Recensie Cloe, Dreamgirls Hasselt 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Goestinkje69

Wandelaar
85
25/02/22
25
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-vlaamse-cloe.html
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nieuw in het vak. Als je valt op 'tiny girls' moet je bij haar zijn. In het begin was tongzoenen wat matig maar dat veranderde al snel na het beffen waar ze keinat van werd. Pijpen doet ze super en ze heeft een lekker kaal kutje om te neuken. Zeer lieve meid, nog beetje verlegen/onwennig maar ze weet hoe ze je kan doen genieten en
geniet er zelf ook van. Zeker een aanrader...
Wel jammer dat de prijs gestegen is.
 
Nieuw in het vak. Als je valt op 'tiny girls' moet je bij haar zijn. In het begin was tongzoenen wat matig maar dat veranderde al snel na het beffen waar ze keinat van werd. Pijpen doet ze super en ze heeft een lekker kaal kutje om te neuken. Zeer lieve meid, nog beetje verlegen/onwennig maar ze weet hoe ze je kan doen genieten en
geniet er zelf ook van. Zeker een aanrader...
Wel jammer dat de prijs gestegen is.
Heeft ze mooi gezicht? Ik wil ze eens gaan bezoeken? En borsten mooi?
 
Nieuw in het vak. Als je valt op 'tiny girls' moet je bij haar zijn. In het begin was tongzoenen wat matig maar dat veranderde al snel na het beffen waar ze keinat van werd. Pijpen doet ze super en ze heeft een lekker kaal kutje om te neuken. Zeer lieve meid, nog beetje verlegen/onwennig maar ze weet hoe ze je kan doen genieten en
geniet er zelf ook van. Zeker een aanrader...
Wel jammer dat de prijs gestegen is.
Is ze een waardige vervangster van Esmee?
 
Bezoekje gebracht aan cloe. Ze is heelaas totaal mijn type niet...hou sowieso niet van gotische stijl. Maar soit heb het er het beste van gemaakt en ze deed het met volle overgave dus qua sex best ok. Verder hoestte ze enorm en lopende neus. Sorry maar dan werk je niet mijn gedacht.
 
Cloe is inderdaad terug bij Dreamgirls, maar heeft geen vaste dagen waarop ze werkt waardoor het moeilijk is een afspraakje met haar vast te krijgen.

Ze is een skinny meid met naar mijn mening een mooi gezichtje, waarmee ze je heel geil kan aankijken.
Ze kan ook een onderdanig kantje hebben wat me wel aansprak.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan