Algemeen Club Goesting, De Klinge - BigbangClub Gangbang,

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inderdaad, verhoudingen zijn vaak scheefgetrokken helaas Wie op bezoek komt heeft de club wellicht niet volledig in de hand maar ook buffet erg basic, sauna buiten werking, broebelbad wel erg koud dus eigenlijk geen waar voor je geld ...
 
Was recent in de buurt, dus eens gaan kijken. Kort samengevat; mijden en doorrijden naar Amai of Mystique...
Bij aankomst mag je meteen naar binnen, geen verhoudings-check vrouw/man als bij Amai zoals later blijkt.
Afgaand op hun gastenboek had ik wat aktievere dames/stellen verwacht. Dat viel helaas tegen en ik vermoed als ik eea daar teruglees dat een aantal profielen simpelweg als lokaas dienen voor klanten anders had ik ze moeten zien...
Ik heb totaal 4 dames gezien en >25 mannen. Een dame was bijna alleen aktief met haar partner, af en toe mocht een man in de buurt komen. De vermoedelijke huisdame (Jenste?) was wel af en toe aktief in de ruimtes, maar dat was een paar keer, beperkt met een paar man en na een 10/15 minuten weer gedaan. Ik was dan nog een van de gelukkigen hier... Daarnaast was er nog een ijskonijn wat wel rondliep door de gangen maar elke keer terugtrok naar de bar / eetruimte en de mannen ondanks vriendelijke verzoeken afhield. Tevens een oudere vrouw 65+ die het leuk had met aanschouwen van het andere stel en wat freubelen met haar partner. Kortom veel ronddolende mannen door de gangen langs lege ruimtes.
woehaa Jij bent duidelijk een kenner. Het kan altijd zijn dat je pech had omdat het net eens niet druk of actief was.
Dat is nu eenmaal zo in dit soort club. Je weet nooit van tevoren wat je gaat krijgen.
Als je vooraf wil weten wat je gaat krijgen ga je beter naar andere gelegenheden.
Je kan clubs niet met elkaar vergelijken. Als je liefhebber bent van amaai of Mistique kan je inderdaad beter doorrijden. Ander soort club ander soort bezoekers.
Ik ken goesting als steeds actief en ok ja het kan al eens wat kalmer zijn. In tegenstelling tot andere clubs zijn er geen 'huisdames" zoals jij het noemt. Maar wel dames die er van genieten of zelfs verslaafd zijn aan de sex, net als jij en ik trouwens.
Ik kom niet voor het eten, maar een knabbel tussendoor, dat kan je zeker vinden in de goesting. Op bepaalde dagen doen ze de sauna inderdaad toe, stookkosten weet je wel.
Wat het ijskonijn betrof, ze zag je misschien niet zitten of wie weet was haar eerste keer. Geen huisdame weet je wel ... .
Je had dus pech maar als de goesting jou niet bevallen is en je liever bare gaat neuken in amai dan doe je dat best.
 
Ik was van plan om volgende week woensdag eens te gaan …. Is het nu de moeite of niet? Afgaande op hun website/ gastenboek wel , afgaande op de reviews hier niet …… twijfel nu om te gaan 😔
 
Ik denk dat je daar nog wel eens een leuke avond kan hebben, maar dan zal je veel geluk moeten hebben vrees ik.
Ik ga er niet meer op gokken.
Wel jammer, want is wel een leuke compacte club die voor corona nog wel wat te doen had. Toen nog eigendom van Rene en een zusterclub van amai.
Tijdens corona overgenomen en daarna hebben ze hebben het in mijn ogen zelf naar de kl.... geholpen door zelfs als het niet mee verplicht was toch nog een coronatest af te nemen; Niet iedereen stond te springen om nog een wisser in hun neus te duwen. En dan hebben ze cliënteel weggejaagd en die zijn nooit meer teruggekomen.
Daarna van alles geprobeerd, maar de verhoudingen zijn scheefgetrokken. Dus zonder adequaat deurbeleid zoals in Amai vrees ik dat het niet meer goed komt. (dat was er wel voor corona)
 
Als je graag gefopt wordt, is het een echte aanrader. 😜
Kun je ook toelichten hoe je gefopt ben dan? De goesting is een fijne club met een goed deurbeleid en een lage entree prijs. De verhoudingen liggen ook gewoon goed. Het is dan altijd nog aan de dames of ze iets met jou willen doen natuurlijk. En andersom kan je smaak er ook niet tussen zitten, dat is in elke club zo. Garantie heb je nooit, Hier ook geen haantjes gedrag of vervelende mensen. Wel heerlijke dames en koppels die van een extra man houden. Actie is er altijd en heb dan ook al veel mooie momenten gehad hier. Alles begint bij jezelf dus wel makkelijk om een club af te kraken terwijl je niet kan onderbouwen waarom. Er zijn al meerdere club's gesloten de afgelopen jaren oa door een slecht deurbeleid. De goesting word door dames gerund en misschien daarom dat (nieuwe) koppels en dames zich hier erg thuis voelen. Ik zou zeggen koester de clubs die hun best doen voor de klant en niet alleen je geld uit je zak willen kloppen.
 
Kun je ook toelichten hoe je gefopt ben dan? De goesting is een fijne club met een goed deurbeleid en een lage entree prijs. De verhoudingen liggen ook gewoon goed. Het is dan altijd nog aan de dames of ze iets met jou willen doen natuurlijk. En andersom kan je smaak er ook niet tussen zitten, dat is in elke club zo. Garantie heb je nooit, Hier ook geen haantjes gedrag of vervelende mensen. Wel heerlijke dames en koppels die van een extra man houden. Actie is er altijd en heb dan ook al veel mooie momenten gehad hier. Alles begint bij jezelf dus wel makkelijk om een club af te kraken terwijl je niet kan onderbouwen waarom. Er zijn al meerdere club's gesloten de afgelopen jaren oa door een slecht deurbeleid. De goesting word door dames gerund en misschien daarom dat (nieuwe) koppels en dames zich hier erg thuis voelen. Ik zou zeggen koester de clubs die hun best doen voor de klant en niet alleen je geld uit je zak willen kloppen.
Mijn laatste ervaring was toch ook anders... 15 vrouwen aangekondigd, waren er uiteindelijk 6 waarvan 4 echt actief. En heeel veel mannen. Zelfs actie zien was bijna onmogelijk. Ik heb die avond enkel mannen ruggen gezien. Uiteindelijk eens wat mee zitten duwen en trekken om toch eens aan m'n trekken te komen. Dat is een sfeer die ik liever mijdt. Vooral omdat ik nog de tijd herinner toen er echt 30 koppels waren en er aan de deur geweigerd werden omdat er echt geen plaats meer was. Ik was er laatst vorige zomer en wou het nog eens een kans geven, maar ik lees vooral zelfde ervaringen uitgezonderd enkele nieuwbies...
 
Kun je ook toelichten hoe je gefopt ben dan? De goesting is een fijne club met een goed deurbeleid en een lage entree prijs. De verhoudingen liggen ook gewoon goed. Het is dan altijd nog aan de dames of ze iets met jou willen doen natuurlijk. En andersom kan je smaak er ook niet tussen zitten, dat is in elke club zo. Garantie heb je nooit, Hier ook geen haantjes gedrag of vervelende mensen. Wel heerlijke dames en koppels die van een extra man houden. Actie is er altijd en heb dan ook al veel mooie momenten gehad hier. Alles begint bij jezelf dus wel makkelijk om een club af te kraken terwijl je niet kan onderbouwen waarom. Er zijn al meerdere club's gesloten de afgelopen jaren oa door een slecht deurbeleid. De goesting word door dames gerund en misschien daarom dat (nieuwe) koppels en dames zich hier erg thuis voelen. Ik zou zeggen koester de clubs die hun best doen voor de klant en niet alleen je geld uit je zak willen kloppen.
Ik wil er nog wel even aan toe voegen dat er op een gang bang altijd meer mannen toegelaten worden dan op normale dagen. Dat is waar de dames/ koppels ook voor komen. Dit is algemeen bekend denk ik. Het is dan wel vervelend en irritant dat sommige mannen een dame voor zich alleen willen opeisen en niet door hebben dat dit niet de bedoeling is op een gang bang, de dame wil dat niet en ook de mede bangers niet. En als het even niet lukt dan niet door blijven gaan en een ander ook wat gunnen. Ook koppels die niet echt actief zijn zorgen ervoor dat er teveel mannen binnen zijn, dat komt helaas ook voor. Dat meld ik dan ook meestal aan de receptie en die kunnen daar dan ook iets mee. Overigens is een dame niets verplicht naar een man in een club dat is een gouden regel.
 
Ik wil er nog wel even aan toe voegen dat er op een gang bang altijd meer mannen toegelaten worden dan op normale dagen. Dat is waar de dames/ koppels ook voor komen. Dit is algemeen bekend denk ik. Het is dan wel vervelend en irritant dat sommige mannen een dame voor zich alleen willen opeisen en niet door hebben dat dit niet de bedoeling is op een gang bang, de dame wil dat niet en ook de mede bangers niet. En als het even niet lukt dan niet door blijven gaan en een ander ook wat gunnen. Ook koppels die niet echt actief zijn zorgen ervoor dat er teveel mannen binnen zijn, dat komt helaas ook voor. Dat meld ik dan ook meestal aan de receptie en die kunnen daar dan ook iets mee. Overigens is een dame niets verplicht naar een man in een club dat is een gouden regel.
Dat is allemaal waar. Maar de bigbang is gewoon niet meer wat het was in de glorietijd. Ik ga er van 2011. Toen werden max 30 koppels/dames toegelaten en moesten er geweigerd worden aan de deur wegens vol. Nu kondigen ze 15 aan en komen er 5-6. Met verhouding 20+ op 1. Ik ga frequent naar gb. Momenteel vind ik de verhouding in Buddha of eroxx veel beter. Jammer, want goesting is pak dichter, maar het zij zo.
 
Geen bigbang, maar een gewone vrijdagavond in Goesting gisteravond.
Ik had al veel gelezen dat het hier niet meer is zoals vroeger, maar zo slecht als gisteren had ik het nu ook weer niet verwacht. Ik vrees op sterven na dood. Wel jammer, want is een leuke club.
Ik ging ernaartoe als gelegenheidskoppel na een tegenvallend bezoek aan Freya in Hulst, hier nog binnengevallen.
We waren binnen rond 22h. 4 koppels aanwezig. Wij waren het 5de koppel. En later op de avond is er nog 1 koppel bijgekomen. Een 10 tal mannen. Bij de koppels 1 vrouw die mij een beetje kon bekoren, maar mijn date was duidelijk de lekkerste vrouw die er rondliep. Dus dan heb je niet veel aandacht meer voor de rest.
Voor mijn date zaten er ook geen mannen bij die haar echt konden bekoren.
En voor het eten moet je ook niet naar Goesting komen.
Dus wat gedronken en een rondje gelopen.
Mijn date in de gynaecoloogstoel wat verwend. Waarbij enkele mannen wat kwamen helpen, maar ze wou niet geneukt worden.
Weer een drankje. En daarna in de jacuzzi. Daar was nog het meeste actie van de avond. Daar zaten al 3 vrouwen in. Met mijn date erbij dus 4. Meer dan de helft van de aanwezige vrouwen dus. Daar wat gespeeld. En dan verder naar een matras waar we mijn date toch hebben laten genieten. Achteraf kreeg ze nog zeer uitgebreide massage van een man die haar wel mocht masseren, maar waarmee ze niet genoeg aantrekking had om haar te laten neuken. Dus na freya, de 2de ontnuchtering van de dag.
Jammer voor club Goesting en ik hoop dat het niet waar is, maar ik vrees dat het einde nabij is.
 
Ga (...) eens proberen slim slut …. Als tegenvalt dan weet ik dat ik daar geen verlof meer moet aan opofferen
Toch raar dat dat gastenboek altijd zo positief klinkt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Slim slut zal wel meevallen. Het zijn 4 knappe "vriendinnen" die je op je gemak stellen en betaald worden om de single mannen te plezieren. Of er meer koppels gaan zijn betwijfel ik, maar ik zie heel graag je verslag tegemoet.
 
Ik ben gisteren nogmaals gegaan. Deze zomer was echt een teleurstelling. Deze editie was mss iets beter. Pak minder mannen. Maar op de advertentie stonden 20 dames, er waren er 9. Voor mij zal het hierbij blijven nu. Alle dames waren boven de 40 volgens mij en enkele zelfs 60+. Er was een (vermoedelijk Italiaanse) dame die wel knap was maar natuurlijk ook constant druk bezet.
Ik ben bewust maar om 22u gegaan omdat de vorige keer dan pas mogelijkheden waren gezien het vele drummen. In de grote bar ruimte niets van actie, op de meeste momenten waren max 4-5 dames actief. Dus veel big is er niet meer aan deze bang, tenzij sommige big ladies voor de liefhebbers... Het kan natuurlijk ook volledig aan mij liggen gezien ik nog de gouden jaren heb mee gemaakt met heel veel dames in alle categorieën en overal actie. Maar ik hou het bij deze herinneringen. Voelde me gisteren meer snotneus dan 10-12 jaar geleden toen ik als 20er deelnam 😎
 
Heb gisteren - vrijdag 5/5 - even getwijfeld om naar de aangekondigde GB van Jenste te gaan. Was in de buurt en had nog wat goesting en centjes over na een wat rustigere doch leuke Dirty Thursday in Amai. Uiteindelijk toch niet gegaan. Heb ik iets gemist? Iemand geweest? Was dit alleen met Jenste of ook ander dames of koppels die meedeed? Ben nog niet eerder in de Goesting geweest gezien de minder positieve reacties & scheve V/M verhoudingen, al lijkt het we een leuke club. Thx
 
Ik ga straks eens gaan kijken, precies veel koppels die komen vanavond altijd leuk.
Sta lekker heet dus wordt hopelijk
Top avondje. Eva ken ik al dus komt zeker goed.
 
Net thuis een geil avondje. Toen ik binnenkwam rond half 9 waren er zeker 10 dames. Bijna allemaal koppels. Er waren al enkele dames volop bezig. Sisisisi hoorde je van ver. Ondanks dat de vrouwen allemaal 40 tot 50 plus waren was het er niks mis een drietal blonde dames met eigenlijk alle drie lekker dikke tieten. De ene lag de ene na de andere te neuken terwijl de andere ze allemaal leeg zoog. Er was ook een zeer actief jong zwarte harig dingetje lekker.
Ik lekker gebeukt met twee blonde en Eva. Ik vond het zeer geslaagd. Dus wat mij betreft klopt het gasten boek toch wel ergens.
 
Men laat 100 man binnen, terwijl er 1 dame in de club zit. Dat is geen pech, dat is puur geldgewin. Op korte termijn wel te verstaan
Ik vraag me af of je wel ooit in Goesting geweest bent? 100 mannen kunnen daar waarschijnlijk niet binnen.
Goesting is een gezellige club, met heel sympathieke gasten.
Gisteren als koppel de big bang meegedaan en we vonden dat er te weinig mannen waren.
Een 15-tal dames, allen heel actief en ik schat een stuk of 35 singles. Mijn vrouwtje speelt gemiddeld met 5 à 10 mannen op een avond, dus wat ons betreft een mannentekort. Dat is nu éénmaal een gangbang hé: veel meer mannen dan vrouwen... Daarvoor komen we ook.
We gaan ook naar gangbangs in Mystique en Amai en deze clubs zijn groter, drukker, maar soms ook wel wat irritante, opdringerige mannen.
 
Ik ben gisteren nogmaals gegaan. Deze zomer was echt een teleurstelling. Deze editie was mss iets beter. Pak minder mannen. Maar op de advertentie stonden 20 dames, er waren er 9. Voor mij zal het hierbij blijven nu. Alle dames waren boven de 40 volgens mij en enkele zelfs 60+. Er was een (vermoedelijk Italiaanse) dame die wel knap was maar natuurlijk ook constant druk bezet.
Ik ben bewust maar om 22u gegaan omdat de vorige keer dan pas mogelijkheden waren gezien het vele drummen. In de grote bar ruimte niets van actie, op de meeste momenten waren max 4-5 dames actief. Dus veel big is er niet meer aan deze bang, tenzij sommige big ladies voor de liefhebbers... Het kan natuurlijk ook volledig aan mij liggen gezien ik nog de gouden jaren heb mee gemaakt met heel veel dames in alle categorieën en overal actie. Maar ik hou het bij deze herinneringen. Voelde me gisteren meer snotneus dan 10-12 jaar geleden toen ik als 20er deelnam 😎
4 opmerkingen hierop:
- je kunt het aantal vrouwen enkel tellen vóór 20u, wanneer iedereen nog aan de bar zit. Wanneer ook de mannen binnenkomen, is iedereen verspreid in de club. Wij merken dat het aantal aangekondigde vrouwen altijd wel correct is.
- Na 22u zijn er sowieso al een aantal vrouwen naar huis en sommigen zijn al te uitgeput voor stomende sex. Daarom is de entreeprijs ook minder vanaf 22u hé. Donderdag is een werkdag en velen moeten nog een uurtje naar huis rijden. Wanneer er bijvoorbeeld nog 12 vrouwen aanwezig zijn, zullen er inderdaad maar een 5-tal gelijktijdig actief zijn. De andere zijn aan het douchen, naar toilet, aan het uitrusten aan de bar, zich aan het fatsoeneren in de vestaire, aan het roken of iets aan het eten. Vrouwen zijn nu eenmaal geen machines...
- Betreft de leeftijd; denk je nu echt dat veel vrouwen van 25 opeens zeggen, ik wil een gangbang? Daar gaat een heel proces aan vooraf; meestal daten koppels eerst met andere koppels, daarna eens een trio en pas na vele jaren zijn sommigen aan een gangbang toe. Zo is het heel uitzonderlijk dat jonge vrouwen aan gangbangs meedoen, puur omdat ze daar zin in hebben. Bij gangbangs met veel jonge vrouwen, worden die daar waarschijnlijk goed voor betaald. Bij de bigbang zijn de vrouwen wat ouder, maar wel gewoon geil :)
- Geen actie aan de bar? Mogen de vrouwen eens uitrusten ook?
Wanneer je op een halfuur een vijftal mannen klaarmaakt, wil je echt wel eens op je positieven komen om de nodige energie op te doen voor het volgende rondje. Als vrouw wil je ook een leuke avond beleven, je bent daar niet enkel om de mannen te plezieren.
 
Laatst bewerkt:
4 opmerkingen hierop:
- je kunt het aantal vrouwen enkel tellen vóór 20u, wanneer iedereen nog aan de bar zit. Wanneer ook de mannen binnenkomen, is iedereen verspreid in de club. Wij merken dat het aantal aangekondigde vrouwen altijd wel correct is.
- Na 22u zijn er sowieso al een aantal vrouwen naar huis en sommigen zijn al te uitgeput voor stomende sex. Daarom is de entreeprijs ook minder vanaf 22u hé. Donderdag is een werkdag en velen moeten nog een uurtje naar huis rijden. Wanneer er bijvoorbeeld nog 12 vrouwen aanwezig zijn, zullen er inderdaad maar een 5-tal gelijktijdig actief zijn. De andere zijn aan het douchen, naar toilet, aan het uitrusten aan de bar, zich aan het fatsoeneren in de vestaire, aan het roken of iets aan het eten. Vrouwen zijn nu eenmaal geen machines...
- Betreft de leeftijd; denk je nu echt dat veel vrouwen van 25 opeens zeggen, ik wil een gangbang? Daar gaat een heel proces aan vooraf; meestal daten koppels eerst met andere koppels, daarna eens een trio en pas na vele jaren zijn sommigen aan een gangbang toe. Zo is het heel uitzonderlijk dat jonge vrouwen aan gangbangs meedoen, puur omdat ze daar zin in hebben. Bij gangbangs met veel jonge vrouwen, worden die daar waarschijnlijk goed voor betaald. Bij de bigbang zijn de vrouwen wat ouder, maar wel gewoon geil :)
- Geen actie aan de bar? Mogen de vrouwen eens uitrusten ook?
Wanneer je op een halfuur een vijftal mannen klaarmaakt, wil je echt wel eens op je positieven komen om de nodige energie op te doen voor het volgende rondje. Als vrouw wil je ook een leuke avond beleven, je bent daar niet enkel om de mannen te plezieren.
1 opmerking. Bigbang is een schim van wat het ooit was. De laatste keer ben ik idd maar om 22u gegaan, maar de keer ervoor stond ik te wachten tot opening. Dan waren er 6 max, tenzij er al naar huis waren voor het begon 🙈
Ik kan maar vergelijken met de tijden van toen er echt overal actie was. Nu is het totaal anders. Geef mij dan maar een feestje in Buddha of eroxx... Er is niet veel bigbang meer aan. Beperkte actie door beperkt aantal dames met heel veel mannen. Zonder ellebogen kom je gewoon niet aan de beurt. Alle respect voor de dames die er zijn, die hebben t idd zwaar en vrees dat dit een vicieuze cirkel is. Ik ga er in ieder geval mijn tijd niet meer aan spenderen.
 
1 opmerking. Bigbang is een schim van wat het ooit was. De laatste keer ben ik idd maar om 22u gegaan, maar de keer ervoor stond ik te wachten tot opening. Dan waren er 6 max, tenzij er al naar huis waren voor het begon 🙈
Ik kan maar vergelijken met de tijden van toen er echt overal actie was. Nu is het totaal anders. Geef mij dan maar een feestje in Buddha of eroxx... Er is niet veel bigbang meer aan. Beperkte actie door beperkt aantal dames met heel veel mannen. Zonder ellebogen kom je gewoon niet aan de beurt. Alle respect voor de dames die er zijn, die hebben t idd zwaar en vrees dat dit een vicieuze cirkel is. Ik ga er in ieder geval mijn tijd niet meer aan spenderen.
In de zomer gaan we nooit naar de club. We genieten dan liever van de buitenlucht of zijn op reis. Het is in de zomer sowieso altijd en in elke club veel kalmer...
 
In de zomer gaan we nooit naar de club. We genieten dan liever van de buitenlucht of zijn op reis. Het is in de zomer sowieso altijd en in elke club veel kalmer...
Bedankt voor deze zomer tip.
Reeds lang geleden nog eens een club gedaan. Dus nu met de zomer is het leuker misschien om iets te doen club of niet met een buitenfaciliteit, ttz tuin, terras, jacuzzi, zwembad bvb. Wie, wat of waar is dit mogelijk. Mag iets klein schalig zijn. Als het maar gezellig is.😀 Kunnen we misschien samen iets consumeren 😉😊
 
Even een reactie van vandaag :
Vandaag was het de slim & curvy sluts gangbang.
Zoals hierboven ergens geschreven word, is het soms om te janken. Geen opkomst van vrouwen en een horde mannen.
Nu vandaag was dit niet zo, er waren welgeteld 10/11 dames, zoals ze aangekondigd hadden op hun gastenboek. En de opkomst van de heren was max 30?( inschatting dus)
De dames waren ook allemaal actief en snakte steeds naar meer. Na verloop van tijd waren al een deel heren weg en de dames waren onderling bezig dat het maar stilletjes was voor hun en ze meer heren wouden.
Dus bij deze moet ik zeggen dat het een goeie editie was en dan hopelijk dat de komende ook zo zullen blijven. Mijn favoriet was Lobke, zo ken ik haar toch, deze blijft maar doorgaan en geen moment zat ze stil (buiten de gebruikelijke pauzes) er was ook een frans/waals koppel, deze bleef ook maar doorgaan en haar man ronselde zelf mannen om door te blijven gaan met haar! Een andere dame (Ms linda genoemd) was ook niet te stoppen, geweldig was ze. Hun had ik trouwens al zien opwarmen toevallig, wat verder in de buurt op een parking 😅 ze stond dus onmiddellijk heet en gereed toen ze aankwam 😄
Bij deze dus nog eens, top editie!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan