Recensie Cindy, Apeldoorn (Deventer) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Alexsex

Stamgast
284
29/11/21
241
10
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/erotische-massages-_8374591
Totale kosten (in euro)
€50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren bij Cindy geweest. Een wat oudere dame 50+ die volgens haar advertentie in Eefde ontvangt en massages geeft.
Bij het contact blijkt dat ze thuis ontvangt in Deventer en veel meer biedt dan massage. Ondanks haar leeftijd en alleen een foto van haar borsten toch een afspraak gemaakt.
Het was geweldig. Ze masseert goed, maar wil zelf ook graag verwend worden. Ze wordt heerlijk kletsnat als je haar vingert. Ze sabbelt aan je tepels en ze pijpt geweldig, zonder condoom. Ik kwam veel sneller klaar dan ik verwachtte en zei dat ook. Hmmmm zegt ze kom maar in mijn mondje. Alles heeft ze doorgeslikt en 'm werkelijk helemaal leeggezogen. Oo mijn vraag of het nu duurder was zij ze nee hoor. Gewoon zoals afgesproken €50 voor half uur.
Volgende keer vraag ik toch om eerder te stoppen met pijpen zodat we intiem kunnen
 
Is ze echt slank?? Als ik naar de foto kijk verwacht ik eerder dat ze volslank of zelfs dik is? Wat zijn haar lengte en gewicht denk je? En is het er schoon?
 
IK had afgelopen week een afspraak met deze dame. Netjes het adres gekregen, ik was er precies op de afgesproken tijd; is ze niet thuis. 2 uur voor niks in de auto gezeten. Nadien nog wel contact gehad, ze moest overwacht weg en was vergeten mij af te zeggen. Overmacht maar toch.
Nog 2 andere dames in Deventer geprobeerd maar die namen niet op.
 
Het klopt wat Alex schrijft. Ik ben er geweest.
Het begint met een massage op de rug en even later mag je omdraaien.
De dame wordt lekker nat en vindt het ook lekker als je haar verwent. Tijdens het pijpen (zonder) gaf zij aan dat ik gewoon mocht komen in haar mond.
Was een lekker half uurtje voor € 50,00
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ben er een tijdje terug ook geweest in Deventer in een oudere(r)e flat. Eerst via mail via SJ contact gelegd en later overgeschakeld naar WA.

Dame in kwestie is een ontzettend aardige vrouw, echter qua uiterlijk lijkt ze ouder dan de leeftijd waarmee ze adverteert. De flat waarin ze ontvangt werd op het moment van bezoek gerenoveerd. Haar stulpje was duidelijk nog niet onderhanden genomen. Bij binnenkomst werd ik gelijk naar een slaapkamer geleid. Wat als eerste opvalt in de woning is de geur, die waarschijnlijk van de honden afkomt waarmee ze samenwoont. Dit ontnam mij al enigzins de zin in intimiteit. Maar zoals gezegd, Cindy (geen idee of dat haar echte naam is :) ) is een aardige dame en gezellige prater, dus daarom gebleven. Wel besloten om in tegenstelling tot in eerste instantie afgesproken maar een half uur gebleven.

Over de dienstverlening; Cindy begon met een massage terwijl ik op mijn buik lag. De massage is niet veel meer dan wrijven met koude olie. Stelde niet veel voor. Door het optillen van mijn billen begreep ze wel dat het tijd werd dat de aandacht van haar handen meer op mijn erogene zones tussen mijn benen en billen gericht mocht worden. Na een paar minuten en wat opgezwollen bloedvaten in mijn geslachtsdeel later werd het tijd om om te draaien. Cindy zette de sessie voort met een goede pikmassage met olie. Niet onverdienstelijk en daar kon ik langer van genieten. Daarna gevraagd of ze naast me kwam liggen om wat te zoen en waardoor ik met mijn vingers haar intieme deel kon verkennen. Echter het zoenen bleef zeer beperkt en leek ze liever niet te doen. Wellicht door mijn baard & snor? Maar aangezien ze rookster is / lijkt zou ik het toch bij de kusjes gehouden hebben. De sfeer die tot dan toe ontstaan was en de aanblik van de kamer met afbladderende wanden, vlekken en andere onuitnodigende aanblikken deden mij besluiten om mijn pik lekker tussen haar borsten te leggen en af en toe ook even door te stoten in haar mond. Complimenten voor de borsten van Cindy! Deze zijn mooi, zeker voor haar leeftijd en ook nog lekker stevig. Uiteindelijk dan ook maar bovenop haar zittend/hangend tot een hoogtepunt gekomen in haard mond.

Na het hoogtepunt kwamen baby-/schoonmaakdoekjes tevoorschijn en kon ik restanten van potentieel nageslacht opvegen, maar ook werd mij de douchegelegenheid aangeboden. Een beetje huiverig op basis van de staat van de slaapkamer betrad ik de badkamer; in vergelijking met de rest van de woning gewoon goed te doen. Even gedoucht om de massage-olie af te schrobben. Afgedroogd met een schone handdoek, die ik van Cindy had meegekregen en daarna terug om snel mijn kleren weer aan te trekken, af te rekenen met Cindy en vervolgens mijn auto weer op te zoeken en huiswaards te gaan. Overigens genoeg parkeergelegenheid in de omgeving zonder kosten.

Herhalingsgevaar voor mij is niet aan de orde.
 
Op basis van de recensies heb ik haar vorige week ook bezocht. Ze is heel aardig maar lijkt me wel ouder dan de leeftijd waarmee ze adverteert; ik schat haar eerder begin 60. Ze adverteert onder erotische massages maar eigenlijk doet ze alles behalve het geven van een erotische massage. Het komt erop neer dat ze bij je komt liggen en je vervolgens alles met haar mag doen. Tongzoenen houdt ze niet echt van maar pijpen doet ze als een dolle. Tussendoor ook gewoon geneukt maar wel klaargekomen in haar mondje waarna ze inderdaad alles keurig doorslikt. Omdat ik nogtijd over had ook voor een tweede ronde gegaan en deze keer gewoon in haar kut klaargekomen. Al met al een perfect half uur voor maar 50 euro.
 
Vanmiddag bij haar geweest in Deventer, na paar keer e-mail contact.

Aardige dame die wel van babbelen houdt.
Flat buitenkant werd nog steeds gerenoveerd.

Naar de slaapkamer samen op bed.
Eerst mijn rug / benen gemasseerd en toen op de buik en mocht ik haar ook verwennen.
Ze heeft mooie lekkere borsten die ik mocht voelen likken en haar lekker vingeren en beffen.
Toen was ik weer pik tussen haar mooie borsten en heeft ze me klaargepijpt (kwam te snel in haar mond klaar)
Doekjes en even lekker gedoucht.

Fijn half uur. Ze is geen klokkijker, maar eigen schuld dat ik te snel klaar was gekomen.

Zeker wel voor herhaling vatbaar.
 
Ik heb haar voor Corona periode bezocht. inderdaad een aardig vrouwtje zoals eerder door andere wandelaars beschreven en daarmee is het enige postieve beschreven. Dame is ergens tegen de 70 het huis stinkt naar een apenkooi en de service vond ik mager.
 
Terug
Bovenaan Onderaan