Was recent in de buurt, dus eens gaan kijken. Kort samengevat; mijden en doorrijden naar Amai of Mystique...
Bij aankomst mag je meteen naar binnen, geen verhoudings-check vrouw/man als bij Amai zoals later blijkt.
Afgaand op hun gastenboek had ik wat aktievere dames/stellen verwacht. Dat viel helaas tegen en ik vermoed als ik eea daar teruglees dat een aantal profielen simpelweg als lokaas dienen voor klanten anders had ik ze moeten zien...
Ik heb totaal 4 dames gezien en >25 mannen. Een dame was bijna alleen aktief met haar partner, af en toe mocht een man in de buurt komen. De vermoedelijke huisdame (Jenste?) was wel af en toe aktief in de ruimtes, maar dat was een paar keer, beperkt met een paar man en na een 10/15 minuten weer gedaan. Ik was dan nog een van de gelukkigen hier... Daarnaast was er nog een ijskonijn wat wel rondliep door de gangen maar elke keer terugtrok naar de bar / eetruimte en de mannen ondanks vriendelijke verzoeken afhield. Tevens een oudere vrouw 65+ die het leuk had met aanschouwen van het andere stel en wat freubelen met haar partner. Kortom veel ronddolende mannen door de gangen langs lege ruimtes.