Recensie Claudia, Antwerpen, Schippersstraat 22/3 4,84 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nog nooit 's avonds gezien achter het raam, zelfs overdag moet je heel veel geluk hebben om ze daar te zien.
Claudia werkt wel degelijk af en toe in de avond. Maar wel altijd op SS 35. Dat is dus alleen mogelijk als één van de vaste avonddames met verlof is. Als ze in de avond werkt is de kans wel groter om haar in het raam aan te treffen, aangezien ze in de avond minder gekend is.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs Claudia ook eens bezocht en heb het me zeker niet beklaagd.

Toen ik passeerde kwam er net iemand buiten, me direct omgedraaid en op haar afgestapt. Ze zuchtte even, omdat ze net vrij was en een sigaretje opgestoken had, maar toen ik zei dat ik geen haast had en ze rustig effe haar tijd mocht nemen liet ze me met een glimlach binnen. Ze rookte haar sigaretje achteraan op een koertje verder op en startte een vlot praatje.

100€ afgerekend voor een half uurtje inclusief tongzoenen & pzc.
Ze nam zelf kort een douche en spoelde haar mond, terwijl ik mezelf ook verfriste aan de kraan. Hygiëne zat dus alvast goed.

Op bed begon ze meteen heftig te tongzoenen. Misschien iets te heftig naar mijn smaak, maar ze gaat er in elk geval vol voor. Intussen kan/mag je ze overal aanraken en biedt ze gewillig haar borsten aan. Uiteindelijk zakte ze af tussen mijn benen en begon ze zoals afgesproken zonder condoom aan een heerlijke pijpbeurt. Ook hier ging ze vol voor, alles op en rond werd gretig gelikt en ze nam mijn penis best diep. Na een tijdje draaide ze zich omgekeerd bovenop me, zodat ik haar ook oraal kon verwennen en ook dat liet ze héél vlotjes gebeuren. Ze smaakte ook heerlijk fris en werd lekker vochtig. Dan een condoom aan en kwam ze lekker op me zitten, glijmiddel kwam er niet aan te pas gezien ze lekker vochtig was. Om te finishen geswitcht naar doggy, ze zette zich schrap tegen de muur en liet het héél gewillig gebeuren allemaal. Heerlijk om die ronde billen telkens tegen je aan te voelen en ook de spiegel bood een heerlijk zicht (en dan heb ik het niet zozeer over mezelf :) ).

Nadien nog effe rustig gepraat over bv. haar/mijn tattoos en andere zaken, om uiteindelijk zij weer in de douche en ik aan de wastafel ons te verfrissen. Meer dan geslaagd bezoekje, ik keer zeker nog eens terug.

Fijne dag,
drazz
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben vandaag nog eens bij Claudia geweest , te lang niet meer bij haar geweest !! Ik plat op mijn rug en zij boven mijn mondje en haar zo 15/20 min 👅👅👅👅👅👅tot haar sapjes heerlijk vloeiden 😜😜 daarna zij on top en goed klaargekomen! Blijft toch ook nen topper. Ze zit op schipperstraat 22 middelste raam , en geen naamkaartje gezien , maar wie haar kent herkent haar wel😛😛
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag dit meisje eindelijk eens bezocht, ze stond bovenaan het lijstje.
Ongelooflijk dat ik hiermee zolang gewacht heb.
Eén van de beste GFE ooit in het SKW, nog voor we aan de lavabo stonden waren we al diep aan het tongzoenen.
Nadat ze me wat had gewassen waar nodig ging ze door haar knietjes om me zalig te beginnen pijpen (PZC)
Dan naar het bed waar het festijn doorging met af en toe een deepthroat erbij op de koop toe.
Nog wat lichte sm erbij op mijn verzoek met wat " smoking and nipple teasing" ...😛
Niettegenstaande niet in supervorm wist ze me constant hard te houden.
Op mijn verzoek niet geneukt maar haar netjes verwittigd en op mijn buik klaargekomen (geen CIM mogelijk)
Achteraf nog een relax babbeltje (spreekt goed Engels met een zalig Oosteuropees accent) en meer dan tevreden naar huis, wordt vervolgd.
Sympathiek , topservice en mooi (vermoed wel dat haar borsten lichtjes zijn bijgewerkt?)
Begrijpelijk dat zij niet dikwijls aan het venster te zien is.
Voor haar fans ze is niet van plan om met deze feestdagen vakantie te nemen.
Met dank aan de vorige recensenten.
 
Er zot minstens even verl lichtblauw in haar handdoek als roze. Het is wel altijd dezelfde handdoek. Troost je, bij mij heeft het ook een paar jaar geduurd voor ik de kans kreeg haar eindelijk een keer te bezoeken. Eén goede raad, als je Claudia ziet, twijfel niet en stap meteen op haar af. Als je 2 stappen verder gaat, en dan omdraait om haar te bezoeken kun je al te laat zijn. :ROFLMAO:
En dan haar telefoonnummer vragen , vanaf dan kan je altijd terecht bij haar , allee ik toch😂
 
Vroeger had ze nog een naambordje , ik snap de wandelaars wel , dame zit bijna nooit voor het raam (te populair & drukbezet, ze werkt ook op afspraak) het is bij haar echt op goed geluk kunnen binnenwandelen (zoals bij meerdere toppers)
 
Niet voorbij wandelen maar direct naar binnen gaan en hopen dat niemand staat te wachten.Vorige keer stonden der 2 ruzie te maken toen ik buiten ging ?
😮 misschien kan ze zoals bij de slager met ticketjes werken, of beter nog degenen die recensies schrijven mogen eerst.👍
Doet me denken aan de Franse Katia en de Thaise Moet indertijd , de kans dat je die achter het raam zag staan waren gelijk aan rang 1 bij de Lotto.
 
Bij mijn weten doet Claudia inderdaad triootjes. Of deed ze in het verleden toch. Of ze goed genoeg met Maya overeen komt om met haar trio te doen durf ik niet te zeggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan