Recensie Cindy, Yu&Mi, Eindhoven 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 23734

Vaste klant
166
10/08/21
118
6
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://yumi.nl/profiel?dame=cindy
Totale kosten (in euro)
195
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week voor de 2e keer bij Cindy geweest (YU&MI Eindhoven) - wat een schitterende meid, vrolijk, lief en lekker!
Eerst in bubbelbad met zoenen (50 euro extra) en daarna lekker op de matras voor een spannende massage.

Een toppertje!
 
Nja, ik vind persoonlijk tongzoenen veel interessanter dan pmc.. en lang niet alle dames die extraas bieden, bieden zoenenen.

Dat gezegd hebbende; ben vandaag geweest. Ga nog een review schrijven, maar ik ben niet super enthousiast teruggekomen
 
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
295
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Mijn ervaring met Cindy was okay, maar niet geweldig. Zoals eerder gezegd is tongzoenen 50 euro extra. Wat voor mij geen probleem was. Ik heb haar ook gevraagd om als extra's 'pussyplay' toe te voegen en kwam zo op 80 euro extra, wat ik een behoorlijk bedrag vind, daar je voor 75 euro extra vaak al 'helemaal' klaar bent...

Anyway; het tongzoenen en beffen gebeurde eigenlijk alleen in bad, waar we in totaal 10 minuten in hebben gezeten.
Daarna heb ik 30 minuten op mijn buik gelegen en een vrij saaie Btob gehad. ze gebruikte haar handen nauwelijks. Dat kán geil zijn, maar ik hou toevallig meer van gekriebel en gekroel (heb dit ook aangegeven), en dan wordt het vrij saai voor me.
De laatste 10 minuten mocht ik me omdraaien en is er snel naar een hoogtepunt gewerkt. Toen werd er wel weer even gezoent, gelukkig.

Daarna kon ik weer 20 minuten op mijn buik gaan liggen om de 'rest van de tijd vol te maken'.
Simply put; er zaten best lekkere dingen aan de massage, maar voor dit bedrag verwacht ik een spannende en opbouwende ervaring die langzaam naar een hoogtepunt kruipt en waarin er uiteindelijk geen tijd 'vol gemaakt hoeft te worden'.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een paar maanden geleden bij Cindy langsgeweest.
Dat was echt een geslaagde massage ze laat je helemaal op jou gemak voelen en had al gelijk een klik met haar. Als je binnen bent kijkt ze jou al geil aan dus ik kleedde me gelijk om en ging onder de douche staan toen ik klaar was kon ik plaats nemen op het bed. Ik mocht eerst op me buik liggen , ze bouwt de massage heel erg op met kleine aanrakingen op me rug en langzaam ging ze met haar lichaam glijden op me rug ik kon haar grote borsten goed voelen wat me nog geiler maakt. Ze ging daarna heel langzaam naar beneden naar me ballen mij een beetje plagen mijn jongeheer groeide enorm daardoor. Ik mocht van haar omdraaien daar was ik heel blij mee ze bleef me maar geil aankijken en ze begon met haar lichaam over mij heen te glijden ze kwam telkens met haar borsten in mijn gezicht en ze glimlachte telkens ondeugend. Ze begon mij na een tijdje af te trekken maar ik was zo geil geworden dat ik tegen haar zei of ze mij wou pijpen en dat deed ze, dat was ook een van de beste pijpbeurten die ik gehad hebt ze kon het ook diep nemen en ik kon in haar keel door stoten na een paar min kwam ik klaar en liep ik naar de douche, ze gaf mij een compliment dat ik een mooi gespierde lichaam heb na het omkleden gaf ze mij een kus dat ze het heel erg gezellig vond.

Een aanrader!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan