Recensie Cleo, Het Landhuisje, Overloon (voorheen Sonja, Huize Fleur, Apeldoorn) 4,17 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kan het zijn dat deze Sonja ook eerder bij Body To Body heeft gewerkt in Eindhoven? Want ik heb daar een aantal jaar geleden (zeker meer dan 5 jaar terug) een slanke Poolse bezocht met ook zeker een natuurlijke cup C of D. En die verhuisde daarna naar Coco in Duiven. Dat moet ze haast wel zijn dan denk ik..
 
Dat zou best kunnen. Ze zei tegen mij dat ze al op veel plekken heeft gewerkt. Op de website van het Landhuisje staan ook nieuwe foto's. Die moeten toch wel de twijfels wegnemen denk ik.
 
Kan het zijn dat deze Sonja ook eerder bij Body To Body heeft gewerkt in Eindhoven? Want ik heb daar een aantal jaar geleden (zeker meer dan 5 jaar terug) een slanke Poolse bezocht met ook zeker een natuurlijke cup C of D. En die verhuisde daarna naar Coco in Duiven. Dat moet ze haast wel zijn dan denk ik..
Ze heeft jaren geleden idd.bij B2B gewerkt. Ik heb haar toen ook een aantal keren bezocht.
 
Uit goed ingelichte bron vernomen dat Sonja nu op dezelfde locatie werkt als Amber.

@ admin
Draadje kan verplaatst worden naar Overloon.
Nieuwe naam: Cleo
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.hetlandhuisje.nl/nl/dames/riva/
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben al een paar keer bij Cleo geweest en ik vind haar echt top. Ze heeft een geweldig lichaam met grote natuurlijke borsten. Daarnaast vraagt ze niet voor iedere handeling extra zoals veel andere dames bij het Landhuisje dat wel doen. Kortom een leuke dame die mij nog wel vaker gaat zien, en in de toekomst wellicht eens een trio inplannen met Amber. 😄
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt me logisch dat ze klanten niet door gaan sturen naar een concurrerend privéhuis. Ze is het in ieder geval 100% zeker.

Kan @admin of een andere moderator het topic hernoemen en verplaatsen naar Noord-Brabant? Thanks. 😀

Daar heb je gelijk in, maar enigzins snap ik het niet want de huizen/medewerkers weten toch ook dat er gepraat wordt. Wat ik wel weet is dat voor mij bekend is waar ik volgende keer heen ga🥰
 
Als Cleo inderdaad de Sonja van huize Fleur is, dan snap ik niet hoe het kan dat ze volgens de site van landhuisje nu ineens Nederlands spreekt.
Bij fleur kwam er alleen maar Engels uit.
Vaag dus.
Of de info op de site klopt niet of het is niet de voormalige Sonja.
 
Ze gaf aan beter Engels te kunnen dan Nederlands. Het is raar inderdaad, maar ze is het wel in ieder geval. Ik heb het haar zelf gevraagd namelijk.
 
Laatst bewerkt:
Wellicht ga ik binnenkort langs. Is bij mij om de hoek. Momenteel is ze er alleen van maandag t/m donderdag. Maandag de 23e ben ik vrij dus wellicht dat ik dan eens poolshoogte ga nemen.
 
Inderdaad met volle overgave vertellen heb er genoeg van die mannen, was natuurlijk die in Apeldoorn 😂
Maar kan helaas niet zo die top kwaliteit op alle fronten toekennen
Het was wel een goede pijpster 👍
 
Ik zag ergens dat tongzoenen niet in normale pakket zat en dat je voor moest bijbetalen als het al kan in Overloon. Klopt dat?
Ik las ergens van Anna uit Apeldoorn dat seks zonder zoenen als Frikandel zonder mayo is. Hilarische vergelijking maar kan het sentiment zeker wel waarderen.
 
Ik zag ergens dat tongzoenen niet in normale pakket zat en dat je voor moest bijbetalen als het al kan in Overloon. Klopt dat?
Ik las ergens van Anna uit Apeldoorn dat seks zonder zoenen als Frikandel zonder mayo is. Hilarische vergelijking maar kan het sentiment zeker wel waarderen.
Kan mij voorstellen bij voldoende klik
En bij sommige mannen
Maar leuk vergelijk van Anna want bij zoenen komen de hormonen goed op gang 🥰🥵💋
 
Een privéhuis mag alleen pijpen met condoom en intiem met condoom aanbieden. Alle andere opties vallen onder de vrije keuze van de dame zelf. Dus wellicht is dat bespreekbaar als extra optie tegen meerprijs. Dat zijn keuzes die de dames zelf mogen maken.
 
Een privéhuis mag alleen pijpen met condoom en intiem met condoom aanbieden. Alle andere opties vallen onder de vrije keuze van de dame zelf. Dus wellicht is dat bespreekbaar als extra optie tegen meerprijs. Dat zijn keuzes die de dames zelf mogen maken.
En dat is de reden wat mij terug houdend maakt om zo'n privé huis te bezoeken.
Zoenen en PZC zijn voor mij wel best belangrijk en dat is vooraf dus niet af te spreken. Erg jammer
 
Terug
Bovenaan Onderaan