Recensie Cloe, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Farquaad

Newbie
4
11/05/22
4
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1704068-cloe#overview
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen maandag contact gezocht met deze dame. Ze reageerde snel en stuurde meteen een adres door. Daarna hadden we een tijd afgesproken. Dat gaat een beetje rommelig, maar uiteindelijk kwam ze haar afspraken na.
Op tijd aangekomen op het adres (wat nog even zoeken was), blijkt het niet het goede adres te zijn. Na een berichtje geeft ze het juiste adres. Ze zit in een woontoren vlakbij. Eenmaal binnen kon de pret beginnen. Ze ontvangt je met een grote lach en ze is zeker de dame van de foto's. Samen liepen we naar de slaapkamer, waar we de financiën afhandelden. Daarna vroeg ik of ik even kon douchen en kreeg een schone handdoek en ze liet me de badkamer zien.

Na het douchen liep ik terug naar de slaapkamer. Ze was gekleed in het rode leren pakje van de foto's dat ze meteen uittrok. Ik hou meer van de GFE ervaring, dus bouwt ze het rustig op en alles leek mogelijk, behalve tongzoenen. We elkaar eerst gestreeld, waarna ze me heeft gepijpt. Daarna heb ik haar gebeft, waarin we in standje 69 eindigde. Vingeren was geen probleem. De sex was prima. Ik kon haar in alle posities leggen en ze leek er van te genieten. Na de eerste ronde heeft ze me een massage gegeven. Waardoor mijn jonge heer weer op sterkte kwam en heb haar toen nog een keer op z'n hondjes genomen.

Ze is een leuke vriendelijke dame. Ze geniet er zelf ook van. Het is jammer dat haar Engels beperkt is en we dus al snel met google translate bezig waren. Dat vind ik toch altijd een min puntje.

Herhalingsgevaar: Misschien
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan