Ik was die dag in Duitsland en was nog nooit in een saunaclub geweest.
Op de weg terug moest ik toch tanken dus waarom niet de V6 met V-power racing verwennen en mijzelf ook te trakteren op vrouwenvlees.
Binnen aangekomen €50 neergelegd en op verkenning.
Ik was de jongste bezoeker binnen.
Tijdens mijn verkenningsronde liep ik als eerste de blonde Stella tegen het lijf en die begon meteen te tongen.
Goed begin ik was pas 2 meter van de verkleedruimte.
Colaatje gehaald bij de bar buiten rondgekeken en daar zaten drie Bulgaarse dames aan een tafeltje, er was nog 1 stoel vrij.
Ze riepen me: en wezen op die stoel: meteen kroop er een op mijn stoel en begon te tongen…
Ze zei wat in het Bulgaars tegen de anderen en omstebeurt begonnen ze met me te tongzoenen.
Even naar binnen om wat drinken te halen en daar zat de lieftallige Oana aan de bar.
Een zeer slanke meid met kleine tietjes maar een hele leuke uitstraling.
Ik besloot een half uurtje met haar mee te gaan.
Wat een heerlijk en lief meisje!
Erg lekker en voelde goed aan.
Daarna een Schitzel met pepersaus besteld en in de eetkamer zag ik Isabella haar pizza eten.
Na het eten weer naar de bar gegaan en Isabella volgde me ze ging op een kruk op de andere hoek zitten.
Een oudere kerel zat op haar te loeren maar maakte geen move.
Wat een mooie dame! Ze was niet als die anderen die me als een prooi zagen….
Ze sprak me en zei dat ze me bij binnenkomst bij de bali al had geobserveerd.
Ze vond me een beetje verlegen.
We raakte aan de praat en hadden lol samen.
Na een tijdje vroeg ze of ik meeging.
We gingen naar de spiegelkamer en daar heb ik een heerlijk GFE 50430 gehad met haar ze keek totaal niet op haar klokje en na 45 min verlieten we de kamer…
Heerlijk tongzoenend naar buiten gegaan .
Ik besloot nog een drankje met haar te doen en dan naar huis te gaan….
Kreeg nog een heerlijke afscheidstongzoen en toen ik bijna bij de lockerruimte was liep ik de lieftallige Oana weer tegen het lijf en een afscheidstongzoen volgde.
Gauw nog even de tank van de V6 nokkievol gooien met V-power racing 102 en de V6 even richting de redline te laten gaan om te zien wat het oude beest nog in zijn mars had
Auf Wiedersehen!!!