Syljan
Wandelaar
Zou ik er ook alleen ff vlug kunnen douchen
Zit geen truckstop meer in deze gedeelte van Limburg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa dat klopt.Is die andere nieuwe Tanja 21
Shell Tienbaan op de A76Zou ik er ook alleen ff vlug kunnen douchenZit geen truckstop meer in deze gedeelte van Limburg
Logisch (privacy…).Jammer dat ze niet antworden il de mail die je stuurd om te vragen wie er aanwezig is
Dat kan je toch op kinky.nl zien. En bellen kan altijd.Jammer dat ze niet antworden il de mail die je stuurd om te vragen wie er aanwezig is
Dit soort bedrijven zijn niet van het mailen maar als je de privé huizen gewoon doet opbellen.Jammer dat ze niet antworden il de mail die je stuurd om te vragen wie er aanwezig is
Ik heb net gebeld,ze zou er morgen of overmorgen weer zijn,wilde ook al eens proberenWeet iemand of Tanja op vakantie is of is ze weg bij prive 68wou eens afspreken met de nieuwe dame
En Don Juan was je al geweest bij Tanja en hoe hoe was de ervaringen met haar?Ik heb net gebeld,ze zou er morgen of overmorgen weer zijn,wilde ook al eens proberen
Nee nog niet,maar zo gauw als ik kan ga ik haar eens besnuffelenEn Don Juan was je al geweest bij Tanja en hoe hoe was de ervaringen met haar?
Klopt, maar dat is vanaf industrieterrein de breitel nog wel even lopen als ik daar eens sta om te overnacht.Shell Tienbaan op de A76
Tegenover is een industrieterrein. Met genoeg parkeergelegenheid voor trekker opleggers. Op de Sourethweg en Nijverheidsweg. Een paar honderd meter op loopafstand. En bijna op elke kamer is douche gelegenheid aanwezig.Zou ik er ook alleen ff vlug kunnen douchenZit geen truckstop meer in deze gedeelte van Limburg