Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je bent ons nu wel een uitgebreid verslag schuldig ?
Hoe is het geweest? Ik ben echt benieuwd en ben nog nooit op een vrijdagavond geweest.
Ja, ik ben nu ook wel benieuwd naar Henkie zijn verhaal/verhalen.
Ik kan wel al zeggen dat als Henkie niet aan zijn trekken gekomen is, is hij ofwel gay, ofwel zat hij op een ande feestje.
Er was iets minder volk dan bij de Hooker Games maar er is wel wat afgeneukt. En de sfeer in de gangen zat goed. ?
 
Henkie heeft een kleine kater vandaag. Maar was een leuke avond . was het even wennen om alleen daar te zijn. Maar rustig wat rond gekeken en vond het lastig om me ergens op te dringen. dus rustig af gekeken tot ik contact kreeg met een leuke dame die wel door had dat ik niet zo veel ervaring had .. rustig met haar mee gegaan en er kwamen twee andere gasten kijken haar lekker geneukt .en lekker laten pijpen toen ze gebeukt werd door een die andere . Toen maar weer veilig naar de bar gegaan daar na mee nog een keer lekker laten pjjpen . En toen lekker naar me hotel gegaan . Iets te veel gedronken .
 
Wie komen wij straks tegen ? Wij zijn een leuk koppeltje op zoek naar paar mannetjes extra om het vrouwtje te plezieren en tuurlijk ook te neuken …. Lol. Herkennen doe je ons aan de haren in een staartje , brilletje , zwart kleedje en boots. Ikzelf ga er wsc de hele namiddag naakt bijlopen. Kom gerust bij ons want we bijten niet. Lets have Some fun guys ….
 

Bijlagen

  • 6408622F-9391-485E-BDE6-3D0B8AB08390.jpeg
    6408622F-9391-485E-BDE6-3D0B8AB08390.jpeg
    130,7 KB · Weergaven: 101
Wie komen wij straks tegen ? Wij zijn een leuk koppeltje op zoek naar paar mannetjes extra om het vrouwtje te plezieren en tuurlijk ook te neuken …. Lol. Herkennen doe je ons aan de haren in een staartje , brilletje , zwart kleedje en boots. Ikzelf ga er wsc de hele namiddag naakt bijlopen. Kom gerust bij ons want we bijten niet. Lets have Some fun guys ….
Ik wil vanmiddag ook naar de Eroxxx komen. Is er vandaag een dresscode? Het lijkt mij leuk jullie te ontmoeten.
 
Voor ons was het een zeer leuke namiddag met enkele plezierige leuke geile mannen .... Hebben een 5 tal sessies gehouden met enkele heren die er ook wel van genoten hebben ....Op naar meer zou ik zeggen ..... Geile groetjes van ons
 
Hey Big Benny, verhuizen alle clubs naar hier of enkel Divine en Eroxx? Ik denk dat het dan wel een soepje gaat worden. Hoe meer hokjes je maakt, hoe meer je moet klikken, hoe onaantrekkelijker het wordt om te schrijven. Kijk naar de rubriek Massagesalons; Op de voorganger van Girlsreview.nl werd er dagelijks geschreven. Nu ingedeeld in provincies, en de rubriek is eigenlijk zo goed als dood. Gangbangs en clubs gewoon samen houden. Meeste Gangbangs worden toch in clubs gehouden. Keep it simple, please! ?
 
Laatst bewerkt:
Hey Big Benny, verhuizen alle clubs naar hier of enkel Divine en Eroxx? Ik denk dat het dan wel een soepje gaat worden. Hoe meer hokjes je maakt, hoe meer je moet klikken, hoe onaantrekkelijker het wordt om te schrijven. Kijk naar de rubriek Massagesalons; Op de voorganger van Girlsreview.nl werd er dagelijks geschreven. Nu ingedeeld in provincies, en de rubriek is eigenlijk zo goed als dood. Gangbangs en clubs gewoon samen houden. Meeste Gangbangs worden toch in clubs gehouden. Keep it simple, please! ?
Ik denk dat uiteindelijk elke club een eigen thread zal krijgen. Maar zoveel populaire clubs zijn er nu ook wel weer niet, dus het zal wel meevallen.
 
Was gisteren ( donderdag) gezellig druk, overal actie, niet overdreven druk maar gezellig en geil. Zijn toch met name de actieve koppels die zorgen voor die ambiance en natuurlijk Nina bij de inkom.:p
 
Ik was er donderdag ook, maar vond het toch een beetje tegenvallen. Er waren best wat koppeltjes die niet actief waren. Ben gebleven tot half 5, denk dat toen het meeste volk ook al was vertrokken.

De latina dame was wel een topper ?

Er was ook een knappe, jonge blondine bij de koppeltjes (kort haar). Voor haar zou ik zeker nog eens terugkomen ?
 
Zondag eens zot gedaan en na een middagje Club Coccoon in brussel nog naar Eroxx gereden en daar heb ik geen spijt van gehad.
Veel auto's op de parking. Binnen echter niet zo heel druk. Het is dan ook een heel grote club.
Veel koppels en knappe dames. Maar niet zo super veel actieve koppels. Ale toch niet met de single mannen.
Het aantal aanwezige single mannen was ook wel in verhouding. Dus wel OK;
4 Braziliaanse huisdames waar je ook wel plezier mee kan hebben. 1 van hen ken ik al wat langer.
Het kwam wat trager op gang.
De huisdames waren wel druk bezig met de druk van de ketel te halen.
Tegen een uur of 10 begon er wat actie in de speelruimtes te komen.
Als er echter een dame aanstalten maakte om er een single man of misschien 2 bij te nemen werd ze heel snel overrompeld. Waardoor de actie dus niet doorging. Niet direct haantjesgedrag. We werden niet weggedrumd, maar wel te druk voor de dame.
Heren: hou wat afstand tot er wat meer actie is en de dame wat opgewarmd is.

Ik heb met met 2 koppels bezig gehouden en op het einde van de avond een van de huisdames op het podium voor de DJ lekker genomen.
Dus mij avond was nog niet zo slecht.
 
Vorige Vrijdagavond geweest
Het is en blijft toch een super club allles piekfijn in orde , proper , geweldig eten, enz..
Heel veel volk maar helaas voor ons iets te kalm kwa actie.
Het was meer erotic clubbing dan banging en dat is toch in sé waarvoor je naar een club gaat .
Maar voor de rest waarschijnlijk de mooiste club van het land .
xxxx
 
Gisteren vrijdag voor het eerst sinds die klote coronatoestanden, na die zeer lange tijd, naar Eroxx afgezakt.
Ik was er vroeger al veel geweest met wisselend succes van zeer tevreden tot soms ontgoocheld.
Deze keer was het TOP, een van de leukste feestjes die ik meegemaakt heb in mijn vrije levensperiode .;)

Nog voor het binnenkomen een grondige controle van coronapas gecombineerd met identiteitskaart.

Eens binnen een dikke hug van Nina wat het weerzien en de entree aangenaam maakte. Gewoon afrekenen en naar de kleedkelder en alles veilig in de kastjes opbergen. Er was reeds veel volk en ik moet zeggen dat er een aangename sfeer was. Muziek stond luid maar net niet té luid. Op de grens van doenbaar.
Mij begeven naar het buffetrestaurant voor het voorgerechtje. Het was van uitstekende kwaliteit. Ik zou later terugkeren voor een hoofdgerecht, maar daar kwam het niet meer van wegens het succes in de dans- en speelruimte die mij alle tijdsbesef deed verliezen.
Bij de avondanimatie was er een verkiezing van 'mister eroxx' wat de ambiance super ten goede kwam. Iedere kandidaat moest een erotisch showtje geven... was leuk.
Opvallend was het hoe blijkbaar bijna iedereen gemoedelijk contact maakte en vlot aanspreekbaar was. Ook 'bazin' Nina kwam persoonlijk babbeltje slaan en haar dochter voorstellen. Gemoedelijkheid troef. Dit in tegenstelling tot mijn vorige ervaringen in Acanthus waar ze wel uw geld graag zien maar voor de rest u gedogen zonder meer.

Nog voor de start van de avondanimatie in de dansruimte waren er al enkele dametjes die niet konden wachten en in de speelruimte actief waren met meerdere heren. Ik had kans op een eerste actie maar hield mijn energie voor later op de avond.
Heb uiteindelijk deze avond drie maal kunnen stoeien met vrouwen van koppels en dit zonder te moeten jagen. Opvallend, geen haantjesgedrag gezien (waar ik mij mateloos in erger in andere etablissementen).
Ook als singel veel kunnen erotisch dansen op leuke retromuziek van de 80' en 90'ies. Werd door verschillende dames uitgenodigd voor erotische jive, super.

Kortom, voor mij een zeer geslaagde avond, en zijn lange rit (110km) waard.
Proficiat Nina en partner (Bert/Bart?)
 
Donderdag 11/11 nog eens naar Eroxx geweest. Gelokt door de lange openingstijden. van 11h30 tot 3h de volgende nacht.
Aangekomen rond 16h en er was al wel wat actie. Een heel goed begin met een lekkere jong vrouw in het discotheek gedeelte. Rechtstaand langs achter terwijl ze haar vriend aan het pijpen was. Is een leuk begin. Een uurtje later de aandacht gekregen van 2 iets oudere vrouwen. De ene heeft mij lekker gepijpt terwijl haar vriend/man haar neukte. En met de andere een gezellige tijd gehad in de "kooi". Daarna is het eigenlijk stilgevallen. Er waren nog enkele heel knappe actieve dames aanwezig, maar als zij aan de actie begonnen dadelijk een stuk of 10 opdringerige mannen er rond. En dan is voor mij de lol er af.
Niet meer tot actie gekomen om tegen 23h30 maar naar huis vertrokken. Op dat moment waren het merendeel van de koppels vertrokken en bleven er nog heel wat opdringerige mannen met slechts enkele koppels over.
Om 20h nog getwijfeld, zou ik hier vertrekken en naar Amai in meer rijden (open van 20h tot 1h). Spijt dat ik dat niet gedaan heb.
 
Er gebeuren voorlopig geen testen aan de ingang van Eroxx.
Het volstaat je vaccinatiebewijs te tonen: een papieren versie (let wel dat je die van je tweede vaccinatie afprint), of via de Covid Safe App, beiden samen met je id-kaart.
Zonder kom je echt niet binnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan