WHEM Cindy Lokeren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
12 à 14 jaar geleden bezocht ik Cindy voor de eerste keer.
Ik had haar te kennen gegeven dat ik gek ben van haar grote borsten en vroeg haar dan ook of ze me wou ontvangen in een outfit die haar enorme voorgevel bijzonder sterk liet uitstralen. En dat heeft ze gedaan ook. Toen ze de deur van het appartement opende zag ik twee enorme tieten dei vooruit priemden en bijna de hele deuropening vulden. Welke outfit ze droeg weet ik niet meer, maar in ieder geval was het iets dat haar geweldige boezem uitermate sterk accentueerde. Ik was overdonderd door het uitzicht op die geweldige boezem. Het duurde toch wel even voor ik de dame achter die heerlijkheid zag.
Cindy heeft me heel vriendelijk ontvangen met een glaasje en een babbeltje om hetb ijs te breken. Daarna ging het naar de kamer voor.... je weet wel. Eerst wel even opfrissen in de badkamer. Van de service van Cindy heb ik zeker niet te klagen gehad. Zowat alles is aan bod gekomen, pijpen, beffen, vingeren neuken, standjes en natuurlijk wist ze me uitermate uitstekend te verwennen met haar geweldige tieten. Ze heeft me heel lekker doen klaarkomen. Of we ook getongzoend hebben weet ik niet meer. De date met Cindy heeft nog een paar maal een vervolg gehad, maar nu is het al heel lang gelden dat ik nog bij haar geweest ben.
Mijn laatste ervaring met Cindy dateert dan toch al van zo'n 10 jaar geleden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan