Algemeen Club Cupido, Ruddervoorde

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben regelmatige bezoeker, ze hebben de club midden corona omgevormd naar echte actieve club heel iets anders dan wat het vroeger was met vooral heel drukke maandagen waar ik steeds leuke koppels ontmoet en die zijn er om de juiste reden, geen grote discotheek wel gezellig en propere plek zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Heb gezien dat ze nu ook starten met gangbangs komende dinsdag met Tita en Isaura ik ga in ieder geval eens kijkje nemen.
 
Fijn te horen dat je aanstaande dinsdag de gangbang wil meemaken. Doch ik wil je waarschuwen: je zou wel eens kunnen van kale reis kunnen terugkeren. Beide dames waren in het verleden actief in de P'tit Amie-gangbang in Gent (achterkant van het Sint-Pieters Station). Spraakvallen zijn het alleszins. En vriendelijk. Ze tongzoenen en pijpen zonder condoom. Je mag klaarkomen in hun mondje maar ze slikken niet. Doch dit zal je wellicht je aandacht trekken: beide dames hebben een jaartje meer op de teller. Tita is best nog het bekijken waard. En doet ook hartstikken haar best om de aanwezige mannen voldoende aan het trekken te laten komen. Wel 55 jaar of zo. Isaura is iets jonger me dunkt. Maar "pappig". En vol met tatoeges. Niet mijn ding. Nu, over smaken en geuren valt niet te discusieren. Iedereen zijn meug. Mij zien ze er alvast niet.
 
Is deze club de moeite om op donderdagmiddag als man alleen van 50 ? Twijfel om morgen naar deze club te gaan, of eerder richting Antwerpen... Ik hou wel van een gemoedelijke sfeer maar ben niet zo geïnteresseerd in dansen en eten ;-) Jammer dat ik gisteren niet kon komen....
 
Is deze club de moeite om op donderdagmiddag als man alleen van 50 ? Twijfel om morgen naar deze club te gaan, of eerder richting Antwerpen... Ik hou wel van een gemoedelijke sfeer maar ben niet zo geïnteresseerd in dansen en eten ;-) Jammer dat ik gisteren niet kon komen....
Dan heb je niet veel gemist Sterreke. Isaura is vriendelijk en voor veel "all-in". Doch haar uiterlijk is beneden alle peil. Tita is ook al niet langer van de jongste. Ik ben er vroeger nog bijgeweest in Gent voor een GB. Dacht a
 
Is deze club de moeite om op donderdagmiddag als man alleen van 50 ? Twijfel om morgen naar deze club te gaan, of eerder richting Antwerpen... Ik hou wel van een gemoedelijke sfeer maar ben niet zo geïnteresseerd in dansen en eten ;-) Jammer dat ik gisteren niet kon komen....
Doen sterreke deze club staat ook niet bekend als eettent of danstempel zeker nu de club heeft gebroken met het verleden de uitbaters zijn al eventjes bezig als doenersclub en dat is het ook echt met de gekende westvlaamse gemoedelijke sfeer

@ Hama deze club is net wel meer dan Isaura en tita hoor ik deel jouw mening trouwens niet over deze dames maar smaken verschillen 😉
 
Doen sterreke deze club staat ook niet bekend als eettent of danstempel zeker nu de club heeft gebroken met het verleden de uitbaters zijn al eventjes bezig als doenersclub en dat is het ook echt met de gekende westvlaamse gemoedelijke sfeer

@ Hama deze club is net wel meer dan Isaura en tita hoor ik deel jouw mening trouwens niet over deze dames maar smaken verschillen 😉
Westfluut: idd smaken verschillen. Maar die dames zijn echt niet mijn meug. Goed voor een beginneling. Maar is zoveel beter te ontdekken. Echte gangbangs zijn in De Pinte of , en vooral in Antwerpen te vinden. Als West-Vlaming neem ik de trein daarvoor. Je zit wel urenlang (heen en terug) te reizen. Maar de "inspanning" die je daarvoor doet wordt ruimschoots vergoed door een uitstekend kader, gepaard aan uitmuntende sex. De Bunga-bunga party is ronduit top. Steeds 4, zo meen ik toch te kunnen inschatten, ingehuurde dames. Doch steeds ook amateur koppels in overvloed. Die er voluit voor gaan.
 
Cupido club op Hotwife mondays. Wouw. Als ervaren clubganger had ik van een collega het adres van deze club gekregen. Ik moet zeggen ik was aangenaam verrast. Inderdaad meer dan 15 actieve doenerskoppels aanwezig. Wel geen piepkuikens maar mooie milfs. Verhouding single meer dan oké. Mooie club, prachtige douche, lekker eten heel aangename hostess Tessa. Niets is haar teveel. Beleefde er een erg aangename middag en ging gebroken naar huis. Ben de tel kwijtgeraakt. Speciale vermelding voor Angel Dust, Smuidse en vanaf nu mijn favoriete koppel 'Hotduo' met dank aan de prachtige op mijn ex lijkende kreeftje. Floris zien ze zeker terug. Ik ben fan.
 
Laatst bewerkt:
misschien rare vraag, maar wat moet ik me voor stellen bij Angel Dust of Smudse ? ik zie namelijk veel die namen passeren op hun site; Zijn dat ook gewone klanten ? jong , oud , knap ? bezige bijen zullen het wel zijn :)
 
misschien rare vraag, maar wat moet ik me voor stellen bij Angel Dust of Smudse ? ik zie namelijk veel die namen passeren op hun site; Zijn dat ook gewone klanten ? jong , oud , knap ? bezige bijen zullen het wel zijn :)
Dat zijn 2 zotte dozen. Bijzonder sympathiek en erg aangenaam. Ik vind ze redelijk knap en van Angel Dust weet ik uit ervaring dat ze bijzonder goed is in alles wat ze doet, wat kan die lekker pijpen. Bloedgeil. Of ze gewone klanten zijn , kan mij ook niet schelen, weet ik niet maar ze zijn wel heel vaak aanwezig. Zeker 2 aanraders en bovendien een leuke nette club met heel veel actie. Grt Floris.
 
De Leute bestaat inderdaad niet meer, ze is volledig afgebroken en er staat nu een nieuw gebouw.
Was er vroeger een regelmatige bezoeker, nu ga ik soms al eens naar de Cupido, maar mis daar toch ferm die leuke gezelligheid van Evy.
 
Gisteren naar de Cupido geweest thema Cap Vibes, what's in a name. Het geeft me half en half bevallen.
Even verduidelijken de alom gekend Tita en Isaura waren daar en dat viel dik tegen met deze dames.
Nog een geluk dat Evy daar was, was zeker DE meest actiefste dame, bovendien is het leuk om met deze dame een matras op te zoeken.
 
Ik ben nog nooit naar de cupido geweest. Maar Isaura en Tita heb ik reeds ontmoet in Gent. Tita was toen nog best genietbaar. Maar Isaura is werkelijk niet om aan te zien. Log, vol tatoeges, kortom onaantrekkelijk. En ze praat ook meer dan sex aan te bieden. Te mijden zou ik zeggen. Vreemd ook dat er op een paar kilometer van elkaar 2 clubs zijn in een kleine stad zoals Oostkamp. Waarvan vooral De Omega te mijden valt. Als je de foto's mag geloven komen daar de mooiste gb-dames naartoe. Driewerf helaas: dit zijn gestolen foto's.
 
Ja, inderdaad zoals je zegt Hama, kan daar niets aan toevoegen. Ik kan je zeker aanraden eens op een maandag te gaan. Ik ga dan ook enkel als ik vermoed dat Evy en partner er zullen zijn. Elk zijn zijn voorkeur natuurlijk. Er waren ook nog wel andere actieve koppels.
 
IK ga de de 13 de dinsdag travparty . En was er al verschillende keren ,wat me zeer goed bevallen is . Zelf ben ik een trav ( janischa) En kom daar genoeg aan mijn trekken op de 2 de dinsdag vd maand . Zowel met travs mannen als koppels . Tot dinsdag aan staande xxx Janischa
 
IK ga de de 13 de dinsdag travparty . En was er al verschillende keren ,wat me zeer goed bevallen is . Zelf ben ik een trav ( janischa) En kom daar genoeg aan mijn trekken op de 2 de dinsdag vd maand . Zowel met travs mannen als koppels . Tot dinsdag aan staande xxx Janischa
Ik wens je het beste als trav. Maar daar loop ik niet warm voor. Ieder zijn goesting natuurlijk. Ook ik heb dingen die andere mensen als walgelijk, of op zijn minst als eigenaardig omschrijven. Nylonkousen bijvoorbeeld. Of mooie voetjes. Zonder deze, laat ons maar zeggen fetishen, kan geen enkele dame me boeien. Ik ben ook tuk op tongzoenen.
 
Hoi iedereen,

Ik ben sindskort heel nieuwsgierig geworden naar dat soort bijeenkomsten. Ik zie dat de meningen over deze club verdeeld zijn. Wat mijn aandacht trok is dat iemand zei dat het laagdrempelig was en ideaal voor beginners. Dus misschien waag ik binnenkort de stap. Ik zie op hun site dat er op maandag en donderdag telkens feestjes zijn, als ik dat zo mag noemen. Zijn er daar regels die moeten gerespecteerd worden? Zijn er zaken die absoluut not done zijn, en die ik best op voorhand weet? En wat is beter: naughty thursday of hotwife monday? Of is het maar om een kind een naam te geven?
Thx voor de feedback.
Grtz Valdez
 
Hoi iedereen,

Ik ben sindskort heel nieuwsgierig geworden naar dat soort bijeenkomsten. Ik zie dat de meningen over deze club verdeeld zijn. Wat mijn aandacht trok is dat iemand zei dat het laagdrempelig was en ideaal voor beginners. Dus misschien waag ik binnenkort de stap. Ik zie op hun site dat er op maandag en donderdag telkens feestjes zijn, als ik dat zo mag noemen. Zijn er daar regels die moeten gerespecteerd worden? Zijn er zaken die absoluut not done zijn, en die ik best op voorhand weet? En wat is beter: naughty thursday of hotwife monday? Of is het maar om een kind een naam te geven?
Thx voor de feedback.
Grtz Valdez
Hey, meningen zijn er altijd, dit werkt juist de nieuwsgierigheid op. Een bijeenkomst lijkt mij niet het juiste woord, het is eerder een ontmoetingsplaats met dat ietsje meer. Het is zeker laagdrempelig. Mijn voorkeur gaat uit naar de hotwife monday, of wanneer mijn favorietje er is. Voor meer info zie even de site ,concept en spelregels.
 
Laatst bewerkt:
Morgen is er de hotwives monday. Iemand die mij kan vertellen wat ik er kan verwachten? Ik ging vroeger dikwijls naar een club in de buurt maar daar zijn de prijzen te hoog voor de kwaliteit. (vrijdag waren er slechts 2 actieve dames aanwezig)
 
Maandag de hotwives monday geprobeerd in deze club. Jammer genoeg is het eerder een seniorennamiddag dan een huisvrouwen of wat dan ook namiddag. Ik ben een veertiger en voelde mij jong... uiteindelijk vlug terug vertrokken. 70 € voor niets.. maar als je het niet checked weet je het niet natuurlijk.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.214
Berichten
719.391
Leden
33.212
Nieuwste lid
Carine229
Terug
Bovenaan Onderaan