Recensie Cleo, Het Landhuisje, Overloon (voorheen Sonja, Huize Fleur, Apeldoorn) 4,17 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zag ergens dat tongzoenen niet in normale pakket zat en dat je voor moest bijbetalen als het al kan in Overloon. Klopt dat?
Dat mag iedere dame zelf bepalen. Mijn ervaring bij het landhuisje is: bij sommigen zit het er gewoon bij, anderen doen het helemaal niet, maar ook veel dames enkel tegen bijbetaling. Meestal is het dan 20 of 30 euro.

Ik zou bij Cleo niet ervan uit gaan dat het kan. Tongzoenen staat niet bij haar mogelijkheden, alleen gewoon zoenen.

En dat is de reden wat mij terug houdend maakt om zo'n privé huis te bezoeken.
Zoenen en PZC zijn voor mij wel best belangrijk en dat is vooraf dus niet af te spreken. Erg jammer
Het kan wel als je een voorstelrondje doet. Eerst zie je alle dames voorbijkomen, daarna kan je de gastvrouw vragen om een dame terug te roepen om zoiets te bespreken. Ik zou het zelf ook vaker moeten doen, zou veel verrassingen besparen.
 
Dat mag iedere dame zelf bepalen. Mijn ervaring bij het landhuisje is: bij sommigen zit het er gewoon bij, anderen doen het helemaal niet, maar ook veel dames enkel tegen bijbetaling. Meestal is het dan 20 of 30 euro.

Ik zou bij Cleo niet ervan uit gaan dat het kan. Tongzoenen staat niet bij haar mogelijkheden, alleen gewoon zoenen.


Het kan wel als je een voorstelrondje doet. Eerst zie je alle dames voorbijkomen, daarna kan je de gastvrouw vragen om een dame terug te roepen om zoiets te bespreken. Ik zou het zelf ook vaker moeten doen, zou veel verrassingen besparen.
En je kan natuurlijk mensen op dit forum naar hun ervaringen vragen. Vaak levert dat ook veel nuttige informatie op.
 
Dat mag iedere dame zelf bepalen. Mijn ervaring bij het landhuisje is: bij sommigen zit het er gewoon bij, anderen doen het helemaal niet, maar ook veel dames enkel tegen bijbetaling. Meestal is het dan 20 of 30 euro.

Ik zou bij Cleo niet ervan uit gaan dat het kan. Tongzoenen staat niet bij haar mogelijkheden, alleen gewoon zoenen.


Het kan wel als je een voorstelrondje doet. Eerst zie je alle dames voorbijkomen, daarna kan je de gastvrouw vragen om een dame terug te roepen om zoiets te bespreken. Ik zou het zelf ook vaker moeten doen, zou veel verrassingen besparen.
Dank, ben inderdaad wel benieuwd wat de ervaring van anderen is dan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Cleo heeft een fantastisch lichaam, is vriendelijk, maar ook wat rustig en soms oogt ze gewoonweg moe en ongeïnteresseerd. Paar keer van haar diensten gebruik gemaakt, en altijd tevreden weg gegaan. Ze is erg duidelijk wat ze niet doet. Haar opbouw is prima, en kruipt tegen je aan als er nog tijd over is.
 
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Cleo ken ik nog als Sonja, en kwam er toen regelmatig. Ze heeft echt een fantastisch lichaam, wat is dit een geweldig mooie vrouw. Slank en toch heerlijke rondingen. Op en top genieten! Wat betreft mijn bezoekjes, qua handelingen gebeurt er eigenlijk niet veel meer dan bij een erotische massagesalon (dus geen pijpen of sex), maar wat ze doet, doet ze echt zo lekker dat ik ook nu af en toe nog bij haar langsga, ook al is dat dan 3 kwartier verder rijden dan voorheen.
 
Ik heb dit reeds gepost maar op de verkeerde plek:

Hi,

De eerste keer...

Nou de daad bij het woord gevoegd...

Gisteren naar Het Landhuisje geweest. Eerst voorbij gereden om moed te verzamelen. Omgedraaid en auto geparkeerd. Aangebeld en vriendelijk ontvangen. Meteen gezegd dat dit mijn eerste keer is om te betalen voor seks. Ik stond te trillen op mijn benen.

Enkele dames stelden zich voor maar heel makkelijk de keuze kunnen maken voor CLEO (man wat zeten er een gedrochten bij!)

Naar boven gegaan, uitgekleed, gedouched en op bed gaan liggen. Verteld dat het de eerste keer was en gevraagd of ze het initiatief wilde nemen.

Ze begon mijn jongeheer stijf te strelen en deed me een condoom om. Ik wist niet wat ik kon verwachten. Ze pijpte me langdurig en fijn. Daarna Cleo bovenop en bereed me tot ik bijna klaarkwam (detail; ze vingerde zichzelf erbij).

Toen ik bovenop en heerlijk geneukt (ik mocht niet zoenen en vingeren). Ik mocht haar wel haar hele lijf kussen incl. haar borsten... heerlijk.

Heel even doggystyle maar dat was niet zo fijn.

Daarna condoom af en mocht ik over haar borsten klaarkomen, had ik niet verwacht.

HELAAS: ik kon op dat moment niet klaarkomen (zal door spanning zijn geweest lijkt me). Dat was wel heel erg kl*te. Het lag in ieder geval niet aan Cleo; die was heel lief en lekker. Het is een leuke meid.

Ik had voor 45 min. betaald maar stond iets voor die tijd al buiten.

Ik had verwacht dat ik spijt of wroeging zou krijgen van het bezoek maar het was erg fijn en discreet en voelde helemaal niet vervelend (ook niet achteraf). Het is dat ik het niet kan betalen daar vaak naartoe te gaan maar liefst zou ik het vaker per maand doen.

Groet Nick
 
Ik heb dit reeds gepost maar op de verkeerde plek:

Hi,

De eerste keer...

Nou de daad bij het woord gevoegd...

Gisteren naar Het Landhuisje geweest. Eerst voorbij gereden om moed te verzamelen. Omgedraaid en auto geparkeerd. Aangebeld en vriendelijk ontvangen. Meteen gezegd dat dit mijn eerste keer is om te betalen voor seks. Ik stond te trillen op mijn benen.

Enkele dames stelden zich voor maar heel makkelijk de keuze kunnen maken voor CLEO (man wat zeten er een gedrochten bij!)

Naar boven gegaan, uitgekleed, gedouched en op bed gaan liggen. Verteld dat het de eerste keer was en gevraagd of ze het initiatief wilde nemen.

Ze begon mijn jongeheer stijf te strelen en deed me een condoom om. Ik wist niet wat ik kon verwachten. Ze pijpte me langdurig en fijn. Daarna Cleo bovenop en bereed me tot ik bijna klaarkwam (detail; ze vingerde zichzelf erbij).

Toen ik bovenop en heerlijk geneukt (ik mocht niet zoenen en vingeren). Ik mocht haar wel haar hele lijf kussen incl. haar borsten... heerlijk.

Heel even doggystyle maar dat was niet zo fijn.

Daarna condoom af en mocht ik over haar borsten klaarkomen, had ik niet verwacht.

HELAAS: ik kon op dat moment niet klaarkomen (zal door spanning zijn geweest lijkt me). Dat was wel heel erg kl*te. Het lag in ieder geval niet aan Cleo; die was heel lief en lekker. Het is een leuke meid.

Ik had voor 45 min. betaald maar stond iets voor die tijd al buiten.

Ik had verwacht dat ik spijt of wroeging zou krijgen van het bezoek maar het was erg fijn en discreet en voelde helemaal niet vervelend (ook niet achteraf). Het is dat ik het niet kan betalen daar vaak naartoe te gaan maar liefst zou ik het vaker per maand doen.

Groet Nick
Het word een verslaving man , als je eenmaal de juist dame hebt gevonden ,zal u geldbeugel snel lichter worden 😂
 
Het word een verslaving man , als je eenmaal de juist dame hebt gevonden ,zal u geldbeugel snel lichter worden 😂
Toen ik wegreed bij Het Landhuisje voelde ik al dat ik dit vaker wilde (ik was bang dat ik achteraf spijt zou krijgen, ik had het beeld van vieze , donkere louche kamertjes met een dreigende sfeer). Mijn vrouw (met een heel laag libido) weet niet dat ik dit heb gedaan, dus met enige regelmaat zo'n (voor mij toch redelijk) bedrag achterover drukken gaat me niet lukken helaas.

Daarnaast is dit adres best een eindje rijden voor me. Stel je voor dat ik ergens op de route met stukken kom te staan of dat er plotseling een verkeersboete op de mat ligt... dan heb ik toch wel iets uit te leggen.
 
Toen ik wegreed bij Het Landhuisje voelde ik al dat ik dit vaker wilde (ik was bang dat ik achteraf spijt zou krijgen, ik had het beeld van vieze , donkere louche kamertjes met een dreigende sfeer). Mijn vrouw (met een heel laag libido) weet niet dat ik dit heb gedaan, dus met enige regelmaat zo'n (voor mij toch redelijk) bedrag achterover drukken gaat me niet lukken helaas.

Daarnaast is dit adres best een eindje rijden voor me. Stel je voor dat ik ergens op de route met stukken kom te staan of dat er plotseling een verkeersboete op de mat ligt... dan heb ik toch wel iets uit te leggen.
Misschien een hobby zoeken dat je een goed excuus hebt ,jij bent zeker en vast niet de enige .
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Zeer teleurstellend bezoek. De eerste de beste raamprostituee aan het Baekellandplein doet meer moeite. Ze heeft fantastische borsten maar daar houdt het wel op. Na afloop leek ze een beetje lost te komen met wat prietpraat.

Mijn eerste bezoek aan het Landhuisje was flut.
 
Zeer teleurstellend bezoek. De eerste de beste raamprostituee aan het Baekellandplein doet meer moeite. Ze heeft fantastische borsten maar daar houdt het wel op. Na afloop leek ze een beetje lost te komen met wat prietpraat.

Mijn eerste bezoek aan het Landhuisje was flut.
Nou dan begrijp ik niet de noemenswaardige recensies van haar waarin ze wordt geprezen . Kom er maar in ,en zoals jij aan heeft Barry nog slechter dan mevrouwtje op nr 2 Blp kan al bijna niet.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.hetlandhuisje.nl/nl/dames/riva/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
vanaf dat ze bij het landhuisje werkt, al een keer of 4 bij haar geweest.

Lekker gek ding, kan er erg mee lachen en hebben een goede klik.
Wel jammer dat ze tongzoenen niet doet. Overigens is ze heel helder in wat kan en niet. Derhalve dus ook geen gezeur over extra.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.hetlandhuisje.nl/nl/dames/riva/
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag voor het eerst bij het Landhuisje geweest. Discreet parkeren, nette ontvangst en vriendelijke gastvrouw.

Eigenlijk had ik mijn zinnen gezet op Amber, maar die had helaas een afspraak. Gekozen voor Cleo, die ik ook nog kende uit Apeldoorn. Ze herkende me nog, terwijl het toch snel 4 jaar geleden was.
Nou, dit had ik eerder moeten doen, maar ja, het is wel een beetje een ritje naar Overloon. Ik was blijkbaar vergeten hoe geweldig ze pijpt. Toen ik bijna kwam stopte ze op mijn verzoek, en ging een paar minuten later gewoon weer verder. Toen ik het bijna niet meer hield kwam ze lekker op me zitten. Afgemaakt in missionaris. Daarna nog even lekker liggen kletsen.
Vooraf laat ze duidelijk weten wat er wel en niet mag. En helaas nog steeds geen zoenen. Dat mis ik toch wel een beetje, al was het verder echt een geweldige date. Binnenkort maar eens Amber afspreken, en daarna Cleo en Amber samen :cool:
 
En helaas nog steeds geen zoenen. Dat mis ik toch wel een beetje, al was het verder echt een geweldige date. Binnenkort maar eens Amber afspreken, en daarna Cleo en Amber samen


Reactie
daar krijg je geen spijt van en Amber doet wel tongen ,maar een trio met Cleo lijk mij het einde laat ons weten hoe het is verlopen ,als het goed is dan boek ik ook die twee voor een trio,
Borak
 
Vandaag voor het eerst bij het Landhuisje geweest. Discreet parkeren, nette ontvangst en vriendelijke gastvrouw.

Eigenlijk had ik mijn zinnen gezet op Amber, maar die had helaas een afspraak. Gekozen voor Cleo, die ik ook nog kende uit Apeldoorn. Ze herkende me nog, terwijl het toch snel 4 jaar geleden was.
Nou, dit had ik eerder moeten doen, maar ja, het is wel een beetje een ritje naar Overloon. Ik was blijkbaar vergeten hoe geweldig ze pijpt. Toen ik bijna kwam stopte ze op mijn verzoek, en ging een paar minuten later gewoon weer verder. Toen ik het bijna niet meer hield kwam ze lekker op me zitten. Afgemaakt in missionaris. Daarna nog even lekker liggen kletsen.
Vooraf laat ze duidelijk weten wat er wel en niet mag. En helaas nog steeds geen zoenen. Dat mis ik toch wel een beetje, al was het verder echt een geweldige date. Binnenkort maar eens Amber afspreken, en daarna Cleo en Amber samen :cool:
Op het moment vindt ik cleo zeker een van de betere daar. Als ze nog doet zoenen was ze perfect.
 
Cleo klinkt echt fantastisch! Binnenkort maar eens een bezoekje aan haar brengen, Amber heb ik ook nooit mee afgesproken dus ben ook wel benieuwd naar haar. Een trio staat zeker nog op mijn bucketlist, nog nooit gedaan maar zo te horen is het dus een behoorlijke aanrader :).

Kunnen ze beide diep pijpen? Doen Cleo en Amber wel elkaar zoenen of dat ook niet?
 
Achterhoeker
Nou, dit had ik eerder moeten doen, maar ja, het is wel een beetje een ritje naar Overloon. Ik was blijkbaar vergeten hoe geweldig ze pijpt. Toen ik bijna kwam stopte ze op mijn verzoek, en ging een paar minuten later gewoon weer verder. Toen ik het bijna niet meer hield kwam ze lekker op me zitten. Afgemaakt in missionaris.

Een aantal keren in Apeldoorn bezocht bijzondere pijpdame
Laat de penis bij aanvang eerst slap en klein worden en begint dan heerlijk te teasen en op te bouwen ……….
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5274508-chleo
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onderweg naar huis, het Landhuisje bezocht. Voor mij een leuk iets, altijd wel een dame naar mijn smaak. Chleo werd het deze keer. Mooie dame, super figuur. Beetje babbelen, beetje voelen, kleertjes uit. De dame begint het lichaam te verkennen en pakt dan mijn inmiddels harde lid in haar handen en daarna in haar mond. Pijpen, dat was echt een 10+, echt goed! Daarna een paar standjes, waarbij zij vrolijk meedeed. Geen enkel iets kunnen waarnemen dat er op een klok werd gekeken, de dame zich aan het vervelen was of iets van een professionele vriendelijkheid. Nee, was gewoon leuk en goed. Mocht over haar borsten komen, maakte zich schoon en daarna nog een kleine massage met wat smalltalk.

Al met al zeer tevreden, als mis ik het zoenen wel. Maar goed, we kunnen niet alles hebben.
 
Zeer teleurstellend bezoek. De eerste de beste raamprostituee aan het Baekellandplein doet meer moeite. Ze heeft fantastische borsten maar daar houdt het wel op. Na afloop leek ze een beetje lost te komen met wat prietpraat.

Mijn eerste bezoek aan het Landhuisje was flut.

ik heb exact dezelfde ervaring. Er komt amper een woord uit, ik kwam binnen en het enige dat ze zei was : daar is douche. Stikchagrijnig en ik merkte gelijk dat ze er helemaal geen zin in had. Omdat ik al betaald had bij de receptie had het geen zin om weer te vertrekken. Ik had een uur geboekt en na 20 minuten probeerde ze me al klaar te krijgen. Zuchten en klagen over pijn en moe bederven je bezoek compleet. Uiteindelijk stond ik na ca 40 minuten weer buiten. Als je je aan het aankleden bent wordt ze ineens wat spraakzamer, blijkbaar is ze dan blij dat je weer oprot. De foto's op de site zijn ook aardig gedateerd, een strakke kont heeft ze niet meer.
Wel moet ik eerlijk toegeven dat ze heel goed pijpte.
Het huisje ligt er prachtig aan een hele rustige bosweg en ziet er van buiten leuk uit. Helaas was de kamer erg krap, je kunt er met z'n tweeën amper je kont keren. Wel positief: een geweldig goede douche. Maar mij zien ze hier niet meer terug. Al met al een waardeloze ervaring, maar dat moet je af en toe ook eens meemaken. Cleo mag van mij teruggaan naar Polen.
 
ik heb exact dezelfde ervaring. Er komt amper een woord uit, ik kwam binnen en het enige dat ze zei was : daar is douche. Stikchagrijnig en ik merkte gelijk dat ze er helemaal geen zin in had. Omdat ik al betaald had bij de receptie had het geen zin om weer te vertrekken. Ik had een uur geboekt en na 20 minuten probeerde ze me al klaar te krijgen. Zuchten en klagen over pijn en moe bederven je bezoek compleet. Uiteindelijk stond ik na ca 40 minuten weer buiten. Als je je aan het aankleden bent wordt ze ineens wat spraakzamer, blijkbaar is ze dan blij dat je weer oprot. De foto's op de site zijn ook aardig gedateerd, een strakke kont heeft ze niet meer.
Wel moet ik eerlijk toegeven dat ze heel goed pijpte.
Het huisje ligt er prachtig aan een hele rustige bosweg en ziet er van buiten leuk uit. Helaas was de kamer erg krap, je kunt er met z'n tweeën amper je kont keren. Wel positief: een geweldig goede douche. Maar mij zien ze hier niet meer terug. Al met al een waardeloze ervaring, maar dat moet je af en toe ook eens meemaken. Cleo mag van mij teruggaan naar Polen.
Bedankt broeder voor deze recensie, ik zat deze week te twijfelen en nu zeker niet meer .
Er zijn idd betere dames die een goede service geven .
 
ik heb exact dezelfde ervaring. Er komt amper een woord uit, ik kwam binnen en het enige dat ze zei was : daar is douche. Stikchagrijnig en ik merkte gelijk dat ze er helemaal geen zin in had. Omdat ik al betaald had bij de receptie had het geen zin om weer te vertrekken. Ik had een uur geboekt en na 20 minuten probeerde ze me al klaar te krijgen. Zuchten en klagen over pijn en moe bederven je bezoek compleet. Uiteindelijk stond ik na ca 40 minuten weer buiten. Als je je aan het aankleden bent wordt ze ineens wat spraakzamer, blijkbaar is ze dan blij dat je weer oprot. De foto's op de site zijn ook aardig gedateerd, een strakke kont heeft ze niet meer.
Wel moet ik eerlijk toegeven dat ze heel goed pijpte.
Het huisje ligt er prachtig aan een hele rustige bosweg en ziet er van buiten leuk uit. Helaas was de kamer erg krap, je kunt er met z'n tweeën amper je kont keren. Wel positief: een geweldig goede douche. Maar mij zien ze hier niet meer terug. Al met al een waardeloze ervaring, maar dat moet je af en toe ook eens meemaken. Cleo mag van mij teruggaan naar Polen.
Oei… klinkt alsof ze achteruit gegaan is.
Ik heb een paar erg goede ervaringen met haar gehad.
Al moet ik zeggen laatste keer. Iet voor haar gekozen omdat ze wat chagrijnig leek. ( haar dag niet had ofzo ) en ik een van de nieuwe dames wou testen.
 
ik heb exact dezelfde ervaring. Er komt amper een woord uit, ik kwam binnen en het enige dat ze zei was : daar is douche. Stikchagrijnig en ik merkte gelijk dat ze er helemaal geen zin in had. Omdat ik al betaald had bij de receptie had het geen zin om weer te vertrekken. Ik had een uur geboekt en na 20 minuten probeerde ze me al klaar te krijgen. Zuchten en klagen over pijn en moe bederven je bezoek compleet. Uiteindelijk stond ik na ca 40 minuten weer buiten. Als je je aan het aankleden bent wordt ze ineens wat spraakzamer, blijkbaar is ze dan blij dat je weer oprot. De foto's op de site zijn ook aardig gedateerd, een strakke kont heeft ze niet meer.
Wel moet ik eerlijk toegeven dat ze heel goed pijpte.
Het huisje ligt er prachtig aan een hele rustige bosweg en ziet er van buiten leuk uit. Helaas was de kamer erg krap, je kunt er met z'n tweeën amper je kont keren. Wel positief: een geweldig goede douche. Maar mij zien ze hier niet meer terug. Al met al een waardeloze ervaring, maar dat moet je af en toe ook eens meemaken. Cleo mag van mij teruggaan naar Polen.
Ook hier een slechte ervaring.....

Al wel wat jaar ervaring met het landhuisje ( en andere huisjes😏)
Maanden terug Cleo geprobeerd terwijl ik dit eerder niet echt 'durfde' , ik ben 42 en wil graag oudere dames.
Liever niet hele jonge meisjes.

Ik werd opgehaald en we gingen naar boven, eerlijk is eerlijk; die kont en haar string voor mn neus deden mn L*L al kloppen terwijl we naar boven gingen...

Precies hetzelfde bij mij; op zn 'half Pools' daar douche!
Dan hier liggen, regels; niet mij aanraken, geen extra, ik alleen jou...
Ik raakte niet perse geil en na 15 minuten werkten mn L*L niet echt door haar...
Dus kwam ze maar naast me liggen en hebben we 3 kwartier gekletst...
Echt de top 3 vd slechtste die ik ooit bezocht heb, zonde van mn geld.

De grap is; thuisgekomen mn ervaring gedeeld want mn vrouw is op de hoogte😇😜
In 1 woord dus balen hiervan, maar zeker nooit meer een Poolse voor mij!
 
Komt als Cleo ook voor in de fotolijst van "Dames" die wel eens werken bij House of Pleasure in Kinrooi (B).

Nee, dat is een andere Cleo. Dat mocht de Cleo van Overloon wel willen. Maar we hebben het over een foto, en in de meeste gevallen kunnen we er niet meer vanuit gaan dat die waarheidsgetrouw zijn.


@Xlboy, volledig herkenbaar allemaal. Gauw vergeten maar. Toch zijn we niet over één nacht ijs gegaan, want er staan hier nogal wat positieve recensies. Blijkbaar zijn die schrijvers weinig beter gewend. Alleen kun je deze Cleo niet als voorbeeld stellen voor alle Poolse dvp's. Ik ben heel wat jaren naar GT in Brüggen geweest en daar waren echt geweldige Poolse toppers. In de saunaclubwereld staan Poolse vrouwen als zeer goed te boek, de Roemeense en Bulgaarse duidelijk minder. Maar daar zitten natuurlijk ook wel goeie tussen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan