Algemeen Club 2BE, Buizingen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fox80

Newbie
21
22/08/21
14
Iemand ervaring met deze feestjes?

Beste Heren & koppels, donderdag 02 September is er onze Nymphosluts Party...Met deze maand; Julie, Luna, Kim, Nana & Eefje en 3 actieve koppels die al zeker van de partij zullen zijn...Voor mensen of nieuwkomers die onze events nog niet kennen! Onze Party staat voor Klasse & stijl, waar lust en hygiëne centraal staan!! Alsook een goede sfeer en ambiance tijdens het feestje blijft een belangrijk onderdeel van het gebeuren, net zoals de juiste hygiëne!!Tot slot willen we nog 1 belangrijke aandachtspunt meegeven! Mensen die de huisregels of hygiëne niet respecteren zullen hierop aangesproken worden...Bijdrage Heren € 130, Koppels betalen slechts 50 Euro..2be Club, Alsembergsesteenweg, 81-83, 1501 Buizingen
 
Jaren geleden werden deze feestjes in de Circle-O gehouden in de buurt van Antwerpen. Ik ben er een paar keer geweest en dat viel best wel mee: actieve jonge dames, een paar koppels en zelfs enkele single dames (niet van de organisatie).

Maar zoals gezegd, dat was vele jaren geleden. Geen idee hoe het er nu mee is gesteld.
 
Iemand ervaring met deze feestjes?

Beste Heren & koppels, donderdag 02 September is er onze Nymphosluts Party...Met deze maand; Julie, Luna, Kim, Nana & Eefje en 3 actieve koppels die al zeker van de partij zullen zijn...Voor mensen of nieuwkomers die onze events nog niet kennen! Onze Party staat voor Klasse & stijl, waar lust en hygiëne centraal staan!! Alsook een goede sfeer en ambiance tijdens het feestje blijft een belangrijk onderdeel van het gebeuren, net zoals de juiste hygiëne!!Tot slot willen we nog 1 belangrijke aandachtspunt meegeven! Mensen die de huisregels of hygiëne niet respecteren zullen hierop aangesproken worden...Bijdrage Heren € 130, Koppels betalen slechts 50 Euro..2be Club, Alsembergsesteenweg, 81-83, 1501 Buizingen
Daar eenmaal naartoe geweest. Idd wel knappe geile dames, maar telkens stond er een bus voor geparkeerd met mannen aan het wachten met hun ticket van bij de slager om erbij te kunnen. Ze spreken van reservaties, maar denk dat dit meer voor de bussen is die ze inleggen daar naartoe. Teveel mannen volgens het aantal dames, nog een geluk dat er 2 actieve koppels bijgekomen waren maar dan nog, soms met 10 man wachten per dame, dan is het plezier voor mij er ook al af…
 
Ik denk dat ik Julie ken van de Vegas & Friends feestjes. Dat baseer ik op de foto`s die in de advertentie worden gebruikt en ook door Vegas worden gebruikt. Julie is dan een klein, slank, zon(nebank)gebruind poppetje. Ziet er heel onschuldig uit, maar is een geil loeder. Spreekt Frans, klein beetje Nederlands. Er was altijd een man bij, dik en behaard, die haar partner (in crime) is. Hij maakte wel eens foto`s van als we Julie onderspoten. Want ja, ze is in voor bukkake: hoe meer zaad, hoe liever. Klaarkomen in het mondje. Pracht meid, echt een aanrader. Neukt ook heerlijk.
 
Ik denk dat ik Julie ken van de Vegas & Friends feestjes. Dat baseer ik op de foto`s die in de advertentie worden gebruikt en ook door Vegas worden gebruikt. Julie is dan een klein, slank, zon(nebank)gebruind poppetje. Ziet er heel onschuldig uit, maar is een geil loeder. Spreekt Frans, klein beetje Nederlands. Er was altijd een man bij, dik en behaard, die haar partner (in crime) is. Hij maakte wel eens foto`s van als we Julie onderspoten. Want ja, ze is in voor bukkake: hoe meer zaad, hoe liever. Klaarkomen in het mondje. Pracht meid, echt een aanrader. Neukt ook heerlijk.
Inderdaad dit is volledig correct.
Je moet ook al veel GB gedaan hebben.
Af en toe ook in Freya actief.
 
Pas op!
?? Dat is morgen, zondag, pas ! ??
Wel al goede dingen over gelezen dacht ik.
Inderdaad, fout geschreven, wist wel dat het zondag was. Ik ga er in elk geval eens kijken.
Ik denk dat ik op dit feestje al eens geweest ben. Vroeger was die volgens mij in Circle O. En daarna een paar keer in Divine. IN Divine ben ik een keer geweest met deze of iets gelijkaardig.
 
Dat was nog eens een geil en actief feestje. ± 80 mannen voor ± 15 vrouwen. En knappe geile vrouwen die zich graag lieten nemen door andere mannen. 2 of 3 vrouwen die wat kieskeuriger waren, maar de rest liet zich allemaal goed gaan. Topfeest op toplocatie. Feestje duurt normaal tot 20h. Om 19h plots bukake. dus dan is het normaal gedaan, maar dat was buiten enkele geile vrouwen gerekend. Ook nadien ging het feestje gewoon door. 10 min. voor tijd hebben ze de vrouwen onder de mannen moeten uithalen om te gaan douchen of ze weren nu nog bezig.
 
De "Nymphosluts" is een eerder klassieke gangbang activiteit. Toen deze begonnen (zo'n jaar of 10 geleden) waren dat allemaal jonge en frisse deernes. Tenzij er een vernieuwing van de dames is gebeurd, zijn het nu waarschijnlijk meer "MILF-sluts" geworden.

De Nympho-slavinnen actviteit is meer voor de liefhebbers van het meer kinky gebeuren, lees "meester en slavin" spelletjes. Niet mijn favoriete bezigheid, dus ik heb aan die activiteit nog nooit meegedaan.
 
gisteren 10 september de club bezocht, het was insiatable angels special brazil editie.

club is heel mooi alsook proper.
3 douches, open speelruimte die groot is
lockersysteem vind ik in deze club het best, is met een badgesysteem alsook als je binnenkomt verspreiden ze de kastnummers waardoor je niet tegen elkaar gedrukt staat bij omkleden

er waren 5 meisjes aangekondigd alsook koppels die aanwezig waren.
de meisjes zijn mooi van uiterlijk en met deze special brazil editie waren er 2 brazilaanse schoonheden.

de meisjes doen goed hun best en ik kan enkel beamen dat deze gangbangs in club 2be mij het leukst bevallen.

ook qua drukte viel het goed mee, ik denk aan een ratio van 5-7 man per meisjes

club2be doe zo verder
een aanrader om te ervaren als u nog niet geweest bent
 
Iemand ervaring met deze feestjes?

Beste Heren & koppels, donderdag 02 September is er onze Nymphosluts Party...Met deze maand; Julie, Luna, Kim, Nana & Eefje en 3 actieve koppels die al zeker van de partij zullen zijn...Voor mensen of nieuwkomers die onze events nog niet kennen! Onze Party staat voor Klasse & stijl, waar lust en hygiëne centraal staan!! Alsook een goede sfeer en ambiance tijdens het feestje blijft een belangrijk onderdeel van het gebeuren, net zoals de juiste hygiëne!!Tot slot willen we nog 1 belangrijke aandachtspunt meegeven! Mensen die de huisregels of hygiëne niet respecteren zullen hierop aangesproken worden...Bijdrage Heren € 130, Koppels betalen slechts 50 Euro..2be Club, Alsembergsesteenweg, 81-83, 1501 Buizingen
Dit is dik in orde! mooie club ook.
 
gisteren 10 september de club bezocht, het was insiatable angels special brazil editie.

club is heel mooi alsook proper.
3 douches, open speelruimte die groot is
lockersysteem vind ik in deze club het best, is met een badgesysteem alsook als je binnenkomt verspreiden ze de kastnummers waardoor je niet tegen elkaar gedrukt staat bij omkleden

er waren 5 meisjes aangekondigd alsook koppels die aanwezig waren.
de meisjes zijn mooi van uiterlijk en met deze special brazil editie waren er 2 brazilaanse schoonheden.

de meisjes doen goed hun best en ik kan enkel beamen dat deze gangbangs in club 2be mij het leukst bevallen.

ook qua drukte viel het goed mee, ik denk aan een ratio van 5-7 man per meisjes

club2be doe zo verder
een aanrader om te ervaren als u nog niet geweest bent
Is Ina Latina daar 1 van de dames?

Is klaarkomen in de mond toegestaan?
 
Gisteren nog eens naar Slavinnen en nymphosluts geweest. Weer een ongelooflijk actief feestje. En zei die schrik hebben van het Slavinnen gebeuren. Als je een beetje oplet merk je dat de dames voor een groot deel zelf bepalen waar ze wel of niet aan meedoen. Op voorhand afgesproken met hun meester natuurlijk. Dus het blijft vrouwvriendelijk. En er zijn maar een stuk of 3 slavinnen. De rest zijn nymphosluts of koppels die er komen voor hun seksueel plezier.
Gans de middag was er volop actie waar je kon aansluiten.
Herhalingsgevaar: ondanks de afstand (1h15 min rijden) gigantisch groot.
 
Do 7 oktober langs geweest. Thema ben ik vergeten.
Verhouding m/v was perfect. Mooie meiden, enkele koppeltjes, mijn lieveling Nana, Italiaanse schreeuwteef Eva, … prachtige heel actieve namiddag gehad. Top.
Net als elders moet je geluk hebben met het aantal en soort gasten dat opdaagd. Nana maakt voor mij altijd alles goed.
 
Ina is ook vrij selectief als het op mannen aankomt
Je kan zien wie ze graag heeft en wie niet
Ze doet iederen maar de favorieten mogen net iets meer
Voor sommigen een nadeel voor anderen een voordeel ?
Mij hoor je niet klagen.
Dit kreeg ik de laatste keer doorgestuurd omdat ik me excuseerde en weg ging. Ik voelde me wat moe.
Niet van Ina trouwens maar een mooiere Brazil sister.
 

Bijlagen

  • 74F42531-C996-4B1F-8F55-A7580EE9F336.jpeg
    74F42531-C996-4B1F-8F55-A7580EE9F336.jpeg
    93,7 KB · Weergaven: 145
Terug
Bovenaan Onderaan