Recensie Cristal/Clari, Zutphen (vh Veenendaal, Zwolle, Deventer) 3,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jeroen3040

Stamgast
655
11/08/21
551
45
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/deventer/5616639-clari
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag Clari bezocht, ze ontvangt in Deventer locatie is goed bereikbaar met voldoende parkeer mogelijkheden. Het is een latina uit Colombia, contact leggen gaat via app (tussen persoon) maar profesioneel en een afspraak is zo geregeld, kon vrij snel terecht. Gekozen voor 1uur (150 euro) + anaal (50 euro extra). Pzc is ook mogelijk voor 20 euro extra, maar deze optie niet genomen. De foto's op haar adv. komen overeen het is de dame met goed afgetrainde lichaam ze kan geen Engels dus communicatie ging via translate en Portugees (ben ik machtig) zo doende konden we op een grappige manier met elkaar communiceren. De date zelf was best goed, ze neemt haar tijd lik je op de juiste plekken en kan goed diep pijpen. Seks in verschillende standjes gehad eerste ronde alleen anaal, tweede ronde lekker in haar strakke poes. Ik ga deze dame zeker nog eens bezoeken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/delft/5616639-cristal
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Hoi Ik heb 2 weken geleden Christal in Zwolle bezocht, klein mooi, strak Colombiaans meisje met mooie borsten Deze na het pijpen en het gewone neuken ook 50 extra betaald en heerlijk in haar strakke kontje klaar gekomen. Ook een aanrader
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5616639-cristal#overview
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Had haar graag vier sterren willen geven, maar kan het echt niet. Je wordt bij binnenkomst direct achter een gordijn in een soort kamertje gebonjourd, duurt 5 minuten voordat je ogen aan het donker gewend zijn. Douchen niet mogelijk, eeehhh, lekker thuiskomen. Goed, dat was mijn gemopper. Wel lief, slank en anaal mogelijk, dat dan weer wel. Opgepompte borsten niet mijn ding en spreekt alleen Portugees (geloof ik). Maar goed, die laatste twee zaken wist ik van te voren, dus daar geen klachten over. Dus plussen en minnen, doe er je voordeel mee.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5616639-cristal
Totale kosten (in euro)
200
Ben inmiddels 2 keer bij haar geweest. 1e keer was in een flatgebouw in Zwolle (zal geen straat naam noemen)
Via wa beeldbellen kon ik haar al zien, en natuurlijk andersom, werd ik met haar slechte engels naar de goede deur en etage begelijd.
Maar daar voor de deur aangekomen, alles afgeplakt en behangen.
Heel iets ging er een gordijn open nadat ik aanbelde.
Liep er toevallig iemand achter mij langs, direct een berichtje: Who is that???

Afijn de deur gaat open, en zie een mooie dame, in een bikini met zo'n dunne japon.
Naar binnen, meteen een deurtje links, ofwel aan de voorkant (voordeur) van de flat. (Ok dat is prima)
Let we: Dit was mijn eerste ervaring via kinky.
En dacht, shite waar ben ik nu beland... kamer was wat rommelig, wel wat sfeerverlichting (gelukkig geen bouwlamp 😅)
Maar vond het wel een afwerkkamer, maar dat zijn de meeste wel nu ik wat meer gezien heb.
Het bed was verder wel netjes, en stonk niet. 150 euro betaald, (ja, inmiddels 170) zei ze nog, anal fifty extra. Dat niet gedaan, wil het eerst eens ervaren.
Ik had er zin aan, Cristal komt voor mij staan, krijg een dikke omhelzing, hier en daar wat kusjes in de nek. Begin mij ook lamzaam uit te kleden, draait ze zich om, en komt met haar mooie kontje tegen mij aan rijden. Veter los gemaakt van haar bikini, komen de mooie opgevulde (niet te grote) borsten ten tonele. Haar wat zoenen en plagen. Had ik hem gauw staan.
Pijpen was mc. Ook niet zonder gevraagd, dacht eerst, laat het wel over mij heen komen.
Paar standjes gedaan, als laatste missionaris, en kwam heerlijk klaar in de c.
C eraf, schoonmaken met wat babydoekjes o.i.d.
Kwan ze ff fijn naast mij liggen. Het was op een zomdag, dus wellicht had zij de puf ook een beetje op. Ik vind dat helemaal niet erg. Helaas spreekt ze spaans, echt een gesprekje werd hem niet (ok daar kom je niet voor, maar beetje interesse tonen, word gewaardeerd 😉)

Dus na wat knuffelen, massage?
Ben ik nog ff een kwartiertje gemasseerd met wat olie.
En na een lekkere vreugdendans vond ik het helemaal prima, wat ze ook deed. Lekker toch een mooie naakte dame die je verwend 👌

Tja mij eerste ervaring. Begon raar/vaag. Uiteindelijk een dame die weet hoe ze (mij) moest bespelen.

Deel 2.

Dat is nu een klein maandje geleden, afspraak gemaakt.
Was op tijd, andere lokatie in zwolle. Ditmaal gelijkvloers in een huisje, dat moet beter zijn kwa accommodatie. Mwa niet echt...
Wel weer ontvangen door die mooie dame. Niks veranderd in een halfjaar tijd. Nog steeds een beetje skinny, maar wel mooi.
Vind haar na de 2e keer zien, een mooie uitstaling hebben op haar gezicht.

Mogenlijl lopen de berichten via een booker/pooier. Want na binnenkomtst, moest ik nog wel met wat handen en voeten vertellen wat er was afgesproken. Niet heel veel, maar vroeg om tong zoenen (stond toen niet bij haar pf)

Nou, ze herkende mij, dus vol overgave gezoend. En niet een puntje tong kan ik vertellen!. Heerlijk gfe gevoel.
Pijpen (mc) was zeker niet slecht, sterker nog ze ging ervoor! Lekker.
Toen ze weer opstond, haar op de rug op bed neer gelegd, en haar eerst eens wat verwend, dat kon ze zeker waarderen, lichte kreuntjes hier en daar, en lichtrerlijk met haar heupen op en neer.
Ze wist ook nog van de vorige keer (half jaar terug ofzo) waar ze me gek me kreeg. Ook al is het simpel, kus en een knipoog van haar 😉 Top!

Momenteel is ze nog in Zwolle.
En ga haar nog een keer opzoeken, voordat ik te laat ben en ze is weer gevlogen.

En idd, de lokatie waar ik de 2e keer was, was een kamer gedeeld in 2. Dus je komt binnen, soort van klein kamertje met een deur rechts (nogmaals ik observeer eerst en neem de tijd daarvoor) en een zwart doek links, daar was ik met Cristal.
Laat mij er niet meer zo door beinvloeden als ik het naar mijn zin heb. En vice versa. Leven en laten leven... 😉

Kortom, de omgeving zegt niet alles. Het is de beleving, en natuurlijk hoe de dame zich gedraagt, maar ook de gene die zo'n mooie dame bezoekt. 😉

Deel 3,
Dat moet nog gebeuren, zoek haar zeker nog een keer op!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/deventer/5616639-clari
Totale kosten (in euro)
170+50+30
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deel 3.

Ga nu niet detail.
Maar was toch in Zwolle, dus een bericht gedaan. En het kon.

Dutmaal om een wat meer pretpakket. Pzc en anaal.
En dat was lekker.
Ook met anaal deed ze heel goed mee. In doggy stand druktte ze haar kontje stevig aan, zodat je ook maximaal erin gaat.

Toppertje.

En ze probeert ook wat woorden engels te spreken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/deventer/5616639-clari
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Cristal ook bezocht in Zwolle,

leuke dame die je lekker opwarmt met een beetje tegen je aan dansen om vervolgens op der knieën te gaan voor pmc.
Dat deed ze best lekker met diepe halen en beetje afwisseling, daarna wilde ze gelijk al neuken maar heb der eerst nog even
lekker gebeft daar werd ze goed nat van en kwam klaar.(of acteerde dit goed)
vervolgen nog twee standjes geneukt waar ze lekker mee beweegt en lekker doggy afgemaakt.

Prima dame voor een half uurtje.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/deventer/5616639-clari
Totale kosten (in euro)
200+50+20
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Hoi Ik heb Cristal in Zwolle bezocht leuke dame die je lekker opwarmt met een beetje tegen je aan dansen om vervolgens op der knieën te gaan voor pzc. En daarna haar mogen neuken in haar pussy en daarna nog even anal genomen. En daarna heeft ze nog verwend met een massage

PS Niet zeuren om spelfouten Ik heb dyslexie ;);)
 
Terug
Bovenaan Onderaan