Algemeen Club bezoek verslagjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mentholbear

Stamgast
Forumpionier
260
05/07/21
502
1
WOODY

Op de 9e van de 11e met Klaus vertrokken richting Velbert. Ik hoopte Bella te treffen van mijn laatste bezoek, helaas was ze niet aanwezig.

Doch, na het aftikken van de 25 euro happy hour tarief kreeg ik m'n berenvel mee om de tent aan een nieuwe inspectie te ondergaan. Kwa kleedruimte was er weinig veranderd. In de bar ruimte viel gelijk op dat het restaurant gedeelte verdwenen was. Daar staan nu wat speelautomaten en wat ligbankjes. Het was me bij het voorbij lopen niet eens opgevallen dat waar het zwembad was, nu het restaurant geplaatst is. Erg goed gedaan zo. Beetje gevoel uit de bar te zijn, wat meer verlicht ook. Ontbijtje was simpel maar ruim voldoende. Mijn favorieten 3 dingen hadden ze: soepje (weet even niet meer of soep ietsjes later kwam), pannetje met worst, en gekookte eitjes. Tegen de avond kwam er ook pas warm eten. Dat waren buffet bakken zonder veel opsmuk, maar smaakte prima.

De donkere bad had ook een lichte facelift gekregen. En dat donkere vond ik ook wel weer meevallen. Het draagt denk ik bij aan het verhullen van de looks van de dames. Beetje zoals de rooie licht bij de ramen enzo. Een pukkeltje hier en een moedervlekje daar vallen dan wat minder op. Maar vond het persoonlijk niet te donker ofzo.

De buitenruimte op de 1e verdieping was fraai geworden. Met de afsluitbare serre door glazen schuifpanelen, nieuwe BBQ hok, de heraangelegde tuin, een nieuwe trap naar boven (de ouwe is er ook nog, maar alleen voor personeel ofzo), en er is een buitensauna. Jammer dat die slechts 1 hoofdsteun heeft om op te liggen. Met corona zou je toch wel 2 kunnen doen, en normaal misschien zelfs wel 4 van die dingen. Fijn ook dat ze buiten de sauna wat zitjes en tafeltje hebben staan. Kun je lekker rustig in de buitenlucht afkoelen en een glaasje drinken neerleggen om gelijk je dorst te lessen. En terwijl ik dat zo deed kwam WOODY the woodpecker ook even langs. Toktoktok, klonk het zo af en toe. Even waan ik me in een afgelegen bos of oerwoud. Totdat even later er weer verkeer voorbij komt...

Ene slanke Nia beviel me wel. Na een praatje besloten het er op te waren en genoten van een heerlijk kamertje voor 50p30.

De 2e dame van de dag kwam bij met de mededeling dat ze me van elders lang geleden kent. Bij Dementholbear ging er geen lampje branden. Maar ze kwam met wat details en langzaam begon ik me iets aparts te herinneren wat we hadden gedaan.
Ik merkte op dat het me opviel dat ze zo op me afkwam. Ik dacht dat er een animatieverbod zou zijn in deze club. Maar dat zou volgens haar afgezwakt te zijn ofzo.
Enfin, dame deed al een beetje klef. En als ik dat niet gauw afkap, betekent dat voor mij dat na een poosje er wel een kamer in 'moet' zitten. Hernieuwde kennismaking met een heerlijk kamertje van 50p30.

Ik maakte ook daar een opmerking over. Het was toch 40p30? Maar ook hier zouden de dames een prijsstijging hebben doorgevoerd.

Al met al is het bezoek me redelijk bevallen. Ik mis persoonlijk alleen wel beetje ergens een rustige ruimte om even een dutje te doen. De kino is daar nog het meest geschikt voor. Hoewel ze imho de oude bar ruimte boven daar beter naar om hadden kunnen bouwen dan er weer een lounge met bankjes te plaatsen.

Doch, wellicht dat niet elke club zit te wachten op snurkende heren die hun vreten liggen te verteren ;)
 
VISKRAAM

Op de 11e van de 10e was er in de ochtend een afspraak, waardoor ik pas rond 14:30 was aangekomen. Meer dan genoeg plek op de parking.
Met een vrijkaartje van het ijsberenforum kreeg ik m'n badjas mee, waarvoor dank aan club en forum.
Het was een rustig doordeweeks dagje. 6 dames gespot in de middag en een man of 8. Geen idee hoeveel er op de kamers zaten te rampetampen. In de avond kwamen er nog een paar bij.

Rondje door de tent leerde dat ze nog met het zwembad bezig waren. Er zat een soort blauwe laag in. Het komt beetje bij beetje, maar jammer dat het niet een paar weken eerder al gereed Was met wat hogere temperaturen.
De buiten Sauna was door de werkzaamheden onbereikbaar en stond vermoedelijk uit.

Slim om zo ook energie te besparen. De sauna die goed op temperatuur was bij de bar verwarmd zo ook de binnenruimte. Wat me wel energie label F verdiend, zijn de gordijntjes bij de trappen naar de tuin. Daar trekt alle warmte weg...
Wat ik jammer vond was dat er op de 1e verdieping zo veel ruimte is, maar dat ze niet ergens een rustig dut hoekje van hebben gemaakt voor een lome beer als ik, die na een maaltijd verorberd te hebben graag een dutje doet om uit te buiken.

Over eten gesproken, dat viel deze buffet grazer ook wat tegen. Niet kwa hoeveelheid of kwa diversiteit, maar kwa selectie die gemaakt was. Het eten lijkt van elders gebracht te worden. En dan is het niet handig om gebakken onion rings in een jasje, of gepaneerde vlees te serveren. Daar merk je gelijk aan dat het niet vers is. Zou dan zelf eerder gestoofde vlees, gewokte groente, aardappelpuree of krieltjes, ofzo aanbieden. Daar valt het wat minder op dat het niet direct uit de keuken komt.

Wat me wel beviel waren enkele dames. Er liepen 2 slanke dames, waarvan er eentje pas later op de avond kwam. De eerste die er al overdag was noemt zich Carmen. Geen extra zuurstof, maar ze leek wel van m'n kunsten te geniet, waardoor ik het op een geweldig kamertje waardeer.

Door de dag heen zat er een dame wat met me te dollen en leek me ook te kennen. Later kwam ik pas na het doorspitten van m'n dagboekje er achter dat Mary een dame was die ik van eerder en ook van elders ken.
Haar vriendin was wat stiller maar kon erg verleidelijk lachen. De klik was leuk. Ik had alleen in de bar al om haar naam moeten vragen, want eenmaal op de kamer gingen pas alle alarmbellen af toen ik hoorde dat ze Gina heet en de VISKRAAM geopend was...
Hoewel ze correct, vriendelijk en milieuvriendelijk was liet ik m'n favoriete standje achterwege en werkte mijn terughoudendheid wat dempend op ons kamertje, waardoor de sessie niet hoger uit komt dan redelijk.

M'n laatste kamergang was met Katja. Niet helemaal mijn type, maar toch trok iets me aan. Na een leuk kennismakingspraatje hebben we ons teruggetrokken voor een intiemer samenzijn. Op en top ouderwets goed. 2x geweldig van elkaar genoten. Hoop haar nog es tegen te komen. Hopelijk dat ze mij nog herkend, want Dementholbear is haar snoetje helaas alweer vergeten...
 
is er nog recentelijk iemand naar deze club geweest? Ik merk dat een aantal clubs na Covid gesloten zijn. Weet iemand of deze nog bestaat en dezelfde kwaliteit biedt als daarvoor?
 
LAUW

Op de 10e van de 7e zou het redelijk mooi weer worden. Getwijfeld tussen Penelope en Prime. Met 'slechts' 25 graden gaf het verwarmde zwembad van Prime de doorslag voor deze koukleum en richting Velbert getrokken in m'n rammelbak.

Na een lange rit bij de receptie voor een schappelijke 3 tientjes een ijsberenvel meegekregen. Lekker opgefrist en ontbijtje genomen. Fijn ook dat ze een soeppannetje hebben.
Jammer was wel dat het middag en avond eten telkens lauw was, ook al was het net gebracht. Voordeel van avondmaal was dat het niet zo een vette hap was, want de lauwe vettere lunch vond ik nog minder.

De wellness was wel fijn met de uitbreiding van het verwarmde zwembad. Ik prefereer de warme baden bij een wellness resort om lekker in de dobberen. Die van Prime was alleen lichtjes verwarmd. Doch, wel lekker om na een saunarondje in af te koelen.
Over sauna's gesproken, zowel die van binnen als in de tuin stonden beide aan. Erg fijn om met de warme maanden die van buiten te kunnen gebruiken. Na een sauna rondje heerlijk om even rustig af te kunnen koelen en een baantje te trekken in het zwembad. Ben benieuwd of met de wintermaanden het verwarmde zwembad open blijft...
De tuin ving ook redelijk wat zon aan 1 kant. Wel jammer dat er geen ligbankjes beschikbaar waren. De enige die er stond was ook nog eens kapot. Improvisorisch op 1 van de banken gaan liggen met een matje. Je moet er maar het beste van een situatie maken denk ik dan maar. Gezien enkele andere gasten hadden die er ook wel behoefte aan.
Hoewel aan de andere kant er ook de onderbroeken brigade was die wat minder gesteld is als er in Adam kostuum gezond(igd) wordt...
Wat ik verder ook prettig vind bij Prime, is dat het boven lekker rustig is, zodat je een dutje kunt doen. De bankjes zijn er een beetje klein voor. Een volgende keer denk ik er aan om een laken of wat handdoeken op het bed van de kino te gaan spreiden. Actie heb ik er namelijk niet gezien, op die op het grote scherm na.

Kwa line up was er een klein tiental met diverse maten. Ook enkele wat langere dames zelfs. Die hebben voor mij geen stelten nodig.
1 Ervan was een fraaie blondine die met een blonde vriendin achter de spelletjes tafel zat. En later op de dag ook nog een fraaie lange brunette.
Mary was er ook weer en had me al snel in de smiezen. De laatste keer met haar was alweer even geleden, maar op de kamer ontbrak voor mijn gevoel de klik. En besloot te stellen dat ik op zoek was naar Katja, waar ik de laatste keer een goeie sessie mee heb gehad.
Verbaasd reageerde ze dat Katja gewoon daar zat en wees achter haar schouder. Die plek was net leeg, maar ze doelde dus op de blonde vriendin van die blonde schone. Dementholbear had haar helemaal niet herkend, hoewel ze een ietsjes eerder heel verleidelijk naar me zat te glimlachen en meermaals beschikbaar was 0_o

En toen begon het ongeduldige wachten. Voor mijn gevoel bleef ze heel lang wel. En even vreesde ik dat ik de boot had gemist en ze al was vertrokken, omdat het zo een rustige dag was.
Ik kon op een gegeven ogenblik m'n geduld niet langer beheersen en ging bij het kamerlijstje koekeloeren. Het viel een paar dames gelijk op en vroegen wat ik zocht. Niet wat, maar wie: Katja. Oh, die is op de kamer. Gelukkig dacht ik en ging weer op m'n plekje zitten.
En wel ja hoor, niet veel later kwam ze de bar weer in. En ik zag gelijk hoe de klapeksters er als de kippen bij waren om te vertellen dat die rare gast op haar zat te wachten. Ik zag haar haar hoofd de kant opdraaien richting de wijzende vingertjes, om uiteindelijk d'r blik met de de mijne te kruisen. Ik kon een grijns niet onderdrukken zo van, yep ik ben betrapt. Een glimlach terug en ze liep weg om d'r centen te vangen en zich op te frissen.
Een degelijke tijd later kwam ze weer de bar in en ik wenkte haar. Volgens mij constateerde ik dat ze eigenlijk niet gelijk zin had. Misschien wilde ze even een peukje roken of even pauze? Volgende keer daar maar es proberen beter op te reageren. Hoe dan ook, ze gaf dat ook niet aan. Sommige dames zijn wat assertiever en kunnen het gewoon tegen me zeggen dat ze eerst willen eten of een sigaretje willen roken en erna me komen opzoeken. Daar heb ik alle vrede mee. Ik heb meestal geen haast en de tijd.
Enfin, ze kwam er even bij zitten en een beetje bij te praten om niet veel later ons terug te trekken voor een intiemer samenzijn.
Hoewel beademing wat sensueler mag en soms tikkertje leek, hebben we verder wel meermaals geweldig van elkaar genoten tijdens de kamergang. Een GOSC stempel krijgt ze van me op d'r bil gedrukt, de titel topper volgt hopelijk snel...

Ze wist te vertellen dat haar vriendin Alice/Anais (ofzo) een pannenkoeker had, dus werd het iets voor op m'n verlanglijstje. Ook de brunette niet meer beschikbaar gezien. Dus na nog een hapje, wat wellness rondjes en een dutje weer wedergekeerd naar MentHolland.

Met een favorietje als Katja kom ik graag gauw weer eens langs!
 
KLEINE STAPJES

Met het mooie weer van plan om een SC te bezoeken waar het buiten goed vertoeven is met een zwembad.
Hoewel ik bezoek aan Prime uitstelde omdat ik wachtte op de terugkeer van een favorietje, begon m'n vrijkaartje te branden en zij wist nog niet wanneer ze terug zou komen. Dus besloten om em maar te verzilveren.

En zo trok ik de 4e van de 9e naar Velbert om de 'berg' te bedwingen. Na het middaguur pas aangekomen en het vrijkaartje werd soepeltjes aangenomen, waarvoor dank aan club en een ander forum.
Even gauw omkleden en opfrissen. De douches waren prima op temperatuur in te stellen en hoefden niet om de seconde ingedrukt te worden, zoals ik wel eens elders ben tegengekomen. Handdoeken liggen er in de kasten voor het oprapen. Dus geen gebedel bij de receptioniste.
.
De soep stond al klaar en smaakte prima. Ook de lunch en later het avondmaal was goed warm en lekker van smaak. Misschien dat alles lekkerder smaakt als het gratis is? ;)

Zowel de binnen als de buiten sauna stonden aan en waren lekker warm. En ook verwarmd was hun buitenzwembad. Heerlijk om even na een sauna rondje of zonnebaden in af te koelen, zonder dat je ballen gelijk bevriezen en je anaconda degradeert tot een regenwormpje...
Ze hebben sinds m'n laatste bezoek kleine stapjes gemaakt om het in de tuin nog aangenamer te maken door er ligbedjes te plaatsen.
Van soort van kiepstoeltjes tot strandstoelen tot een ligbedje aan toe op het verhoogde terras.
Er werd gretig gebruik van gemaakt door de diverse bezoekers.

Kwa dames waren er een stuk of 15 a 20 en circa 30 man. Mijn favorietje (en haar vriendin) zaten daar dus helaas niet tussen, doch 3 opties gespot om iets nieuws te proberen.
De keuze viel uiteindelijk op Menve (ofzo). Een Roemeense van 24. Dat viel helaas wat tegen en het kwam niet verder dan een matig kamertje. Milieubewust was ze ook niet. Na 20 minuutjes zelf maar gestopt. Ze vroeg nog wel of ze iets kon doen, maar ik had niet de illusie dat het nog iets ging worden.

De rest van de dag gevuld met wat wellness en voederbak rondjes. Voor vertrek nog even binnen op de 1e verdieping waar het redelijk rustig is even een dutje gedaan. Fijn om uitgerust en opgeladen weer de weg op te gaan. Had nu op een klein bankje gelegen. Zou fijn zijn als ze wat zachte ligbedjes in het kamertje naast de kino ofzo zouden kunnen plaatsen. Misschien het volgende kleine stapje om de club nog prettiger te maken...
 
KOERS

De 11e van de 9e was het weer eens mooi weer en wilde eigenlijk naar Penelope of Living Room gaan. Ideaal met dit weer om in hun zwembad en tuin te vertoeven.
De lokroep van Katya die van vakantie terug was gekomen deed me van koers wijzigen. Eigenlijk tegen mijn voornemen in om elke week een andere club aante doen. Maar Aca Prime voldoet ook prima aan m'n wensen van zwembad en tuin icm zon. En de lokroep vande klapekster was te sterk voor dit weekdier...
Dus zo wederom met een slakkengang over de wegen getrokken naar Velbert.

Rond openingstijd aangekomen. Voor de entree een mooi wit maatkostuum aangemeten gekregen.

Het simpele ontbijtje smaakte me prima. Later ook nog van hun soep genoten. Het middag en avond eten vond ik met de gepaneerde dingen minder, aangezien het na transport wat soppig wordt. Maar er was in elk geval genoeg om de maag te vullen.
Zaak is om er tijdig bij te zijn wanneer het opgediend wordt.

De stoomcabine is nog altijd buiten gebruik en in de avond was er een massage dame aanwezig. De binne en buiten sauna waren goed warm. Als je het lekker vindt om in de buiten sauna te liggen, zou ik een extra handdoekje meenemen om als kussentje te kunnen gebruiken. Hopelijk dat ze er eens hoofdsteuntjes in plaatsen.
Het zwembad was lichtjes verwarmd. Ben benieuwd of dat zo blijft.
1 van de kiepstoeltjes kon het gewicht van een veelvraat niet aan, want was gebroken.

De lineup groeide van 9 in de middag uit tot 14 in de avond. De heren bleven in de minderheid, althans in elk geval tot 21 toen ik vertrok.
Katya was zoals beloofd weer terug van de partij, vergezeld door haar vriendin Anica. Tijdens het praatje kennis met Anica en met 'goedkeuring' van Katya intiemer kennis gaan maken met haar blonde vriendin.
Heerlijk sloppy kamertje met haar gehad waarbij ze je inderdaad geil aankijkt. Een GOSC girl titel waardig.
Na met een wellness rondje bijgekomen te zijn m'n afspraakje met Katya nagekomen en haar in de bar getroffen bij de bankjes tegenover de kluisjes.
We zochten al snel een kamertje op waar we geweldig van elkaar genoten hebben.
Tot m'n verbazing was ik na het eten en uitbuiken nog steeds geil op Katya. Ik zocht d'r weer op, maar ze ging net eten. Alweer vroeg ik? Ik dacht dat ze wel op mij leek. Maar dame blijkt meermaals kleine porties te nemen, in tegenstelling tot deze buffetplunderaar.
Ze hoefde derhalve ook niet uit te buiken en kon gelijk een kamertje op. Daar genoten we nog intenser van elkaar dan de vorige sessie. Echt een GOSC meid.

Wat fijn dat er nog leuke meiden zijn in de saunaclub wereld die een goeie service verlenen tegen oude prijzen. Ik ben dan ook meer geneigd om een joker kaart te trekken.
Hopelijk dat ze zich dat elders ook meer realiseren...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan