Recensie Nancy, Tida Thai, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AlexV

Newbie
12
19/08/21
16
2
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.tidathaimassage.nl
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kwam hier regelmatig vroeger, met name bij Miew. Een echte topper, zij kon je echt met gemak 2 x laten klaarkomen en dan kwam het nog uit de tenen.

Maar goed, recent maar weer een weer naar Tida toe getogen, kon kiezen uit 2 dames, gekozen voor dame die zich Cindy noemde.
Thais uiteraard, wel 35+, maar goed lichaam met grote borsten en bruine tepels.
Tarieven tegenwoordig 70 euro, douchen kan gelukkig nog steeds op de kamers, je komt niet snel andere klanten tegen.
Massage een ruime voldoende.
Op de website is ze te zien bij de foto's, maar staat geen naam bij: www.tidathaimassage.nl, middelste rij meest rechtse foto (met andere dame).
Foto's wel al paar jaartjes uit, maar ze heeft nog steeds de juiste vormen.

P.S. Admin, lette niet op, deze dient bij de massagesalons te staan, zie echter niet hoe ik review kan verwijderen/verplaatsen. Zou je deze desgewenst kunnen verplaatsen?
 
Laatst bewerkt:
@AlexV Bedankt voor je recensie Ik vind het ook heel shit dat ze bij die foto's zo weinig namen hebben. Ik zie wel vier sterretjes, maar wat vond je nou van de service van die Nancy als je vergelijkt met Mieuw?
 
Aan Miew kan geen enkele dame tippen.. maar misschien ben ik te bevooroordeeld. Ik kwam op zeer regelmatige basis bij Miew en dan ontstaat er een speciale band. Veel is dan mogelijk, ze deed echt altijd alles om je het naar de zin te maken. Miew verdiende altijd 6 sterren.. Echter das war einmal..

Nancy verder prima massage hoor, doet haar best, heeft echt hele mooie borsten, als je het niet weet, zou je denken dat ze echt zijn. Ik ging weer zeer relaxed huiswaarts..
 
Oh sorry btw... dame die ik heb bezocht was dus Nancy... niet Cindy... werden twee aan me voorgesteld bij binnenkomst Nancy en Cindy.. haal ze door elkaar.. Ik koos voor Nancy..
 
Hangt van de dame af vermoed ik... ga er echter over algemeen maar vanuit dat er alleen massage wordt gegeven.. bij Miew jarenlang geweest... we gingen wel eens iets verder maar dat was meer spelenderwijs en omdat je elkaar natuurlijk op den duur erg goed kent. Daarvoor trouwens nooit extra hoeven betalen. Echter, zal de uitzondering zijn.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad @AlexV, een echte uitzondering zal zij zijn geweest, want hoe zeer ik ook mijn best doe om dit type dames te vinden, die dus niet alleen aan het geld denken maar ook zelf willen genieten zonder dat daar iets tegenover hoeft te staan, ze lijken momenteel met geen mogelijkheid te vinden in de massagesalons!:cry:
 
Heb ongeveer een half jaar geleden nog een keer naar Mieuw gevraagd, maar ze was al erg lang weg werd gezegd. Denk dat we er dus wel vanuit kunnen gaan dat ze niet meer terug zal keren helaas.
 
Kwam hier regelmatig vroeger, met name bij Miew. Een echte topper, zij kon je echt met gemak 2 x laten klaarkomen en dan kwam het nog uit de tenen.

Maar goed, recent maar weer een weer naar Tida toe getogen, kon kiezen uit 2 dames, gekozen voor dame die zich Cindy noemde.
Thais uiteraard, wel 35+, maar goed lichaam met grote borsten en bruine tepels.
Tarieven tegenwoordig 70 euro, douchen kan gelukkig nog steeds op de kamers, je komt niet snel andere klanten tegen.
Massage een ruime voldoende.
Op de website is ze te zien bij de foto's, maar staat geen naam bij: www.tidathaimassage.nl, middelste rij meest rechtse foto (met andere dame).
Foto's wel al paar jaartjes uit, maar ze heeft nog steeds de juiste vormen.

P.S. Admin, lette niet op, deze dient bij de massagesalons te staan, zie echter niet hoe ik review kan verwijderen/verplaatsen. Zou je deze desgewenst kunnen verplaatsen?
Over Mieuw gesproken. Zie ook:


Er staat Jenny en ook Mieuw. Beetje onduidelijk dus. Net gebeld en haar zelf aan de lijn gehad. Zij gaf aan eerst bij Tida als Mieuw gewerkt te hebben.
 
Over Mieuw gesproken. Zie ook:


Er staat Jenny en ook Mieuw. Beetje onduidelijk dus. Net gebeld en haar zelf aan de lijn gehad. Zij gaf aan eerst bij Tida als Mieuw gewerkt te hebben.
Als ze dat is zou dat super zijn. Is al paar jaartjes uit de picture maar een come back zou heel erg gewenst zijn. Eens kijken welke wandelaar het als eerste kan bevestigen dan wel ontkennen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan