Recensie Claudia, Huize Fleur, Apeldoorn, Kweekweg 10 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nicklegrand

Newbie
3
29/11/21
8
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://kweekweg10.com/ladies/claudia/
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week had ik wat tijd over en besloot ik voor een vuggertje even Huize Fleur te bellen. Claudia was nog vrij. Ik had haar op de site gezien en wist dat ik moest toehappen…
Ze heeft me niet teleurgesteld zeg… ze heeft me zelfs laten balen dat ik alleen maar kwam voor een vluggertje.
Wat een ontzettend lekker lichaam heeft ze. En haar borsten zijn echt en dat was heerlijk! Toen ik daarmee speelde hield ik het ook niet lang vol…
Claudia… binnenkort kom ik een uurtje van je genieten. Ik kan iedereen haar aanraden!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Erg leuke dame die er zin in heeft
Nog niet zo lang in het vak
Maar goede sexdrive😇
Voor herhaling vatbaar 👍👍👍
 
Als ik het goed heb begrepen betaal je tegenwoordig bij Fleur extra voor beffen, vingeren en zo dus bovenop het standaard tarief. Persoonlijk vind ik vingeren en beffen gewoon bij de sex hoort. Dat je bv iets extra's moet geven voor pzc, dat is oke. Straks moet je nog extra betalen om te neuken. Wat mij betreft heeft Fleur weer een klant minder en ik kom er toch al 15 jaar.
 
Het lijkt wel of jongere dames dit werk niet meer zo leuk vinden.
Maar goed dat leeftijden van de dames op de site over het algemeen wat naar beneden worden bijgesteld :) Wat overigens niets zegt over de kwaliteit van de dames natuurlijk.
 
Overal is wat of ze worden in de recensies zo geprezen er zijn maar weinige Nederlandse dames die er echt voor gaan . Een paar goede zijn vertrokken bij Fleur en nieuwe komen niet echt naar voren .
Word ook geen recensies geschreven waardoor je het idee krijgt dat er niet veel te doen is en te laat overgestapt op de extra s
Misschien prijzen uitloven voor goede recensies en dit niet door de dames laten betalen
 
En wat is dan extra en wat is standaard, dat is lastig en ook aan de dame.
Straks komt het nog zover dat je eerst op de kamer staat te onderhandelen wat erbij moet..
aan de tieten zitten +10, aan de billen zitten +10, beffen +20 zoenen +30
Vind dit normale dingen die inclusief moeten zijn, dat hoort bij de sex en dat moet dan ook duidelijk op de site staat.
En als de dame dat niet wil, wat haar goed recht is, moet ze dat uiteraard op de kamer aangeven.
 
En wat is dan extra en wat is standaard, dat is lastig en ook aan de dame.
Straks komt het nog zover dat je eerst op de kamer staat te onderhandelen wat erbij moet..
aan de tieten zitten +10, aan de billen zitten +10, beffen +20 zoenen +30
Vind dit normale dingen die inclusief moeten zijn, dat hoort bij de sex en dat moet dan ook duidelijk op de site staat.
En als de dame dat niet wil, wat haar goed recht is, moet ze dat uiteraard op de kamer aangeven.
Er wordt er een wakker.Inderdaad waar leg je de grens met die "extra's"?Stoot mij af en onmiddellijk afschaffen die regel!
 
Komt dat er een mee begint en de rest volgt langzamerhand en de markt wordt steeds kleiner ogen komt bij allerlei buitenlandse dames terecht.
Vraag is groot en echt goed aanbod beperkter en dat weten ze snel hoewel een groot aantal het netjes doet.
 
Komt dat er een mee begint en de rest volgt langzamerhand en de markt wordt steeds kleiner ogen komt bij allerlei buitenlandse dames terecht.
Vraag is groot en echt goed aanbod beperkter en dat weten ze snel hoewel een groot aantal het netjes doet.
Inderdaad ja,Laten ze gewoon transparant zijn over de hopelijk all in basisprijs.En het is natuurlijk ook wel slim voordat je betaald te vragen naar prijs specifieke dingetjes vs verhoudingen.Maar garantie heb je natuurlijk nimmer.Er zijn een paar "slimmeriken" geweest die protocol onder de loep hebben genomen en de regel "de dame in kwestie bepaald nog altijd zelf welke handelingen er worden verricht"op de spits hebben gedreven.De goede niet nagelaten maar zo wordt de drempel voor deze wandelaar hoger.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan