Recensie Claire, Privehuis La Cloche, Utrecht 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

KaiserParma

Wandelaar
68
28/09/21
73
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.privehuislacloche.nl/claire/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wat weken geleden maakte ik een topic aan waarbij ik zei op zoek te zijn naar Indo-meiden, dus Nederlands met Indonesisch bloed in hun. Er waren veel reacties en uiteindelijk besloot ik de tip van mistertiger op te volgen en een bezoekje te brengen aan Claire. Gelukkig was ze beschikbaar toen ik daar aankwam. Ze haalde me op in een mooie, dunne, zwarte badjas die haar goed stond. Claire was inderdaad een knappe verschijning. Ze is slank, heeft een leuk bos krullen en goed gevormde borsten. En ook een knap gezicht. MisterTiger had het in dat opzicht goed gezien. Het was haar laatste afspraak van de dag, maar aan haar overkomen was dat niet te merken. Ze was lekker opgewekt en zeer sociaal. Op de site van La Cloche staat aangegeven dat zij een goede GFE-ervaring kan geven. Ik zal eerlijk zijn, het is niet alsof ik vergelijkingsmateriaal heb op dat vlak, maar ik had wel het gevoel dat alles gewoon heel casual is. Alsof je gewoon omgaat met iemand in het dagelijks leven en dan is er opeens seks. Geen overdreven seksuele lading op letterlijk alles wat er gebeurt bijvoorbeeld, al is dat niet iets waar ik iets tegen heb. Maar dit was ook fijn.

Claire kon goed omgaan met mijn karakter en was meegaand, wat ik relaxt vond, zonder dat ze niet haar eigen grenzen aangaf. Het begon met pijpen. Het was lekker soft, wat ik een beetje verwachtte op basis van haar uiterlijk en het hele GFE-gedoe in mijn achterhoofd. Ik kon even ontspannen terwijl ze via haar mond en handen me verwende. Ze is erg mindful voor de ander persoon, want toen we richting doggy gingen, vroeg ze of ik oké was met die grote spiegel voor mijn neus. Ik had geen zin om mezelf te werk te zien en soms kijkt een dame je echt aan via de spiegel en dat vind ik soms ongemakkelijk. Dus op haar voorstel dan maar simpelweg omgedraaid. Klinkt als een logische oplossing, maar ik was er oprecht niet op gekomen. Zware dag. Week eigenlijk. Jaar eigenlijk.

De seks was in eerste instantie wat tenger, want ik ben een grote gozer en dan kan je niet in 1 klap op volle snelheid erin rammen. Maar het ging dusdanig goed dat in doggy het tempo omhoog geschroefd kon worden. Dat was een beetje hoe de date ging. Het was een beetje aftasten in het begin en in de verkenning naar wat er allemaal mogelijk was, werd de seks met Claire gaandeweg wat wilder en wat sneller en wat geiler. Dat vond ik ook wat hebben, die geleidelijke switch. Richting het einde trok Claire het condoom eraf en probeerde ze mij klaar te trekken met haar handen en flinke klodders spuug. Het was een geil gezicht en ze leek precies te weten waar de gevoeligste plekjes waren, dus daar gaf ze wat meer aandacht aan.

Ik zei dat ze mij probeerde klaar te trekken, want uiteindelijk kwam ik niet. Het bleek dat 45 minuten niet genoeg was. De eerste keer ga ik nooit voor een uur, maar ik heb er vertrouwen in dat ik bij Claire de volgende keer gewoon kan gaan voor 60 minuten en een goede tijd tegemoet zal gaan komen. Dus ja, goede tip!
 
Vanmiddag had ik voor een uur afgesproken in La Cloche met Claire. Na 2 minuten wachten in het ontvangstkamertje klopte ze op de deur en zag ik een prachtig meisje staan. Ze heeft een mooie bos zwarte krullen, 2 mooie natuurlijke en goedgevormde borsten b/c en een knap koppie. Eerst wat gekletst en daarna mocht ik even onder de douche, alhoewel ik dat net thuis had gedaan. Maar Claire is erg schoon, ze wil graag dat iedereen dat even doet inclusief zijzelf. Dat ze fris en schoon is merkte ik tijdens de hele date. Claire begint rustig, maar na 10 minuten gaat ze los en maakt er een lekker wild sexfeestje van. Ze laat zich uitgebreid likken in 69 waarbij je enorm kunt genieten van haar heerlijke en eveneens superschone kontje. Claire neemt zelf veel initiatief en daardoor kom je in onverwachte standjes terecht. Ze is lenig en ze geeft zich met haar hele lichaam. Ook het neuken op het laatst was prima, het is duidelijk dat ze plezier heeft in wat ze doet. Wees zuinig met haar, dan kunnen we nog veel plezier met haar hebben. Ze heeft nog een andere baan en is daardoor slechts een paar dagen aanwezig. Ik ga binnenkort weer terug naar deze heerlijke meid.
 
Vanmiddag had ik voor een uur afgesproken in La Cloche met Claire. Na 2 minuten wachten in het ontvangstkamertje klopte ze op de deur en zag ik een prachtig meisje staan. Ze heeft een mooie bos zwarte krullen, 2 mooie natuurlijke en goedgevormde borsten b/c en een knap koppie. Eerst wat gekletst en daarna mocht ik even onder de douche, alhoewel ik dat net thuis had gedaan. Maar Claire is erg schoon, ze wil graag dat iedereen dat even doet inclusief zijzelf. Dat ze fris en schoon is merkte ik tijdens de hele date. Claire begint rustig, maar na 10 minuten gaat ze los en maakt er een lekker wild sexfeestje van. Ze laat zich uitgebreid likken in 69 waarbij je enorm kunt genieten van haar heerlijke en eveneens superschone kontje. Claire neemt zelf veel initiatief en daardoor kom je in onverwachte standjes terecht. Ze is lenig en ze geeft zich met haar hele lichaam. Ook het neuken op het laatst was prima, het is duidelijk dat ze plezier heeft in wat ze doet. Wees zuinig met haar, dan kunnen we nog veel plezier met haar hebben. Ze heeft nog een andere baan en is daardoor slechts een paar dagen aanwezig. Ik ga binnenkort weer terug naar deze heerlijke meid.
Doet zij ook aan tongzoenen (staat op de website niet bij haar mogelijkheden)?
 
Vandaag weer een keer bij Claire geweest. Je blijft bij haar gewoon automatisch terug komen. Ze was een paar weken op vakantie geweest en zag er weer geweldig uit, het lijkt wel of ze elke keer dat ik kom knapper is. Vandaag had ze een prachtig rose lingeriesetje aan. Ze heeft een beetje een aristocratische uitstraling. De service was ook weer superlekker, het is een feest om dat heerlijke kontje te zien en te voelen. Claire werkt meestal maar één dag in de week, maar omdat ze op vakantie is geweest zal ze er morgen ook nog zijn in La Cloche. Voor mij is dat te snel, maar heel lang zal het niet duren voordat ik haar weer ga zien.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/5747318-claire
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Claire is een (zeer) knappe jonge dame met killer-body, sprankelend gezicht en vrolijke vlotte babbel.

Ik vroeg of ze extra's aanbood, en na haar korte uitleg gekozen voor het gfe pakket (beffen, tz, pzc).

Even onder de douche gesprongen en hierna ging het feest beginnen. Ze bouwt de spanning goed, langzaam, op met tz, strelen, blowjob en 69 position.

Oil massage is lekker, waarbij ze ook haar zeer mooie borsten inzet.

Condoom omgedaan en aardig wat sexstandjes gedaan.

Al met al een zeer goede date; had wel een paar uur bij haar willen blijven, ook vanwege haar toegankelijke persoonlijkheid, maar helaas, tijd was op gegeven moment om...
 
Laatst bewerkt:
Zie dat deze Claire niet meer bij La Cloche werkt? Iemand een idee waar ze zit?
Ze staat nog wel tussen de dames, maar niet op de agenda deze week
 
Ze staat nog wel tussen de dames, maar niet op de agenda deze week
Ooh shoot, sorry. Niet verder gekeken dan mijn neus lang is…thnx!!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.privehuislacloche.nl/claire/
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor mij was dit mijn eerste ervaring met La Cloche. Het was erg spannend, want ik had totaal geen idee hoe Claire uitziet en kon alleen gebaseerd op recensies een beeld schetsen. Tot het moment dat ze binnen liep en oh wat is het een prachtige dame. Ik voelde me ook erg snel op me gemak bij haar. Het ging allemaal zo snel. Een uur leek net 10minuten!

Zoals de anderen het al hebben beschreven hoef ik niet meer te zeggen dan dat ik een leuke tijd heb gehad. Iets meer gekletst dan geketst, maar dat mocht de pret niet bederven.

Met Claire zal ik zeker nog afspreken! Graag zou ik nog andere dames ontmoeten o.a. Chantal, Coco, Lynx en Benthe.
 
Klinkt goed allemaal hoor! Ga er snel heen. Begreep ik goed dat ze €80 extra vraagt voor gfe pakket? Of kun je afzonderlijke extra's ook onderhandelen, zonder het hele pakket?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.privehuislacloche.nl/claire/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dinsdag heb ik Claire bezocht, een heerlijke date gehad. Ze heeft een mooi lichaam, leuk gezicht en doet gezellig mee. Mij ziet ze zeker vaker terug.
 
Claire is een knappe superslanke meid met een mix van Aziatische roots en denk Nederlandse roots. Echt lekkere meid van achter in de 20. En ze heeft ook een ondeugende oogopslag. Je moet wel kunnen tegen haar beetje harde humor soms of bijdehandheid, maar dat maakt het ook wel weer spannend.

Claire tongzoent heel lekker en sensueel afwisselend en het is een genot om haar te beffen. En eigenlijk is alle sex met haar gewoon lekker met het juiste gevoel en aandacht. Ik vind Claire echt een topper hoor.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan