Recensie Claire, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Klaarkomen op lichaam
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
http://www.afspraakjes.be/index.asp?pagina=search&searchstring=claire&idCategory=2&idSubCategory=44
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor de liefhebbers van (bare) gangbangs is deze van Claire een absolute aanrader.
Gezellig, geile sfeer, apart kader, en vooral veel neuken met een dame die er oprecht keihard van geniet.
Sinds kort wordt ze vergezeld door een vriendin van haar, iets ouder (tussen 35 en 40), en minstens even zaadgeil.
 
Is die vriendin van haar Nederlandstalig? Ik ken namelijk een Roemeense vriendin van haar en voor haar zou ik wel willen gaan.

Claire heb ik verschillende malen ontmoet in Club Goesting en club Amai toen deze beide nog eigendom waren van Renee en de clubs eigenlijk samenwerkte. Nu werken ze elkaar wat tegen als ik Ian mag geloven. Claire is een zeer lange slanke verschijning. Type panlat. Borsten zijn zeer klein. Maar ze is inderdaad ongelooflijk geil en doet het vol overgave. Niet mijn type vrouw. Ik heb graag wat rondingen, maar dan ook weer niet te rond.
 
Die vriendin is gewoon een Vlaamse, hete dame. Iets voller dan Claire, die ik nu ook weer niet als een panlat zou omschrijven: wel kleinere borsten, maar graatmager, nee dat ook niet. Slanker dan de gemiddelde "gewone" vrouw, dat dan weer wel.
 
Claire kan je nog wel tegenkomen op de Gangbang in Amai. De laatste keer dat ik ze zag was ze iets later. Ze is niet meer zo extreem mager als vroeger. Ze is ook wat assertiever geworden. Eens je contact gemaakt hebt, is ze heel erg fijn. Maar je moet niet zomaar met je piemel voor haar gezicht komen te staan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan