Recensie Cloe, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 9027

Wandelaar
61
03/03/22
70
15
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/2254375-cloe
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Cleo was een super leuke dame om een afspraakje mee te hebben. Eerst was ze zelf wat laat om te ontvangen, omdat ze haar nagels was gaan laten doen in de stad. Vervolgens aangekomen, mij naar het nummer gegeven en naar binnen geleid.

Ze was erg vrolijk en vriendelijk, er hing ook geen seksuele spanning gek genoeg. Voelde heel natuurlijk en normaal. Na wat small talk het geld overhandigd en gaan zoenen naast het bed. Vervolgens haar erop gegooid en zelf erachteraan gesprongen. Hierna een prima seks partij gehad waarbij er ECHT VEEL werd ge-tongzoend. Waarschijnlijk beste TZ die ik heb ervaren, ze leek er zelf van te genieten en ikzelf ben er ook groot fan van.

Vervolgens namen we een vrij lange pauze, waarbij zij mij heel veel over haarzelf vertelde. Ze vertelde over een gestoord ex vriendje, haar geloof in God, vriendinnen die ze niet vertrouwd. En tijdens dit alles gaf ik haar lesjes in Engels (ze spreekt het goed genoeg, maar wilt graag meer leren). Tot slot pakte ze weer m'n gezicht, tong erin en verder neuken.

Van de 1,5 tot 2 uur die ik daar was, zijn vooral de dingen buiten de seks om mij bij gebleven. Ze leek gewoon echt een super tof persoon. Alhoewel ze naar eigen zeggen ook "very crazy" was.

Wellicht dat ze weer ons kikkerlandje bezoekt dit jaar. Enerzijds hoop ik van wel, om haar weer te zien. Anderzijds niet, omdat de wereld van sekswerk in beeld niet bij haar past. Maar goed, dat kiest zij zelf dus wat ik wel of niet vind maakt geen hol uit.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Weer een bezoekje gebracht.
Oh my... Het zou evengoed je vriendin zijn.
Bij binnenkomst even rustig kletsen, knuffelen zoenen, drankje aangeboden, helemaal chill.

Vervolgens betalen en weer op bed liggen kroelen en kletsen. Vervolgens volop tongen met aftrekken en vingeren. Dan nog even beffen tot ze klaarkwam. Intiem kan ik kort over zijn, ze kwam een geruime 2-3 keer klaar.

De hele tijd eerst flink actieve seks en dan pauzes om bij te komen.
Werd ook vrijwel constant bestrooid met complimenten. M'n kleding was leuk, m'n geurtje vond ze heerlijk, gezicht is knap, haren wimpers zijn mooi, ik ben heel attent/aardig/vul maar in.

Blijft leuk. Denk wel dat dit m'n laatste bezoekje is aan haar. Wellicht zelfs laatste keer een DVP bezoeken. De magie is er een beetje van af voor mij. Maar goed, m'n lul wordt vast wel weer een keer hard en dan sluit m'n brein af. Dan zijn we weer terug bij af haha
 
Hoe het precies met de prijs zit is mij ook niet duidelijk.
In principe vraag ik hoeveel tijd ze beschikbaar heeft en dan betaal ik haar voor een uurtje of ietwat meer. Hoelang ik uiteindelijk binnen ben bepaalt zij, en ik kan niet klagen :)

Of het nou inderdaad komt omdat ze haar rol goed weet te spelen of omdat er daadwerkelijk een klik is, merken we pas na wat meer recensies.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan