Recensie Claudia, Antwerpen, Schippersstraat 22/3 4,84 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

drben

Stamgast
Forumpionier
306
03/07/21
219
25
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Claudia is altijd druk bezet. Het is meestal ff zweten om ertussen te komen. Binnen is het een waar feest. Dame neemt altijd de tijd voor je. En voor de juiste prijs is er veel mogelijk. Neuken is zalig en intiem. Pijpen kan ze als de beste. De omgang is altijd grappig en speels. Ik word altijd blij van dr.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
correcte prijs
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een 14-tal dagen geleden een bezoek gebracht aan Claudia. Eén van de weinigen die ik al meermaals heb bezocht. Ik hou teveel van change. Maar Claudia bezoek ik toch elk jaar eens.
Veel moeite om klanten te lokken doet ze niet. Heeft vast cliënteel veronderstel ik.

Geile seks met haar gehad, is van niet veel dingen vies en een bezoek aan haar blijft voor mij altijd memorebel en zij blijft een heet pateeken. Pijpt heel lekker, neukt heel lekker en tijd is voor haar niet echt een issue. Top !
Deze week nog niet in het SKWA kunnen wandelen, maar de week ervoor heb ik ze niet gezien.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze zat gisteren op 35/2.
In de avond heeft ze minder klanten dus ik kon nog eens binnenglippen, iets wat me overdag al lang niet gelukt was. Ondanks dat het al 3-4 jaar geleden was herkende ze me nog.
Alles gaat er van in het begin in een zeer ongedwongen sfeer aan toe, nadat we uitgekleed en gewassen waren pas aan de betaling gekomen. Give me everything you have grapte ze :) Nadat ik haar 100€ had overhandigd begonnen we intens te tongzoenen, en dit bleef nog even doorgaan toen we al op het bed lagen. Nadien zoende ze gans mijn bovenlichaam tot ze uiteindelijk beneden was ;) wat dan volgde was een sensuele pijpbeurt die teder begon waarbij ook de ballen niet vergeten werden en draaide uit op een deepthroat met veel speeksel. Ondertussen op mijn vraag ook even naar 69 gegaan waarbij ik haar ook lekker kon vingeren en zelf bijna een vinger in haar klainste gaatje kreeg :) na een tijdje ging ze weer over tot gewoon pijpen, iets sensueler nu weer. Een dosis poppers en ze trok me heerlijk klaar. Niet aan neuken toegekomen dus, maar het was zo lekker dat ik er zelf niet om gevraagd heb.
Een 10* bezoekje maar ik kan er maar 5 geven :D
 
Dan toch nog eentje die tongzoent ?
Als ze in de avond minder klanten heeft, dan overdag, dan lijkt het me dat ze een vast "ouderen" cliënteel zal hebben overdag?
De dames die een vaste shift hebben bouwen vaak een vast, uitgebreid clienteel op in die shift. Als ze dan eens de andere shift doen, dan is het logisch dat hun vaste klanten dan niet komen en moeten ze trachten voldoende losse klanten binnen te lokken. Daarom zijn ze vaker onbezet.
Heeft niets te maken met jonger of ouder publiek in dag of nachtshift.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Claudia heb ik begin 2018 een paar keer (overdag) bezocht. Daarna kwam het er niet meer van, want ze was inderdaad vaak bezet. Maar vanmiddag is het erg rustig. Ik loop drie keer door de Schippersstraat en Claudia staat steeds vrij. Ik weet nog dat het goed was, dus ga ik op herhaling. Ze herkent me niet meer, maar na een heerlijke begroetingszoen is de sfeer gelijk als vanouds.

Terwijl ik me uitkleed, wast Claudia zich. Daarna beginnen we staand, met goed lichaamscontact en (tong) zoenen. Als we op bed gaan, doet ze een zwart koordje om m'n ballen om de 'tense' vast te houden. Het werkt ook nog... ;)

Claudia heeft geen haast, ik kan goed aangeven wat ik wil. Als ik op m'n rug ga liggen, schuift ze bovenop me, fijne body-to-body. Even Russisch, wat bij haar een mooi gezicht is. Als vanzelf gaat ze over naar het pijpen (zc), waarbij ze met twee handen in m'n tepels knijpt. Lekkerder kunnen ze het voor mij niet maken. Ze gaat er lang mee door. Tot ik toch een 'position' wil (mc), gewoon normal die uiteraard heerlijk lukt. :D

Leuke en spontane meid, met prachtige ogen. Ze heeft een naambordje.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week donderdag gaan ochtendwandelen,rond 11.00. Aardig wat activiteit al, maar sommige favorieten nog afwezig. Opeens verschijnt oude bekende Claudia aan haar deur. Niet lang getwijfeld en naar binnen gegaan. Was minstens 3 jaar geleden maar toen ook al fantastisch!

30min voor €100 geboekt, incl pzc. Staand begonnen met intens tongzoenen. Op bed verder, genoten van haar lichaam, en heerlijk met haar C cups gespeeld, die ondanks de siliconen heerlijk zacht zijn. Vervolgens daalt Claudia af naar beneden, en vergeet daarbij mijn ballen niet. Een heerlijke pzc sessie volgt. Zo goed dat ik na 10min dreig te komen. Net op tijd draaien we de rollen om en bef ik haarVervolgens biedt ze 69 aan, en dat is goddelijk. Ik houd het nog best even vol, maar uiteindelijk moet ik in haar mijn meerdere erkennen, en kom ik flink klaar……in haar mond, en over haar hals, ze glimt behoorlijk :). Ik had dit niet van tevoren afgesproken en verontschuldig me…..niet nodig volgens haar.
Ze heeft geen enkele haast, komt na het wasje lekker bij me liggen, en biedt me tijdens ons leuke gesprek haar borsten en lekkere kontje aan, om mee te spelen. Wat heerlijk relaxed is ze !
Herhalingsgevaar 100%, en dan wil ik haar ook flink neuken! Is er nu niet van gekomen met die geweldige pzc 69!
Claudia is geen vroege vogel maar begint wel vaak s ochtends al, meestal tot een uur of 17-18. Ze is druk bezet, en werkt vaak op afspraak met haar vaste klanten
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
1 van mijn favoriete dames in het SKW. Altijd vriendelijk en zalige sex. Ik zag haar vandaag staan en heb niet getwijfeld. Ze heeft nu een nieuwe coupe (halflang) en het staat haar enorm goed. Ze was weer heel enthousiast. Heerlijk tongzoenen en toen begon ze me te pijpen met overgave die je niet veel tegenkomt. Die geile blik met mijn lul in haar mond .... zalig. Na een tijd knuffelen en tongzoenen ging ze over in standje 69. Haar fris kutje was weer zalig. Toen condoom er rond en kwam ze op me zitten daarna wisselen naar doggy. Om te eindigen rubbertje er af, ik rechtstaand en zij op haar knieetjes op bed. Normaal spuit ik haar borsten onder maar dit keer mocht in haar mondje komen ... Met een smile op mijn gezicht naar huis.
 
Heeft ze een vaste dag dat ze verlof neemt en dus niet aanwezig is?
Ik ga proberen vandaag (zaterdag) of morgen (zondag) te gaan, bedoeling is dan om voor de eerste keer bij Claudia te gaan. Ik woon niet dicht bij het SKW dus kom er maar weinig. Zou spijtig zijn dat ze er vandaag of morgen niet zou zijn.

Eind januari was ik er op een maandag (om naar iemand anders te gaan) en toen voor het eerst gezien wie Claudia is, en dat ze bijna permanent bezet was. Spijtig dat ze geen advertentie op RL met GSM nr heeft zodat een afspraak gemaakt kan worden.
 
Weet iemand in welke straat en nummer ze staat ?
En ook Hoelaat ze begint ??

Het antwoord op je eerste vraag lijkt me niet moeilijk te vinden, dat staat namelijk in de topictitel.

Ik weet niet hoe laat ze begint, dat kan namelijk van dag tot dag anders zijn. Ze werkt alleszins in de dagshift en vanmiddag om 13u stond ze in haar raam te blinken.
 
Ze is vanaf morgen terug, onze parel :D Ben er vaste klant en ze zei me nochtans dat ze 1 week weg was en vanaf maandag vorige week dus ik veronderstel dat ze morgen terug achter haar raam staat ,ik heb er op vrijdag een afspraak mee :)
Dat is goed nieuws! Ik bezoek haar ook regelmatig maar haar nummer heeft ze mij nog niet gegeven. Ik zal haar volgende week eens opzoeken (in de voormiddag tussen 11 en 12 dan maak je de meeste kans 😃
 
Terug
Bovenaan Onderaan