Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Slet

Ik zie hoe gifgroen jaloers je bent als je hoort hoe mijn benen worden gespreid, liefdevol en zacht. Hoe ik oogcontact maak met, elke heer en hoe, heeeerlijk het is om zijn tong en lippen te voelen.
Aan de binnenkant van mijn dijen...mijn liezen...zuigend aan mijn buitenste lippen en heftig zoenend tegen mijn clit.
Hoe hij de tijd neemt om mij klaar te maken voor zijn hard kloppend lid, die ik eerst gulzig naar binnen werk, omdat ik het voorvocht wil proeven tegen mijn tong...

Je adem stokt wanneer ik je vertel dat 8 op de 10 van mijn heren, vrijgezel is. Waarbij ik jouw vooroordeel over mij op lossere schroeven zet.
Want maar 1 op de 3 van jouw Tinderdates is vrijgezel, terwijl 2 op de drie in het geheim met je afspreken terwijl je heimelijk verlangt dat hij voor jou kiest..

Ain't gonna happen...

Je verwijt mij dat ik huwelijken en relaties op het spel zet met mijn "werk".

Relaties die spanning missen, waar de 1 zichzelf niet kan zijn, waar verlangens langzaam uitdoven omdat er geen ruimte meer is door drukke banen, ouderschap, ziekte en een hele hoop andere ongedefinieerde zaken waarover ik geen oordeel vel, maar met teder begrip mijn armen en schoot open om de ander te ontmoeten.
Ontlasten, betasten en bevestig dat hij nog steeds super sexy is als hij zich helemaal overgeeft aan het genot tussen ons op het moment dat we samen zijn.
Geen geruzie, geklaag of zorgen, enkel genieten, voelen, strelen, stoten, zoenen en tot een climax overgaan van lust.

Het groene monster in jou explodeert en je noemt mij een slet. Uit boosheid en onmacht barst je in tranen uit en verbreek je de vriendschap.

Niet omdat ik een slet ben, maar omdat je mijn seksuele vrijheid en genot een confrontatie in je opwekt met je eigen vooroordeel van de definitie van slet...

Maar lieverd, laat dat los, maak jezelf vrij en geniet van alles dat jou gelukkiger maakt.
Niet wachtend op je prins maar het heft in eigen handen nemend.
Uitermate rooskleurige voorstelling van zaken toch, ik denk niet dat de meeste dvp's hun job op die manier beleven..
Indien dat voor u wel het geval is, des te beter natuurlijk. U maakt dan vast en zeker héél gelukkige klanten.
 
Uitermate rooskleurige voorstelling van zaken toch, ik denk niet dat de meeste dvp's hun job op die manier beleven..
Indien dat voor u wel het geval is, des te beter natuurlijk. U maakt dan vast en zeker héél gelukkige klanten.

Wanneer je de positie inneemt om zelf je klanten te kiezen en om open te staan voor de ander, wordt sekswerk het genot waarvoor het bedoeld is 🥰🥰
 
Ja ben ik mee bezig 🥰🥰☺️


Happy Love It GIF by SpongeBob SquarePants
 
Terug
Bovenaan Onderaan