Algemeen Club Goesting, De Klinge - BigbangClub Gangbang,

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben er enkele malen geweest voor Corona. Heel actief, veel vrouwen en van allerlei formaten en leeftijden.
Toen was Rene nog de eigenaar. Hij had ook Club Amai. 1x in de maand in club Amai en 1x in de maand in club goesting. Dus om de 14 dagen kon je hie rnaartoe.
Nu heeft Rene Amai verkocht aan Ian en Goesting aan Hilde.
Ian en Hilde zijn elk hun eigen weg op gegaan en een samenwerking tussen beide clubs zit er volgens mij niet meer in.
De Bigbangclub vind je vanaf nu dus enkel nog in Goesting en niet meer in Amai.
Amai heeft een gelijkaardig feestje ook 1x in de maand, maar niet door de bigbangclub.
Doordat beide clubs niet meer samenwerken vermoed ik dat deze feestjes ook een beetje hun grootse glans gaan verliezen aangezien de vrouwen/koppels die aangesproken worden door deze feestjes nu een beetje moeten kiezen voor Goesting of Amai. Enkele doen nog beiden clubs, maar niet allemaal.

Laat dit de pret niet bederven. In beide clubs blijven meer dan genoeg vrouwen/koppels over op deze avonden.
 
Wie heeft er ervaring met de Bigbang Club Gangbang in Club Goesting?
Ziet er wel gezellig uit.

http://www.bigbangclub.be
Ik ben er zopas geweest, na 22u en best wel leuk. Toch wel wat geile actie en alles redelijk gemoedelijk. Eerder MILF types, af en toe een lekker skinny vrouwtje, allemaal goed begeleid door hun partner die ze maar al te graag deelden met ons single mannen. Best goeie ervaring.
 
Het is van vòòr corona geleden dat ik er nog was, maar ik vond Club Goesting van een gelijkaardig niveau. De Club is wel kleiner dan Amai, dus het is er al snel wat "druk". De sauna en het bubbelbad waren dan weer wel groter. En zoals altijd hangt het helemaal af van wie er die dag of avond aanwezig is. Soms valt het goed mee, soms valt het wat tegen. Maar dat is eigenlijk overal zo.
 
Ik sprak er 3-4 jaar geleden ook eens half af met een gelegenheidskoppel. Dat maakte mijn avond goed. De grote jacuzzi vond ik geweldig. Het eten waren voorverpakte broodjes. Dat vond ik minder. Die avond (in de week) was er weinig en vooral ouder volk. Nadien niet meer geweest. Misschien moet ik het nog eens op een zaterdag proberen? 🤔
 
Is deze club de moeite om op donderdagmiddag als man alleen van 50 ? Twijfel om morgen naar deze club te gaan, of eerder richting Gent of Balen... Ik hou wel van een gemoedelijke sfeer maar ben niet zo geïnteresseerd in dansen en eten ;-)
 
Ik sprak er 3-4 jaar geleden ook eens half af met een gelegenheidskoppel. Dat maakte mijn avond goed. De grote jacuzzi vond ik geweldig. Het eten waren voorverpakte broodjes. Dat vond ik minder. Die avond (in de week) was er weinig en vooral ouder volk. Nadien niet meer geweest. Misschien moet ik het nog eens op een zaterdag proberen? 🤔
Op zaterdag is deze club niet open, wel op vrijdagavond.
 
Het is van vòòr corona geleden dat ik er nog was, maar ik vond Club Goesting van een gelijkaardig niveau. De Club is wel kleiner dan Amai, dus het is er al snel wat "druk". De sauna en het bubbelbad waren dan weer wel groter. En zoals altijd hangt het helemaal af van wie er die dag of avond aanwezig is. Soms valt het goed mee, soms valt het wat tegen. Maar dat is eigenlijk overal zo.
Als het niveau dan toch vergelijkbaar is, zal ik mijn eerste clubbezoek hier beleven. Qua afstand ook betere ligging voor mij tov Amai.
Nu nog uitmaken wanneer ik ga...maandag, donderdag of vrijdag.
 
Ben je vandaag langsgeweest? Indien ja, hoe was het? Aanrader? 😉
Ik ben van plan om te gaan, maar heb eerst een e-mail gestuurd.

In het deurbeleid las ik dat ze maar een beperkt aantal allochtonen toelaten. Echter…. ik ben een in Nederland opgegroeide Aziaat….slank, goed verzorgd, hoogopgeleid (for what it's worth…). Ben benieuwd of deze "allochtoon" wordt toegelaten……😉
 
Ik ben van plan om te gaan, maar heb eerst een e-mail gestuurd.

In het deurbeleid las ik dat ze maar een beperkt aantal allochtonen toelaten. Echter…. ik ben een in Nederland opgegroeide Aziaat….slank, goed verzorgd, hoogopgeleid (for what it's worth…). Ben benieuwd of deze "allochtoon" wordt toegelaten……😉
Dag Rik,

Dan hoef je je volgens mij geen zorgen te maken.
Dit deurbeleid heeft te maken met (en nu moet ik opletten dat ze mij niet als racist gaan bestempelen, want dat ben ik helemaal niet)
Noord Afrikanen. Deze mannen komen uit een andere cultuur en gaan anders om met vrouwen. Ik heb niets tegen deze mensen, maar de ervaring in meerdere clubs leert mij en de eigenaars dat deze mannen niet altijd een neen begrijpen en zicht nogal opdringerig durven opstellen. En hiermee wil ik zeker niet alle noord afrikanen over dezelfde kam scheren. Er zitten heus wel mannen tussen die zich aan onze cultuur hebben aangepast met het nodige respect. En die mannen die dan al enkele malen in de club zijn geweest en laten zien hebben dat ze respect hebben zullen ze normaal altijd binnen laten.
Ik ben er ook zeker van dat de eigenaars van clubs die zelf een vervelende situatie vinden.
 
Dag Rik,

Dan hoef je je volgens mij geen zorgen te maken.
Dit deurbeleid heeft te maken met (en nu moet ik opletten dat ze mij niet als racist gaan bestempelen, want dat ben ik helemaal niet)
Noord Afrikanen. Deze mannen komen uit een andere cultuur en gaan anders om met vrouwen. Ik heb niets tegen deze mensen, maar de ervaring in meerdere clubs leert mij en de eigenaars dat deze mannen niet altijd een neen begrijpen en zicht nogal opdringerig durven opstellen. En hiermee wil ik zeker niet alle noord afrikanen over dezelfde kam scheren. Er zitten heus wel mannen tussen die zich aan onze cultuur hebben aangepast met het nodige respect. En die mannen die dan al enkele malen in de club zijn geweest en laten zien hebben dat ze respect hebben zullen ze normaal altijd binnen laten.
Ik ben er ook zeker van dat de eigenaars van clubs die zelf een vervelende situatie vinden.
Helder en dank je wel voor de uitleg!
 
Hallo, morgen avond wil ik voor de eerste keer naar club goesting, ook de eerste keer dat ik naar een club ga. Wat kan ik verwachten en zien we daar veel volk?
 
Is er iemand weleens op de dinsdagmiddag naar de Let Us Bi party in Goesting geweest voor TV dames, stellen, bi(schierige)-mannen? Lijkt mij "interessant" om eens mee te maken en de vorige keer in Goesting tijdens de slim slut party is ook zeer goed bevallen.
 
Ja! In mei ben ik bij de x-small GB geweest met o.a. Claire. Wat een feest was dat zeg. Genieten van begin tot einde, letterlijk tot het einde binnen gebleven en samen met de dames de deur uit gegaan.

Het is een gemoedelijke sfeer waarbij de dames afwisselend bij de bar en op het grote bed actie ondernemen. De heren zijn over het algemeen wel net en iedereen komt netjes aan de beurt. Je hebt altijd wel een paar heren die maar een uurtje de tijd hebben en snel snel zich te goed doen aan alle vrouwen.

Mijn tip: zorg dat je lekker op tijd bent en geniet gewoon de hele middag! Behandel de dames met respect en je krijgt er geile ervaringen voor terug!
 
Ik ben gisteren na jaren nog eens afgezakt naar de bigbangclub. Ik ben er 20 tal.keer geweest tussen 2012 en 2017. Gisteren was echter een flauw afkooksel van weleer. Vroeger adverteerden ze met 25-30 vrouwen en was dit ook t geval. In ieder hoekje was er volop actie. Nu staat de advertentie op minstens 15 en gisteren heb ik er 9 geteld, waarvan 4 heel actieve. Bij iedere actieve vrouw stonden 20-25man. Zelfs om de actie te zien moest je al drummen laat staan mee te doen. Ik heb veel mannenruggen gezien, paar keer actie. Ik was er van de eerste minuut en pas in t laatste half uur heb ik m'n kwakje gelost bij iemand die een spermadouche op haar borsten wou... Mss dat het in de winter wat beter is.
 
Ik ben gisteren na jaren nog eens afgezakt naar de bigbangclub. Ik ben er 20 tal.keer geweest tussen 2012 en 2017. Gisteren was echter een flauw afkooksel van weleer. Vroeger adverteerden ze met 25-30 vrouwen en was dit ook t geval. In ieder hoekje was er volop actie. Nu staat de advertentie op minstens 15 en gisteren heb ik er 9 geteld, waarvan 4 heel actieve. Bij iedere actieve vrouw stonden 20-25man. Zelfs om de actie te zien moest je al drummen laat staan mee te doen. Ik heb veel mannenruggen gezien, paar keer actie. Ik was er van de eerste minuut en pas in t laatste half uur heb ik m'n kwakje gelost bij iemand die een spermadouche op haar borsten wou... Mss dat het in de winter wat beter is.
In de zomermaanden is het meestal kalmer.
Clubs zijn trouwens geen plaatsen waar je garantie hebt dat het altijd druk is of de dames of koppels van jou voorkeur er zullen zijn.
Ik was er deze week niet maar je ervaring is zeker niet een algemeen iets, je had gewoon pech.
 
Ik ben gisteren na jaren nog eens afgezakt naar de bigbangclub. Ik ben er 20 tal.keer geweest tussen 2012 en 2017. Gisteren was echter een flauw afkooksel van weleer. Vroeger adverteerden ze met 25-30 vrouwen en was dit ook t geval. In ieder hoekje was er volop actie. Nu staat de advertentie op minstens 15 en gisteren heb ik er 9 geteld, waarvan 4 heel actieve. Bij iedere actieve vrouw stonden 20-25man. Zelfs om de actie te zien moest je al drummen laat staan mee te doen. Ik heb veel mannenruggen gezien, paar keer actie. Ik was er van de eerste minuut en pas in t laatste half uur heb ik m'n kwakje gelost bij iemand die een spermadouche op haar borsten wou... Mss dat het in de winter wat beter is.
Het was een echte ramp,4 dames (waarschijnlijk betalende maar Da mag niet gezegd worden)die 4 dames konden het hoog aantal mannen helemaal niet aan en de actieve koppels gaven het na een uurtje ook op en daar sta je dan als man met een broek vol goesting in club goesting!je loopt heel de avond te zoeken of je er ergens bij geraakt maar neen je wordt gewoon achteruit geduwd,uit frustratie ga je dan eten en drinken....pfh dan zijn er véél betere clubs waar ze sex games doen en de vrouwen naar je toe komen...in deze club zien ze me nooit meer...als het hun enkel om het inkomgeld van de mannen te doen is...pfh
 
Ik lees veel berichten op het gastenboek van Club Goesting van ene Jenste. Iemand ervaring met deze?
Ze is lid van hun bigbangclub maar komt blijkbaar ook dikwijls op maandag, donderdag,...
Huisdame? Knappe verschijning en geraak je gemakkelijk tot bij haar?
Ik heb geen zin om te drummen en rijtje te schuiven, dus de bigbang gangbang ga ik mijden.
Maar is een maandagnamiddag in Club Goesting een aanrader met een goeie verhouding man/vrouw en voor ieder wat wils?
 
Terug
Bovenaan Onderaan