Recensie Cindy, Haarlem, 't Poortje 1 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HansieHansie

Newbie
Forumpionier
21
05/07/21
12
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kortgeleden ben ik weer eens langgewenst na een hele lange tijd.

Cindy is een rustige en aardige meid die altijd een goede dienst wilt afleveren en zeker geen wegwerker is. Ze zit al een hele poos in Haarlem en Inmiddels zal ze wel rond de 30 jaar zijn, maar ze blijft er jong uitzien. Het is alleen geen prater vanuit zichzelf. Hygiene is wel uitstekend. Zowel aan het begin als aan het eind wast ze zich uitgebreid bij de wastafel.

Pijpen is okee, maar niet bijzonder. De rest heb je zelf in de hand. Voor €50 extra is pzc en meer extra's bespreekbaar.

Het gordijn bij haar is vaak en lang dicht en dat zegt wel veel.
 
Cindy is een heerlijke dame om samen de sex te bedrijven ze kijkt zo heerlijk geil uit haar ogen en heeft een nauw luisterend oor
na euros en opfrisbeurt staande tongzoenend wat op bed onverminderd wordt voortgezet na afspraak date en pzc voor 100 euro
en wat kan ze lekker pijpen en als die er bijna is weer even zoenen dan weer overnieuw pijpen dit werd wel 3 keer herhaald
daarna cd er om en heerlijk intiem te gaan waar na enkele minuten de ontlading al kwam
mede door wederzijdse klik een date uit het boekje en alleen voor vaste klanten ook mobile nr van Cindy
op haar vorige locatie was het ook al een toppertje en in haarlem ook een niet te verbeteren toppertje
 
bij mijn weten werkt cindy alleen op woensdag donderdag en zondags
als het haar uitkomt kan ze hier van afwijken
ik spreek haar altijd per wathsap af en haar nr kun je alleen van haar krijgen als je vaste klant van haar bent
en dit nr zat ik om privecy redenen nooit en never met iemand delen
 
woensdag weer eens naar mijn faforiete cindy af gereisd
en aan alles merk je dat je met een zeer ervaren dame te maken hebt
en die weet wat mannen leuk vinden en die helder voor ogen heeft dat extra inzet wordt beloond
met extra bezoeken ze pijpt als een stofzuiger van rustig tot steeds sneller tot de tijd aanbreekt voor cd voor het intieme gedeelte
maar vooral weet ze een goede sfeer te creéren en te behouden
her halings gevaar zeker weten
 
Ik kar morgen weer naar Haarlem en toevallig donderdag ook. Weet er iemand of ze er nog is op een van deze dagen? Laatste bericht is van juni, wat voor Cindy wel heel lang geleden is :-D Veel dank! PM mag ook.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Regelmatig op bezoek geweest, al vanuit de tijd in Doetinchem.
Is en blijft een topper
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was al heel lang niet meer bij haar langs geweest. En goh wat heb ik daar spijt van. Want weer was het een onvergetelijke fijne ervaring.

Ze is wel veranderd. Er zit wat meer vlees op het bot. In andere woorden nog steeds een lieve kleine meid maar iets voller. Maar daar heb ik zeker weten zelf ook kast van van teveel kilootjes. Maar tot mijn verbazing alle extras zijn op de juiste plekken gekomen. Meer heupen en meer boezem. Geen nood ze ziet er niet dik uit. Maar ze was altijd best dun. Nu heeft ze een normaal postuur. Hardstikke mooi.

Zoals altijd neem ik een gfe ervaring bij haar. En ze kan zo heerlijk zoenen. Bij mij doet ze dat ook met een beetje tong erbij. Het pijpen is ook altijd zachtjes tot ik vroeg iets harder te pijpen. Toen werd het echt een feest. Ik moest haar onderbreken. Anders kwam ik al klaar. Intiem is bij haar fantastisch immers is ze best krap te noemen daaronder. Ik heb er halve wege gevraagd om er nog een half uur bij te nemen en er een heel uur van re maken. Het koste me wat maar het was het allemaal waard. Na afloop nog even met haar gepraat.

Ze werkt inderdaad op maandag,woensdag en zaterdag.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan