Club Divine 10 mrt 2023

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

ericendebbie

Vaste klant
232
08/03/22
122
Wij zijn opnieuw n divine geweest in brecht.
Ook deze keer heeft zij genoten.
Het "mooie" v h thema (2de en 4de v d maand) is dat mijn vrouw lekker geil wordt en echt geniet. Wat zij minder vindt is dat de mannen haar niet ( durven) aan te spreken. Terwijl ( zoals zij dat ook aangeeft) iedereen daar toch komt v hetzelfde.
Dat neemt niet weg dat wij de club zullen blijven bezoeken tijdens dit thema. We dachten ook aan "de Biechtstoel" maar het thema "naakt" is daar op de dinsdag. Dat komt niet zo goed uit, want de volgende dag werken. Op de vrijdag zijn wij beide vrij, daarom donderdag lekker genieten.
De club is niet toegankelijk v h bovendeel. Dat is wel jammer, want we zouden boven ook wel willen ontdekken. Maar allee, er zijn wel genoeg ruimtes om plezier te beleven.
Minpunt is bijv dat de club geen " darkroom" heeft en ook geen digitaal gastenboek.
Het buffet mag ook meer variatie hebben.
Afgezien hiervan moeten wij toch concluderen dat het een zeer toegankelijke en leuke club is.
Wij zijn er zeker ( vehoudens overmacht) steeds op het naakt thema aanwezig.
En heren (uitdrukkelijk geen buitenlandse heren) spreek mijn vrouw gerust aan. Ze staat "open" voor "contact".
Van mij mag ze alles met wie zij zelf wil met of zonder mij.
Tot de volgende keer( 24 maart 2022)……
 
Gister(23 maart) weer geweest n Divine.
Onaangename verrassing was dat ons lidmaatschap was vervallen wij opnieuw afzonder €15,- moesten aftikken . Dat was dus €30,- v h lidmaatschap en afzonderlijk €60,- toegang.
Dat is echt te gortig!
Waarvoor en waarom een lidmaatschap wordt gehanteerd?
Bornedries en Amai hanteren ook geen lidmaatschap.
Dus what the fuck?
 
Gister(23 maart) weer geweest n Divine.
Onaangename verrassing was dat ons lidmaatschap was vervallen wij opnieuw afzonder €15,- moesten aftikken . Dat was dus €30,- v h lidmaatschap en afzonderlijk €60,- toegang.
Dat is echt te gortig!
Waarvoor en waarom een lidmaatschap wordt gehanteerd?
Bornedries en Amai hanteren ook geen lidmaatschap.
Dus what the fuck?
Amai tegenwoordig wel. Voor singel mensen toch. Maar koppels kunnen ook lid worden. Maar dat is dan eerder voor als een van de twee eens alleen komt zeg maar. Want lidmaatschap is voor niemand verplicht maar singel leden krijgen wel voorrang op niet leden bij drukte. Maar koppels hebben er altijd voorrang natuurlijk.
 
Kijk, dat v Amai begrijp ik voor single heren. Immers, er is altijd wel een toeloop. Maar v Divine kan ik niet begrijpen. Wij hoeven als koppel toch niet per se lid te zijn ? Het slaat echt op niets!
Bij Amai komen wij als koppel ook regelmatig. Wanneer wij aankomen en er is een rij dan eorden wij altijd n voren gehaald om " in te checken".
Bij geen andere club hebben wij dat meegemaakt. Of toch… heel heel lang geleden bij parenclub Monique in wieringenwerf. Daar kostte het €5,- en als je komt kreeg je er nig €5, korting bij.
Dus daarmee had je bij een volgend bezoek je inleg terug. …
Ach ja zal wel aan ons liggen….
 
Kijk, dat v Amai begrijp ik voor single heren. Immers, er is altijd wel een toeloop. Maar v Divine kan ik niet begrijpen. Wij hoeven als koppel toch niet per se lid te zijn ? Het slaat echt op niets!
Bij Amai komen wij als koppel ook regelmatig. Wanneer wij aankomen en er is een rij dan eorden wij altijd n voren gehaald om " in te checken".
Bij geen andere club hebben wij dat meegemaakt. Of toch… heel heel lang geleden bij parenclub Monique in wieringenwerf. Daar kostte het €5,- en als je komt kreeg je er nig €5, korting bij.
Dus daarmee had je bij een volgend bezoek je inleg terug. …
Ach ja zal wel aan ons liggen….
De man van Divine heeft mij destijds uitgelegd waarom registreren en lidmaatschap verplicht is.
Dit om bij een eventuele calamiteit te weten wie er aanwezig is.
Eerlijk waar , hand op mijn hart dat vertelde hij mij met droge ogen.
Ik heb pas de lidkaart weggeflikkerd, maar had 'm beter aan jullie gegeven haha.
 
Calamiteit?
Be real. Wat een kut verhaal. Mijn reactie is niet gericht tegen jou, maar tegen de reactie v d man.
Anyway het is omdat die club een naakt thema heeft en mijn vr dat opwindend vindt gaan we ernaar toe.
Zelf de donderdag waar je actieve koppel vrije toegang hebt is v mijn vr niet zo aantrekkelijk.
En jammer dat amai dat niet heeft. Wel Bornedries maar dt is echt heel erg ver.
 
Graag in deze verder gaan:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan