Recensie Claudia, Dreamgirls, Hasselt 4,63 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peterdeketter

Newbie
3
18/11/21
5
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lieve-ontdeugende-claudia.html
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Claudia is een mooie verschijning. Ze is zeer vlot in de omgang met een aangename stem.

Pijpen zonder condoom was hemels.

Haar diensten zijn zeer goed. Ze is een topper.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlaamse-topper-claudia-23-jaar.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben in de week bij Claudia geweest.
Had een afspraakje gemaakt, zeker omdat ze wel n knappe meid lijkt te zijn op foto.

Nu, ik heb aan mijn afspraak toch n dubbel gevoel overgehouden...
ik verwachte me aan een jonge blonde meid, slank en niet-roker.... maar dat was toch wel mis...
Claudia had zwarte haren, ze is zeker niet dik maar op de foto's is ze toch slanker dan in werkelijkheid en ik rook ook een rokersgeur.
Dus ja, haar advertentie is toch wel in zekere mate verbloemd.

Ik kwam natuurlijk voor de sex.
En hier moet ik toegeven, haar orale kwaliteiten mogen er zeker wezen.
Ik had echt het gevoel dat mijn 'Janus' het vriendje was van haar mondje.
Echter bij het beffen vond ik dat ze zeer snel begon te hijgen en ze kwam al snel trillend klaar... of beter gezegd dat probeerde ze toch te acteren.

Voor mannen die houden van lekkere orale verwennerij (vooral het pijpen en likken van de ballen) zijn bij Claudia op het juiste adres.
Ook zoenen en tongzoenen doet ze volmondig!
Spijtig dat de foto's niet echt overeenkomen hoe ze er nu uitziet en het acteren laat ze best aan anderen over.
 
Hmmmm, weet niet welke foto's jij ziet op de site, degene die ik te zien krijg van Claudia plaats ik niet in de categorie slank. :censored:

Mollig is wel het minste wat bij mij opkomt.
Ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. :)

Ik zie regelmatig recensies met de omschrijving "slank" of "normaal" waarvan ik dan denk, "dit is toch echt een maatje meer". Waarmee ik geen waardeoordeel wil geven over de smaak van die persoon. Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak.
 
Claudia is de beste die ik in vele jaren heb gehad. Ze is niet heel slank,klopt. Ze heeft haar haar zwart geverfd ondertussen. Heb haar gebeft en na 5 minuten zei ze, stop je nu al? Dus ze vind het zalig. Voor 75 euro zo een goede service vind je nergens. Het is een Belgische meid die de vele Roemeense drugshoeren ruim overstijgt. Als je vel over been wilt moet je er idd niet zijn. Haar borsten zijn natuurlijk maar heerlijk. Hopelijk kan ik nog lang beroep op haar doen.
 
Is er iemand die weet als je 45 min neemt in dit huis of je dan 2x mag komen?
Ik vind, je betaalt voor X minuten en als je in die X minuten 2 keer kan klaarkomen dat dat uw recht is. Ik heb nog nergens iets gehoord als, zoveel euro voor zoveel minuten, let wel op, alsje na 10min spuit is 't einde afspraak.
 
Ik vind, je betaalt voor X minuten en als je in die X minuten 2 keer kan klaarkomen dat dat uw recht is. Ik heb nog nergens iets gehoord als, zoveel euro voor zoveel minuten, let wel op, alsje na 10min spuit is 't einde afspraak.
Nu spreek je jezelf wel tegen, je mag als je kan 2 keer komen in 45 min. Maar als je na 10 min komt is het gedaan. Hoe kan je dan 2 keer komen?
 
Nu spreek je jezelf wel tegen, je mag als je kan 2 keer komen in 45 min. Maar als je na 10 min komt is het gedaan. Hoe kan je dan 2 keer komen?
Ik heb dit ook 2x moeten lezen. Wat @hasseltm wil zeggen is:

Ik heb nog nergens iets gehoord als "Zoveel euro voor zoveel minuten, maar let op want als je na 10min spuit is`t einde afspraak".

Alsof de dame zou adverteren dat je maar 1x mag komen en daarna gedaan: dat heeft hij nog niet ervaren.
 
Nu spreek je jezelf wel tegen, je mag als je kan 2 keer komen in 45 min. Maar als je na 10 min komt is het gedaan. Hoe kan je dan 2 keer komen?

De discussie ging toch over klaarkomen en einde sessie, ik zei nu 10min, maar het kan evengoed over 20 of 30min gaan.
Ik heb alleszins nergens of nooit gehoord bij de voorstelling of erna op de kamer dat je als je klaarkomt dat 't dan einde sessie is.
Eerlijk, dan vertrok ik in de line up of ik ging naar de uitbater en vroeg mijn geld terug, ik betaal voor 45min of een uur, stel iemand komt klaar na 10min, die heeft toch recht om hoe dan ook de resterende betaalde tijd te ondergaan? Laat u dan masseren of zo. Weet ik veel?
 
Ben ook bij haar geweest. Buiten het feit dat ze inderdaad rookt, een zeer goede ervaring. Wat een geile slet is me dit zeg. Ze geniet er zelf ook van, zeker als je haar met respect behandeld. De gastvrouw bij Private Dreamgirls mag er trouwens ook wezen vind ik :)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben zo'n anderhalf jaar geleden ook eens tot in Hasselt gereden om Claudia eens uit te proberen. Het was toen al volop coronatijd (beetje aan de start van de 3de golf), maar herinner me zeer goed dat ze nog volop (tong)zoende en dat het pzc en beffen heerlijk waren. Ook een leuke babbel achteraf wat ik toch ook wel belangrijk vind. Jammer dat ze zo ver uit mijn buurt woont anders ging ik er veel vaker langs.

En ja, ze is inderdaad eerder voor de liefhebbers van iets vollere meisjes waaronder ik mezelf absoluut reken. Lekkere vrouwelijke vormen en natuurlijk zonder dat eraan gesleuteld is.
 
Het enige spijtige aan Dreamgirls blijf ik de ligging vinden. Je kan iets verderop om het hoekje bij de verkeerslichten wel gemakkelijk parkeren, maar het blijft ne moeilijke om daar ongezien binnen en buiten te gaan. In de winter en met corona ca va nog - mondmasker en kap op - maar in normale toestanden toch beetje risky. Ben er eens buitengekomen toen er door het rode licht aan het kruispunt auto's en een bus van de Lijn tot voor de deur stonden...

Nu goed, als je goesting hebt en er met één van de dames wilt gaan spelen heb ik dat er allemaal voor over, maar wou toch eens horen bij mijn collega's hoe zij hierover denken? :)
 
Ben zo'n anderhalf jaar geleden ook eens tot in Hasselt gereden om Claudia eens uit te proberen. Het was toen al volop coronatijd (beetje aan de start van de 3de golf), maar herinner me zeer goed dat ze nog volop (tong)zoende en dat het pzc en beffen heerlijk waren. Ook een leuke babbel achteraf wat ik toch ook wel belangrijk vind. Jammer dat ze zo ver uit mijn buurt woont anders ging ik er veel vaker langs.

En ja, ze is inderdaad eerder voor de liefhebbers van iets vollere meisjes waaronder ik mezelf absoluut reken. Lekkere vrouwelijke vormen en natuurlijk zonder dat eraan gesleuteld is.
Inderdaad, voller en vrouwelijke vormen, dat is voor mij gewoon hoofdvereiste nummer 1 :)
En dat is bij Claudia absoluut het geval.

Wat ik zo zalig vind bij haar is dat ze al lekker met je pik begint te spelen en hem zelfs al eens in haar mondje stopt tijdens het wassen onder de douche...
 
Inderdaad, voller en vrouwelijke vormen, dat is voor mij gewoon hoofdvereiste nummer 1 :)
En dat is bij Claudia absoluut het geval.

Wat ik zo zalig vind bij haar is dat ze al lekker met je pik begint te spelen en hem zelfs al eens in haar mondje stopt tijdens het wassen onder de douche...
Mij leek ze wel hollands, alé zo hoe ze sprak. Niemand ook dat gevoel?
 
Dat klopt, ik stond eens in de file voor t rood licht en lol er kwam een man buiten en ja de autos stonden stil en die slalomde tussen de autos naar de middenberm en ik zag inderdaad zijn auto aan de overkant staan. ....... een familielid van mij lol Hij heeft me niet gezien.
Daar je auto parkeren is al niet de slimste move. Ik zeg het, pleintje om de hoek bij de apotheek en dan wat incognito stijl er naar toe wandelen :)
 
Mij leek ze wel hollands, alé zo hoe ze sprak. Niemand ook dat gevoel?
Tegen mij zei ze dat ze iedere vanuit Antwerpen afzakt naar Hasselt. Gelijk ik me herinner vond ik ze toch redelijk Antwerps/Kempens klinken. Hollands is me niet meteen opgevallen. Ik zal volgende keer eens beter op haar stem tetten euh letten :p
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Claudia is top!! Knappe, lieve, vriendelijke meid die van aanpakken weet..lekker tongzoenen, pijpen, beffen, neuken ,... alles erop en eraan. Ook Fay en Esmee zijn super. Natasja is knappe lieve gastvrouw. Dit salon is een aanrader...
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
75
Claudia is echt een topper van dit huis. Samen met Nora zet ze de standaard!

Blowjob is heel goed.

Vlotte losse meid met humor. Altijd vele leuke halfuurtjes gehad
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlaamse-topper-claudia-23-jaar.html
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag spontaan langsgeweest bij Dream Girls in Hasselt en gekozen voor Claudia in de line-up.

Wat een verschijning! Helemaal mijn ding :)

Na het afrekenen was de badkamer helaas bezet, dus terug effe op de kamer waar er werd getongzoend, gefriemeld en gelikt. Legde haar spontaan op bed en begon aan een befbeurt van geilheid. Ze smaakte heerlijk en liet het zich welgevallen: kreetjes & kreuntjes bij de vleet 😎.

Dan de badkamer op, die ondertussen vrij was, voor de nodige verfrissingen aan de wasbak. Terug op de kamer begon ze me hemels te pijpen! Wat een pijpkoningin… . en ze neukt zowaar nog beter met dat zwoele lichaam van haar. Eerst on top, dan missio en afgemaakt al beukend op haar volle billen 😃. Ben 2x klaargekomen (overkomt me ni veel) en zij ook. Had zelf een topdag en zij was echt super! Ben er nog ni goe van 🙈🙈

Haar enthousiasme is fantastisch! Gecombineerd met een vlotte babbel is Claudia het schoolvoorbeeld voor een uitmuntende GFE. Achteraf nog samen gedoucheen en ze babbelt honderduit :)

Herhalingsgevaar: huizenhoog! Mij ziet ze zeker terug ;).

Dream Girls is een geweldig privé-huis ook met goede ontvangst en leuke kamers.Paar maal geweest pré-covid en altijd tevreden en voldaan buiten 👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan