Algemeen Club Mystique, Rucphen (NL)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kwillem1

Stamgast
Forumpionier
474
07/07/21
689
3
De eerste donderdag van de maand is er in deze club een mega gangbang.
Volgens hun eigen verklaringen de grootse van de benelux.
Mistique is inderdaad en heel grote en zeer mooie club.
De gangbang start om 14h en gaat door tot 23h.
Er zijn weinig clubs die dit zo lang open zijn.
Volgens mij geen betaalde dames, wel allemaal actieve koppels en zelfs enkele single dames.
Ik denk niet dat ik niet actieve koppels heb kunnen spotten. Natuurlijk niet gans de middag/avond actief. Maar ik denk wel dat iedere dame wel actief is geweest met enkele heren.
Ik was er om 15h en al volop actie. En de actie was nog bezig toen ik om 21h vertrok. Om 21h waren er al heel wat mensen verdwenen, maar toch nog op verschillende plaatsen actie.
Gedurende gans mijn aanwezigheid was er wel op meerdere plaatsen iets te zien of kon je meespelen, ook buiten was er volop actie.
Voor 17h waren het vooral wat oudere koppels. Na 17h (als iedereen gedaan met werken heeft) kwam er wat jonger volk binnen.
De koppels zijn zeer aanspreekbaar en bereikbaar.
Alle mogelijke leeftijden en formaten. Iedereen kwam wel aan zijn trekken.
Ik heb mij goed geamuseerd en ben voldaan naar huis vertrokken.
Het eten is wel OK, verschillende kleine proevertjes.
De hoofdschotel is meestal vrij simpel. Wat friet met een curryworst (frikandel).
Dus niet vergelijkbaar met Eroxx of Climax, maar dan weer wel met Amai. Maar wie komt er naar daar voor het eten.
Herhalingsgevaar is er wel. Ik heb hier al verschillende koppels beter leren kennen.
 
Mistique was de allereerste club waar ik 7 jaar geleden binnen ben gestapt.
Inmiddels al heel wat clubs bezocht. En dit vind ik nog steeds de mooiste en grootste (ook Acantus al bezocht, maar dat vind ik toch een pak minder)
De mega gangbang is wel de enige zeer actieve dag. De andere dagen zijn een pak minder actief. Maar dat is misschien wat jullie als koppel zoeken.
Ik zoek actie en kom dus enkel nog in Mistique op de mega gangbang.
 
Wij zijn beginnend in de swingers wereld, dus het mag nog wat rustiger aan. Stapje per stapje. Wij zijn een paar keer in villa 21 geweest, een keer in club paradise in Amsterdam, en een keer in Gent in club shivaz. We zijn altijd wel nieuwsgierig naar nieuwe clubs, maar om al the way te gaan is (nog) niet aan ons besteed.
 
@Donny Ik weet niet van waar jullie zijn en welk jullie leeftijd is, maar Mistique lijkt mij dan een ideale club voor jullie.
Je mag mij altijd een berichtje sturen als jullie aan een bepaalde club denken. Ik ben al in heel wat clubs geweest en kan dan misschien wel wat tips of info geven.
 
@Donny , dan zou ik zeker Mistique eens proberen, eender welke dag, als beginners lijkt mij de gangbang echter niet aan te raden. Kijk maar eens op de website naar een thema dat jullie aanstaat. 1x per maand hebben ze ook een probeeravond. Deze is helaas deze maand al gepasseerd.
 
Hier willen wij ook eens naartoe, niet naar de mega gangbang maar een "gewone" dag. Wij hebben een mobilhome en in de buurt is een camperplaats en maken we er een weekendje weg van. Alvast bedankt voor de info Kwillem.
Je kan gewoon op de parking je mobilhome zetten. :) Je bent niet de eerste en zal zeker niet de laatste zijn :) spaart jou een standplaats kost.

Veel plezier!
 
Ik ben gisteren nog eens op de mega gangbang geweest.
Deze keer niet zo mega. Viel mij wat tegen.
Doordat de verhouding actieve vrouwen / mannen een beetje scheef zat was er heel veel duw en trekwerk.
Ook enkele anders kleurige mannen die onderling een taal spraken die ik niet verstond.
Op een gegeven moment aan een man die maar in mijn rug bleef duwen gevraagd om wat afstand te nemen en zijn antwoord: "francais s.v.p.". Toen ik in het frans de vraag herhaalde nam hij wel afstand.
maar zelfs toen er na 21h nog vrouwen aanstalten maakte om wat actie te ondernemen worden ze dadelijk omsingeld door een zwerm mannen. Ook altijd een deel mannen die denken dat ze overal maar tussen moeten wringen om toch maar zo dicht mogelijk bij de vrouw te geraken en deze dan ook nog ongevraagd betasten ook al heeft zij al enkele malen aangegeven dat ze het op dat moment nog niet wil.
Ook enkele malen gehoord: een man die ongevraagd een vrouw zonder condoom wil beginnen neuken.
Sorry mannen dit is echt niet OK, vraag dit eerst aan de betreffende dame.
Maar dit hier melden heeft waarschijnlijk geen zin aangezien de mannen die hier komen lezen waarschijnlijk allemaal het fatsoen hebben om het eerst te vragen. (of niet te neuken zonder condoom)

Dat er op een gangbang een paar heren met 1 dame bezig zijn vind ik normaal, maar dit was er wat over waardoor ik enkele keren de cirkel maar terug verlaten heb. Niet dat ik niet geil werd van de vrouw en het idee om met haar te spelen, maar wel omdat de mannen te opdringerig waren.

Verder toch uitgebreid kunnen spelen met de dame van een koppel dat ik al enkele malen heb ontmoet en steeds een leuke tijd mee kan doorbrengen. En nog een andere zeer sexy dame na wat geduld samen met haar man een DP gegeven. Was ook wel lekker geil.

Ik was aanwezig van 14h30 tot de tent dicht ging om 23h, 2x geneukt, 2x laten pijpen. Dus contact gehad met 4 vrouwen. Meestal heb ik heel wat meer contacten in die tijdspanne.

Dus voor mij geen topmiddag, maar dat wil niet zeggen dat ik niet meer terug ga.
1 slechte middag wil nog niet zeggen dat dit feestje helemaal afgedaan heeft.
 
De eerste donderdag van de maand is er in deze club een mega gangbang.
Volgens hun eigen verklaringen de grootse van de benelux.
Mistique is inderdaad en heel grote en zeer mooie club.
De gangbang start om 14h en gaat door tot 23h.
Er zijn weinig clubs die dit zo lang open zijn.
Volgens mij geen betaalde dames, wel allemaal actieve koppels en zelfs enkele single dames.
Ik denk niet dat ik niet actieve koppels heb kunnen spotten. Natuurlijk niet gans de middag/avond actief. Maar ik denk wel dat iedere dame wel actief is geweest met enkele heren.
Ik was er om 15h en al volop actie. En de actie was nog bezig toen ik om 21h vertrok. Om 21h waren er al heel wat mensen verdwenen, maar toch nog op verschillende plaatsen actie.
Gedurende gans mijn aanwezigheid was er wel op meerdere plaatsen iets te zien of kon je meespelen, ook buiten was er volop actie.
Voor 17h waren het vooral wat oudere koppels. Na 17h (als iedereen gedaan met werken heeft) kwam er wat jonger volk binnen.
De koppels zijn zeer aanspreekbaar en bereikbaar.
Alle mogelijke leeftijden en formaten. Iedereen kwam wel aan zijn trekken.
Ik heb mij goed geamuseerd en ben voldaan naar huis vertrokken.
Het eten is wel OK, verschillende kleine proevertjes.
De hoofdschotel is meestal vrij simpel. Wat friet met een curryworst (frikandel).
Dus niet vergelijkbaar met Eroxx of Climax, maar dan weer wel met Amai. Maar wie komt er naar daar voor het eten.
Herhalingsgevaar is er wel. Ik heb hier al verschillende koppels beter leren kennen.
Alle single dames worden betaald door Frank de clubeigenaar...! Niets mis mee ook in nadere clubs gebeurt dit
 
Ik wil aankomende donderdag naar huisvrouwmiddag. Kan iemand hier iets meer over vertellen. Komen hier vrouwen ook alleen. Wat is gemiddeld leeftijd. Wanneer is beste moment om binnenkomen.
 
Woensdag geweest aangezien ik toch in de regio moest zijn, vanaf 18u druppelden een 8tal stelletjes binnen, met wat diversiteit in leeftijd en looks, ook een meesteres die haar slaaf aanbood. Mooie ruime club, leuke actie om en rond de pool en ruimtes daar.
 
@Donny Ik weet niet van waar jullie zijn en welk jullie leeftijd is, maar Mistique lijkt mij dan een ideale club voor jullie.
Je mag mij altijd een berichtje sturen als jullie aan een bepaalde club denken. Ik ben al in heel wat clubs geweest en kan dan misschien wel wat tips of info geven.
Heb je ook tips voor een alleenstaande man?
Ben zelf woonachtig in Breda, maar als ik verder moet rijden is dat geen probleem.
31 jaar
 
Elke club heeft zijn eigenheid, praktische inrichting of voorzieningen en lokatie uiteraard. Dat bepaalt voor een deel mee de sfeer maar meer nog is die afhankelijk van de aanwezige bezoekers en dat heeft club zelf niet echt in de hand, een specifiek thema helpt daar al wat bij maar is nooit een zekerheid da's helder toch
 
Terug
Bovenaan Onderaan