WHEM Club LV

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

retep42

Newbie
10
11/01/23
1
Iemand ervaring met Club LV aan de Middenweg te Amsterdam?
Van wat er op het internet te vinden is is/was het 75 eur entree en 300 eur per uur. Dat is opzich geen probleem. Echter ben ik wel beetje huiverig voor champagne upsell technieken en bijbetalen voor extra's als je eenmaal bezig bent.
Recensies van een paar jaar geleden leken redelijk slecht. Recensies van afgelopen maanden lijken oke, maar of ze echt zijn durf ik niet te zeggen (wie maakt het uit hoe het interieur er uitziet, behalve dat het degelijk is?).
Ben benieuwd..
 
Kwam er tussen 2007 en 2014 best vaak met wat vrienden. Lotte, haar man, barman Paul (?) en ook de bewaking waren altijd vriendelijke mensen. Vooral de planster Joy, een schatje, die wist precies welk meisje ik zocht. Ging ik haar ook altijd even gedag zeggen in de keuken. Dan zaten die meiden me altijd vreemd aan te kijken, maar de bewaking liet het toe. De meeste meiden kenden mij inmiddels wel. Joy gaf ook altijd aan wie er (nieuw) waren en wie bij mij zou passen. Club was ook altijd netjes en schoon net zoals de kamers met heerlijke grote jacuzzi's. Ook was er een grote diversiteit aan meisjes. Er zat altijd wel wat bij mij van gading.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan