Recensie CindyTB, KimNL, Tilburg 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DildoBaggins

Stamgast
700
29/10/21
1.393
18
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kimnl.nl/masseuse/cindy-tb/
Totale kosten (in euro)
€60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Stond al een tijdje uit te kijken naar een massage met Cindy. Op de foto's een schitterende blondine. Zo gezegd zo gedaan, ik een afspraak gemaakt voor een uurtje ontspannen met Cindy.
Daar aangekomen werd er een schitterende meid voorgesteld, beetje petite, rond 26-28 jaar. Ze sprak alleen Engels, maar dat deed ze goed.
Onder de douche kwam ze me wassen, wat behoorlijk clinisch gedaan werd, maar ze kon wel lekker kletsen. Gevraagd aan haar hoeveel extra's kostte, waarmee ze kwam met €100!!! voor pijpen en intiem….€150 extra voor anaal. Ik schrok me kapot. Die moet wel erg goed zijn!! Ik had maar €40 extra bij, waarop zij aangaf: dan mag je vingeren en likken…. En daarmee ingestemd.
De rest van de massage was ok…. Niet denderend en ik mocht inderdaad overal aankomen. Ze had me al snel over het randje waarna de matige massage verder ging.

Wat wel opviel: ze heeft wel 4x gedoucht tijdens de massage.

Al met al een redelijke massage met een schitterende meid. Die extra's zijn echter belachelijk….

Voor mij geen herhaling bij Cindy iig…
 
Pff, weten we in ieder geval weer eentje die we beter over kunnen slaan. Dank voor je recensie maar er staat nu dat je 60 euro voor een uur hebt betaald?
 
Het eentje vergeten….. Voor een uur betaal je bij KimNL €120… plus €40 voor de dame is €160…. Nu ik het nog een keer typ is het veel te veel betaald voor deze massage🤣
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan