Cindy, Brussel, Linnestraat 36 of 37

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandeleer

Stamgast
Forumpionier
486
03/07/21
299
9
Ik vraag mij af of Cindy terug werkzaam is sinds heropening na lockdown. Ik dacht dat ze van Colombia afkomstig is. Is een iets oudere dame (eind 40) met een opvallende boezem. Altijd zeer veel make-up op ook en staat zich dikwijls te shmincken ook aan haar raam. Kan pijpen als geen ander. Ze staat aan het raam vlak voor het raam waar Beauty vroeger stond (kon ook zeer goed pijpen). Alleen vervelend als zij aan het raam staat en Gina ook aanwezig is want ben van beide dames klant. Iemand die nog ervaring heeft met Cindy? Hoeveel betaal je voor pzc bij haar? Van mij vraagt ze daar altijd 50€ voor.
 
Werkt deze overdag of in de nachtshift ?
Het is wel zo dat ze sinds corona pandemie niet meer aanwezig is. Haar raam werd een tijd lang bezet door andere meiden sinds "heropening". Maar als je geluk had kon je haar enkele meters verderop aantreffen op straat. Is nu wel al een hele tijd geleden dat ik haar gezien heb (is ook al een paar maanden geleden dat ik daar was maar toen was ze er ook niet).
 
Ik vraag mij af of Cindy terug werkzaam is sinds heropening na lockdown. Ik dacht dat ze van Colombia afkomstig is. Is een iets oudere dame (eind 40) met een opvallende boezem. Altijd zeer veel make-up op ook en staat zich dikwijls te shmincken ook aan haar raam. Kan pijpen als geen ander. Ze staat aan het raam vlak voor het raam waar Beauty vroeger stond (kon ook zeer goed pijpen). Alleen vervelend als zij aan het raam staat en Gina ook aanwezig is want ben van beide dames klant. Iemand die nog ervaring heeft met Cindy? Hoeveel betaal je voor pzc bij haar? Van mij vraagt ze daar altijd 50€ voor.
Hallo, is Gina al terug .....op haar plaats zat iemand anders ?
Wil bij Cindy gaan enkel en alleen op mij goed te laten pijpen en klaarkomen in mond zonder condoom
Gaat ze helemaal naakt aangezien ze over een grote boezem beschikt
wat is de instapprijs wil tot € 50 euro gaan wil wel een services zoals Beauty of Delphine destijds
Wat kan ik verwachten van een zekere Cinthia die ik zag staan op in de kamer van Amanda
Aangezien ik al iets ouder ben verlang ik alleen pijpen zonder condoom graag meer informatie
Ging ook regelmatig bij Gina pijpte zonder condoom maar mocht niet in haar mond klaarkomen € 50 euro
graag meer betreffende deze drie in de linnestraat dank u groeten
 
Haar borsten haalt ze uit haar bh. Doe een training aan en misschien kan je tegen mindere prijs, maar eerst uw stoute schoenen aantrekken en 2 of 3 vingers omhoog steken voor het raam. Dan afspraken maken voor pzc. Wie weet heb je geluk en gaat ze akkoord. Ze zuigt zeer diep. Traag en snel afwisselend. Ja je kan zonder probleem in haar mond klaarkomen. Daarna gaat ze naar de wasbak om alles uit te spugen en terug naar het raam om andere klanten te lokken terwijl je uw broek nog staat aan te doen. Tenzij je vaste klant bent, dan zal ze soms een praatje slaan op het bed tot je aangekleed bent.
 
Ja, tegenover Gina vooraan in de straat. Klein vrouwtje, zwart van zuid-amerikaanse afkomst. Misschien vergis ik me in het tijdstip van 1 uur snachts en was het rond 18 uur.
Zal eerder om 18u geweest zijn dan. Heb je haar nadien niet meer gezien toen je er passeerde of ben je er niet meer gepasseerd? In het weekend werkt ze alvast niet.
 
Afgelopen woensdag was cindy er ook niet. Er stond een dikke, nigeriaans ogende, dame in de carré. Zij stond er anderhalve week eerder ook en een paar weken daarvoor ook. Waarom ga je niet naar die ghanese op linnee 119? Dat is ook een hoertje die niet moeilijk doet en enorme borsten, groter dan gina, tina (linnestraat 103) en emma (weidestraat 3). Als ze er niet zit maar de rolluik is open, even op de deur kloppen en ze zal open doen. Overigens, op linneestraat 113 zit savonds een geweldige meid qua lichaam, hoogtepunt van de vrouwen van de nacht in het buurtje. Werkt met de naam angela.
 
Afgelopen woensdag was cindy er ook niet. Er stond een dikke, nigeriaans ogende, dame in de carré. Zij stond er anderhalve week eerder ook en een paar weken daarvoor ook. Waarom ga je niet naar die ghanese op linnee 119? Dat is ook een hoertje die niet moeilijk doet en enorme borsten, groter dan gina, tina (linnestraat 103) en emma (weidestraat 3). Als ze er niet zit maar de rolluik is open, even op de deur kloppen en ze zal open doen. Overigens, op linneestraat 113 zit savonds een geweldige meid qua lichaam, hoogtepunt van de vrouwen van de nacht in het buurtje. Werkt met de naam angela.
Asielzoeker, ik denk dat ik weet wie je bedoelt met die Ghanese in Linnestraat 119. Ze heeft de grootste borsten van gans de straat en heeft donker roze lippenstift op haar dikke pijplippen. Doet ze echt niet moeilijk? Pijpt ze voor 30 ook zc? En mag je in haar mond klaarkomen zc? Heeft ze een dikke kont?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan