Recensie Citroena, Zoetermeer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pv2700

Wandelaar
79
21/11/22
92
6
Citroena is Columbiaanse, die via Spanje, Madrid, sinds kort in Zoetermeer terecht is gekomen. Ze adverteert op Kinky.nl met een veelbelovende advertentie. En ontvangt in een rijtjeshuis op de eerste verdieping in een standaard slaapkamer zonder wastafel met een tweepersoons bed. In de rest van het huis zijn meerdere mensen aanwezig, voornamelijk aan het roken en drinken.

Ze is zeker 10 jaar ouder dan op de foto en heeft grote borsten, ik denk zelfs meer dan de advertentie met D belloft. Ze is beslist een vriendelijke dame. Maar niet van plan om veel van wat in de advertentie wordt beloofd waar te maken. Ze wil eigenlijk niet dat je aan haar borsten zit, ook vingeren en beffen zijn taboe. En tongzoenen blijkt ook een loze belofte.

Het komt er op neer dat ze pijpen met en neuken met aanbiedt voor haar standaardtarief. Eventueel kan bij het pijpen met het condoom eraf, mits 20 euro wordt bijbetaald. De dingen, die ze wel doet, doet ze redelijk goed tegen een billijke prijs.

Het is jammer, dat de advertentie niet in overeenstemming is met de dienstverlening.
 
Ja, ik denk een foto van 10 jaar geleden.
En ook 10 kilo of meer zwaarder, maar daardoor toch niet slecht.
En ze spreekt van alles een beetje, nederlands, engels, spaans.
 
Nou lekker. App gestuurd en gelijk bericht kom maar ik heb tijd
Stuur app waarheen,krijg straatnaam gestuurd
Bij de straat eerst geen reactie,daarna opeens na 15 min over 5 min ben ik er zo .
25 min later kom maar,vraag adres weer 20 min gewacht zonder reactie en good luck gestuurd.
Er stond op dezelfde plek nog een man maar te wachten had ik het idee en constant te appen bij zijn auto.
Verdween ook maar na 35 min.
Ruim 1 uur staan te wachten
Maar even ander snel gezocht die wel gelijk beschikbaar was.

.
 
Het adres dat je krijgt is een automatisch bericht.
Heb 1x eerder de fout gemaakt hier naar binnen te gaan bij een andere dame die hier toen werkte.
Er zitten enkelt junkies daar te zuipen en snuifen.
Ook zijn de dames die hier werken nooit helemaal zuiver en helder van gedachte.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan