Algemeen Cindy morrakot number 8

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Uiteraard, ken de 8 goed, is gelegen op Haachtse stw. Zoals beschreven: zit er passief bij en ook alleen maar topless. Zelfs tepeltje aanraken lijkt al te veel. Ze heeft ook geen lachspieren. Zou misschien beter een meesteres worden. Maar ieder zijn voorkeur...
 
Ik ken de zaak al vele jaren en ging er tot een jaar of twee geleden regelmatigdaar ik daar veel passeer. Bij de eerste eigenaars mooie tijden beleeft. Ik kijk ook elke keer of er auto's staan en merk op dat je vroeger moest zoeken voor een plaatsje en nu veelal geen enkele auto?
 
Ik heb met Cindy eens afgesproken in juni. Als alleen massage je ding is, OK dan. Maar als je iets meer wil, dan begint de miserie. Ik raakte haar kutje aan en ik kreeg mij daar een uitsmijter dat ze daar niet wou aangeraakt worden wegens besmettingsgevaar. Neuken was een farce. Meisje moet dringend ander soort werk gaan zoeken. " Masserende diepvries" zei Djembé hierboven. ik kan het niet beter omschrijven.
 
Niet veel zaaks die Cindy, is zeker ouder dan op de foto en is een masserende diepvries.... Sarah was top maar werkt daar niet meer.
Weet je toevallig naar waar Sarah is?

Vond haar wel een aantrekkelijke dame, maar bij gebrek aan reviews en omstandigheden nooit tot daar geraakt...

Als ze elders aan de slag is wil ik wel eens m`n kans wagen.

Thx alvast.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan