reactie van haar kant zit ik niet te wachten.

Erg frustrerend. Ik heb haar gezegd dat ik dit heel raar vind en dat ik, tot mijn spijt, niet meer in ga op haar advertentie. Ik ben er inmiddels uit: als reacties en/of antwoorden zó kort en onpersoonlijk zijn, dan spreek ik niet meer af. Ik geef dat dan voortaan maar aan en zet mijn pre-ervaring dan gewoon op deze pagina. Ik ben klaar met deze reacties.

Ben ik daar volgens jullie zo moeilijk in, of kunnen jullie (voor een deel) mij mening delen?
 
Wel, als dit de Cindy is waar het over gaat: wát een gedoe!

Gisteren of eergisteren heb ik een nette reactie gestuurd op haar advertentie.

Ik snap het niet: ik had een zorgvuldige tekst geschreven, zoals ik altijd doe, waarin ik vroeg naar de mogelijkheden en de kosten. Ze vraagt slechts naar waar ik vandaan kom en als ik ik dat vervolgens aangeef, dan geeft zij aan waar zij ontvangt. Ik wilde alleen de mogelijkheden weten en wat ze ervoor vraagt en heel misschien was een dankjewel voor mijn berichttekst nog aardig geweest, puur voor een klein en leuk beginnetje. Op een totaal ongeïnteresseerde reactie van haar kant zit ik niet te wachten.

Erg frustrerend. Ik heb haar gezegd dat ik dit heel raar vind en dat ik, tot mijn spijt, niet meer in ga op haar advertentie. Ik ben er inmiddels uit: als reacties en/of antwoorden zó kort en onpersoonlijk zijn, dan spreek ik niet meer af. Ik geef dat dan voortaan maar aan en zet mijn pre-ervaring dan gewoon op deze pagina. Ik ben klaar met deze reacties.

Ben ik daar volgens jullie zo moeilijk in, of kunnen jullie (voor een deel) mij mening delen?
Heb al eerder aangegeven, jongens ga er niet meer naar toe,,,,of je staat voor een dichte deur,,,,of de mailwisseling is kut,
 
Wel, vandaag kreeg ik in elk geval per mail een reactie van haar, met daarin haar excuses voor haar onpersoonlijke benadering.
Ook al wil ik niet meer naar haar toe; ik kan het waarderen dat ze toch die moeite heeft genomen. Ik vind het wel zo netjes om dat nog aangevuld te hebben.
 
Communicatie met haar was kort maar correct. Weet dat de dames vaak een hoop rotzooi en fake berichten krijgen.
Ik ken haar als een aardige vrouw, correct in de omgang. Ze levert geen topprestaties maar daar is het geld ook naar.
Ik durf er zelf rustig nog eens langs te gaan
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan