Recensie Clarissa, Roeselare 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Maverick

Wandelaar
77
10/04/23
47
11
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/sensual-clarissa.html
Totale kosten (in euro)
130
Vorige week Clarissa bezocht. De massage in een klein kamertje op het3de verdiep begon veelbelovend. Goede massage olie gleed over m'n lichaam met zachte strelingen. Ik dacht "dit is een veelbelovend begin, dit wordt een top massage". Helaas bleef het bij het veelbelovend begin, de strelingen werden heel repetitief, de teasing heel beperkt (penis werd eerder toevallig aangeraakt dan bewust had ik zo de indruk) en met de goesting verdween ook m'n erectie. Toen ze begon met het body-to-body gedeelte werd het alleen maar erger want een body-to-body terwijl je op je buik ligt en er niet eens een spiegel is doet eigenlijk niks bij mij. Haar massage werd ook heel repetitief tot op het vervelende af. Toen ik me omdraaide dacht ik te kunnen genieten van haar best wel sexy lichaam maar duurde veel te kort. Ik kon even met haar borsten spelen maar toen positioneerde ze zich aan m'n voeten en begon mij langzaam af te trekken en ook daar alweer (!) geen variatie, niks, gewoon langzaam op en neer. Zero techniek. Na het hoogtepunt (als ik dat zo mag noemen) nog wat gewrijf en ik mocht naar de douche … die was gelukkig warm want de massage voelde echt als een 'koude' douche … Jammer want best wel een sympathieke dame maar jammer genoeg eentje die het woord tantra totaal misbruikt. Herhalingsgevaar: nihil.

Terug
Bovenaan Onderaan