Recensie Claudia, Antwerpen, Schippersstraat 22/3 4,84 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet iemand of Claudia ook beschikbaar is voor een triootje? Bijvoorbeeld met haar blonde buurvrouw Maya?
Ik raad een trio met Maya af, want dan zal Claudia veel meer inzet/arbeid leveren dan Maya.
Maya is mooi (vooral haar ogen), maar loopt graag de kantjes er vanaf.
Breng gewoon zelf een ander meisje mee, die iets minder mooi is, maar wel wil werken. (Tip: SS 32/1 Vanessa)
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
gisteren langs gewandeld ze stond gewoon voor het raam direkt haar naam gevraagd en ja het klopte dus naar boven wat heb ik daar beleeft zeg het beste van het beste 40 minuten binnen geweest mij ziet ze snel terug als ze vrij is natuurlijk zal altijd niet het geluk hebben
 
gisteren langs gewandeld ze stond gewoon voor het raam direkt haar naam gevraagd en ja het klopte dus naar boven wat heb ik daar beleeft zeg het beste van het beste 40 minuten binnen geweest mij ziet ze snel terug als ze vrij is natuurlijk zal altijd niet het geluk hebben
Laat ons eens meegenieten wat is het beste schrijf eens een uitgebreide recentie aub
 
Been today. I was in the mood for kinky. We had done strapon. Then casually asked to rim with me!!!couldn't! Until I proposed her 1000 euros. But had to be solid! My 35 year old ass was shaved and rinsed. Been purely rimmed for at least 4-5 minutes
😂😂 yeah sure we do , in your high head ! Yesterday I had 4 of my old costumers for normal sex and then go home !… 😂😂😂 little man with big head
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vele jaren geleden. Het moet voor Corona geweest zijn en nog een paar jaar ervoor Claudia eens bezocht. Ik herinner me dat het Ok was, maar toch ben ik nooit meer terug gegaan.
Maar vermits het aantal fanboys hier aanzienlijk was en ik haar wel leuk vond in haar lange laarzen, toch nog maar eens binnen gestapt voor een pijpbeurt. Ze had het niet bijster druk precies. Ze stond regelmatig voor haar raam.

Het is en blijft een vriendelijke meid. Dat zeker.

De pijpbeurt was goed met zeer leuke aandacht voor de balletjes. Dat is zeker haar sterke punt. Van het eigenlijk pijpen vond ik dat de coördinatie van mond-hand over de eikel iets beter kon. Maar goed.

Ik weet niet meer waarom ik zo lang niet bij haar ben langs geweest. Waarschijnlijk omdat ik het gevoel had, dat ze een beetje een vaste routine heeft en minder verrassend uit de hoek komt. Want de routine was als ik het me goed herinner nog ongeveer hetzelfde als 7-8 jaar geleden.
Een vaste dame zal het niet echt worden. Maar misschien spring ik wel eens regelmatiger binnen voor een pijpbeurt.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor de eerste keer bij Claudia langsgegaan. Achter het venster zat ze op haar gsm. Vond haar niet uitnodigend. Toch haar gaan aanspreken en wat ben ik blij dat ik dit gedaan heb! Deepthroat en beffen met haar afgesproken. Eenmaal in de kamer aangekomen begon ze haar intieme delen te wassen. Vervolgens kwam ze voor me staan en begon ze met haar lichaam tegen het mijn aan te wrijven. Ik stond direct paraat. Dan moest ik op het bed gaan liggen en liet ze me met haar lekkere borsten spelen. Vervolgens ging ze over tot het aandoen van de condoom en begon ze te pijpen. Ze begon eerst aan de ballen, zalig! Tijdens het pijpen, ging ze lekker diep. Ik ben niet aan standje 69 geraakt. Nieuwe favoriete dame!
 
Vandaag (eindelijk) nog eens bij dit schatje geraakt, was veel te lange geleden.
Is qua service mijn favorietje, en blijkbaar ben ik niet alleen.
Ik twijfelde tussen Anais (SS34/3), blond nu , en die blonde op 29/3, ken haar naam niet, volgende keer dus ;).
Over het bezoek is het meeste hier al gezegd.
Wat me het meest bevalt aan Claudia , is dat ze NOOIT een condoom rond je slappe snikkel zal doen.
Opgeilen kan ze als de beste, tongzoenen incluis.
Uiteindelijk lekker klaargekomen in doggy, en met een brede lach weer vertrokken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Samengevat: TOP GFE :love:

Dame die écht van seks houdt, i.t.t. tot veel andere dvps.
Als dat bij veel andere dvps ook het geval zou zijn, dan zou dit forum (en andere fora over seks) overbodig worden.
Want hoeven we niet 'gewaarschuwd' worden voor dvps waar het helemaal geen feest is...

Claudia is wel niet into kinky stuff / bdsm.
Maar daar zijn in het SKW (en erbuiten) genoeg andere dvps wel voor te vinden.
 
Ik zou mezelf een leuk paascadeau willen geven. Wat is er dan beter dan Claudia?
Nu wil ik niet voor niks naar het SKW gaan. Daarom, is Claudia aanwezig en welke uren?
Ik heb haar al een keer bezocht maar ben toen vergeten haar nummer te vragen.
Iemand mag gerust haar nummer geven in een DM...
 
Ik zou mezelf een leuk paascadeau willen geven. Wat is er dan beter dan Claudia?
Nu wil ik niet voor niks naar het SKW gaan. Daarom, is Claudia aanwezig en welke uren?
Ik heb haar al een keer bezocht maar ben toen vergeten haar nummer te vragen.
Iemand mag gerust haar nummer geven in een DM...
Ze is Pasen gaan vieren in ……..en komt pas eind april terug
 
Terug
Bovenaan Onderaan