Recensie Climax, Isaura 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Puck

Newbie
3
09/08/23
4
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren dan toch naar de Climax afgezakt voor een heerlijk feestje.
8 dames aanwezig volgens de flyer en ja die waren er ook.
Goed buffet ook die steeds weer werd aangevuld. Top personeel, mag ook eens gezegd worden in een recensie. Van de 8 dames was niet alles mijn type maar goed dat is logisch dus fijn dat er keuze is. De Braziliaanse dames was meer van moeten soms had ik t idee. Veel trekwerk en dat is niet mijn ding, dat kan ik zelf ook en ook nogal kieskeurig in wat ze kiezen. Goed ik ben geen blonde god met veel spieren maar onaantrekkelijk nu ook weer niet. Maar ze laten je ook als je je aanbied nogal eens staan. Wat een verschil met Isaura die er vandaag ook was. Dat is er eentje die met volle overgave werkt. Ik wist dat ook wel van eerdere feestjes elders maar t viel erg op. En ze ziet er ook nog eens prachtig uit. Ze is veel afgevallen in vergelijking tot eerder en ziet er heerlijk uit. Heerlijk koppel borsten en billen zijn gelukkig gebleven.
Ze had een sexy outfit aan en die zorgde ervoor dat ik de hele middag een erectie had als ik al naar haar keek. Ook als ik met een andere dame bezig was en ik keek naar haar, pfff. Qua kwaliteiten. Pijpen kan ze als de beste. Ik ken echt niemand die dat beter doet dan zij. Maar ook alle standjes die je wil doen zijn mogelijk. Erg lenige vrouw met prachtige ogen en lekker figuur. Ook de overige 2 Vlaamse dames , daisy en Tatjana was leuk om mee te spelen. Maar isaura zorgde met meerdere hoogtepunten van de dag voor een geslaagd feestje. Zeker toen zij met een strapon ook nog eens 1 van de andere dames neukte omdat de mannen aan t herstellen waren. Een echt party beest en bij mij weer goed voor een flinke erectie.
Dank jullie wel voor een heerlijk feestje en zal als Isaura er is me vaker in de climax laten zien.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan