Recensie Claudia, Antwerpen, Schippersstraat 22/3 4,84 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
normaal zou ze nu ongeveer moeten terugkomen want ze zei 3 weken weg te zijn en is weg sinds 9 oktober

//Edit mod: wat berichten over afwezigheid verwijderd. Hoeft niet meer gevraagd, wel prima te melden hier zodra terug.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Claudia is ook mijn favorietje.
Je kan bij haar terecht voor en rustige of iets stevigere sessie.
Deze week bij haar geweest, was haar eerste klant, en het was SUPER!
Nog niet meegemaakt bij haar, was net als vrijen met je vriendin, zeer sensueel en als je niet beter wist, zou je gezegd hebben dat het ook met gevoel was.
Hopelijk blijft ze nog lang bij ons.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Nog eentje dan op speciaal verzoek van @swtdisposition, maar dan wel eentje van ongeveer een jaar geleden, en waarvan we wel duidelijk sterk van mening verschillen.

Claudia is die ene dame die ik in die andere recensie noemde die niet aan mijn verwachtingen voldaan heeft. Had ze haar dag niet, waren mijn verwachtingen te hoog door alle lovende berichten, of een combinatie van beiden. Wie zal het zeggen. Er was geen echte klik in elk geval.

Na 2 of 3 dagen kon ik me, buiten het feit dat ze tongzoende en pijpte zonder condoom, er eigenlijk niet echt meer iets van herinneren, terwijl ik veel andere dates me nog bijna van minuut tot minuut herinner, zelfs dates van een jaar of 10 geleden. Toen drong het pas echt tot me door dat het voor mij helemaal geen geweldige date was. Claudia tongzoende te hard en zonder "gevoel". En haar pijpbeurt was de meest eentonige die ik sinds heel lang gekregen heb. Het was mij ook al direct na aankomst op haar kamer duidelijk dat zij er van uit gaat dat iedereen die haar 100 euro of meer betaalt komt voor tz en pzc. Maar dat geldt niet voor deze jongen. Claudia moet het ook duidelijk van die reputatie hebben, en niet van haar geweldige pijpskills, want die ontbraken duidelijk tijdens mijn bezoek.

Ik ga het geen slechte date noemen, want dat was het ook weer niet, maar meer dan gemiddeld of middelmatig kan ik hem ook weer niet noemen. Als zij niet aan tz en pzc zou doen, zou ik hem zelfs als eentje van 13 in een dozijn willen omschrijven. als Claudia met meer gevoel zou tongzoenen zoals sommige anderen wel doen, en evenveel variatie in het pijpen zou aanbrengen als bvb Anna, Diana, Jasmine of Isabella dan zou het mogelijk voor mij ook een topervaring kunnen zijn, maar dat miste ik dus. Grote kans dus dat er geen herhaling volgt, al mag je nooit nooit zeggen.
 
Speciaal voor mij hoef je het echt niet te doen. Houd het misschien toch vooral bij recente bezoekjes.
Dit lijkt me nuttiger en interessanter dan oud nieuws, maar wat mij betreft ben je goed bezig hoor !
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb mijn schatje vorige week nog eens bezocht. Bezoek haar al meer dan 3 jaar en zit al over de 100 bezoeken. Ze pijpt zo erg lekker en is zo goed in sex, kan niet wachten om er zondag mijn kerstballen te legen 🎅
Nog eentje dan op speciaal verzoek van @swtdisposition, maar dan wel eentje van ongeveer een jaar geleden, en waarvan we wel duidelijk sterk van mening verschillen.

Claudia is die ene dame die ik in die andere recensie noemde die niet aan mijn verwachtingen voldaan heeft. Had ze haar dag niet, waren mijn verwachtingen te hoog door alle lovende berichten, of een combinatie van beiden. Wie zal het zeggen. Er was geen echte klik in elk geval.

Na 2 of 3 dagen kon ik me, buiten het feit dat ze tongzoende en pijpte zonder condoom, er eigenlijk niet echt meer iets van herinneren, terwijl ik veel andere dates me nog bijna van minuut tot minuut herinner, zelfs dates van een jaar of 10 geleden. Toen drong het pas echt tot me door dat het voor mij helemaal geen geweldige date was. Claudia tongzoende te hard en zonder "gevoel". En haar pijpbeurt was de meest eentonige die ik sinds heel lang gekregen heb. Het was mij ook al direct na aankomst op haar kamer duidelijk dat zij er van uit gaat dat iedereen die haar 100 euro of meer betaalt komt voor tz en pzc. Maar dat geldt niet voor deze jongen. Claudia moet het ook duidelijk van die reputatie hebben, en niet van haar geweldige pijpskills, want die ontbraken duidelijk tijdens mijn bezoek.

Ik ga het geen slechte date noemen, want dat was het ook weer niet, maar meer dan gemiddeld of middelmatig kan ik hem ook weer niet noemen. Als zij niet aan tz en pzc zou doen, zou ik hem zelfs als eentje van 13 in een dozijn willen omschrijven. als Claudia met meer gevoel zou tongzoenen zoals sommige anderen wel doen, en evenveel variatie in het pijpen zou aanbrengen als bvb Anna, Diana, Jasmine of Isabella dan zou het mogelijk voor mij ook een topervaring kunnen zijn, maar dat miste ik dus. Grote kans dus dat er geen herhaling volgt, al mag je nooit nooit zeggen.
oei heeft ze in jouw penis gebeten? na 2 jaar geen enkele negatieve review komt er plots, iets vrij ongeloofwaardigs? en je communiceert dit dan als station antwerpen centraal, zoals sommige 'speciale' bepaalde types vrouwen soms communiceren, dat je er niets van begrijpt? dat je de weg helemaal kwijtraakt in station antwerpen en liever een station tielen in de antwerpse kempen wil, dat wel rechtlijnig is?

ik vraag me af hoe pijpen zonder condoom zelfs ooit zo slecht zou kunnen zijn, vind haar er net de beste in, en heb nog nooit geweten dat pzc bij een dame slecht is want ik ga enkel als ik geil genoeg sta.
 
Laatst bewerkt:
Claudia verleden week bezocht , heb toch 1 u rond gelopen voor ik ze beet had, heerlijk bij haar klaar gekomen in stand 69 ze vond het spijtig dat we niet geneukt hadden daarom stelde ze voor nog een massage te doen om het uur vol te maken , daarna nog geknuffeld en gepraat
is een van de beste in zoenen en pijpen mij ziet ze zeker nog terug
was haar laatste klant
 
Als ik een ranglijstje zou moeten maken met voor de hand liggende disciplines zoals wie pijpt neukt en animeert het beste in het SKW, dan zou Claudia bij mij steeds in de top drie staan.
Ze heeft mij nog nooit MET condoom gepijpt, en ik begin nooit met 200 euro. Ze heeft flinke tieten, is geen 20 meer maar heeft een prima lijf. Er gaan geruchten dat ze ook grote pikken neukt en daar behoorlijk wild van wordt. Je kunt haar sowieso flink aanpakken, ook daar heeft ze weinig problemen mee.
Heb je een keer zin in een lachebekje voor een gezellig gesprek met actie, kan allemaal.
En dan zit er ook nog een .mooie kop op.....
Kortom: Claudia lijkt momenteel het beste adres voor de "gemiddelde" bezoeker van deze speelplaats.
 
Laatst bewerkt:
Als ik een ranglijstje zou moeten maken met voor de hand liggende disciplines zoals wie pijpt neukt en animeert het beste in het SKW, dan zou Claudia bij mij steeds in de top drie staan.
Ze heeft mij nog nooit MET condoom gepijpt, en ik begin nooit met 200 euro. Ze heeft flinke tieten, is geen 20 meer maar heeft een prima lijf. Er gaan geruchten dat ze ook grotte pikken neukt en daar behoorlijk wild van wordt. Je kunt haar sowieso flink aanpakken, ook daar heeft ze weinig problemen mee.
Heb je een keer zin in een lachebekje voor een gezellig gesprek met actie, kan allemaal.
En dan zit er ook nog een .mooie kop op.....
Kortom: Claudia lijkt momenteel het beste adres voor de "gemiddelde" bezoeker van deze speelplaats.
Ze is zelf zo goed dat ze niet eens de moeite is om een recensie van te schrijven...
 
Als ik een ranglijstje zou moeten maken met voor de hand liggende disciplines zoals wie pijpt neukt en animeert het beste in het SKW, dan zou Claudia bij mij steeds in de top drie staan.
Ze heeft mij nog nooit MET condoom gepijpt, en ik begin nooit met 200 euro. Ze heeft flinke tieten, is geen 20 meer maar heeft een prima lijf. Er gaan geruchten dat ze ook grote pikken neukt en daar behoorlijk wild van wordt. Je kunt haar sowieso flink aanpakken, ook daar heeft ze weinig problemen mee.
Heb je een keer zin in een lachebekje voor een gezellig gesprek met actie, kan allemaal.
En dan zit er ook nog een .mooie kop op.....
Kortom: Claudia lijkt momenteel het beste adres voor de "gemiddelde" bezoeker van deze speelplaats.
De info "nooit MET condoom gepijpt" is voor mij voldoende om er zeker niet binnen te gaan.
Maar ieder zijn voorkeur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan