KOK
Op de 27e van de 12e richting Venus getrokken voor een dagje ontspanning.
Na de verhoogde entree van 60 ipv 50 euro afgetikt te hebben me omgetoverd tot ijsbeer.
De innerlijke mens aansterken kon via het ontbijtbuffet. De KOK was echter met vakantie, waardoor ze 's middags en 's avonds catering hebben laten komen. Dat smaakte prima en Was redelijk goed op temperatuur.
De buiten jacuzzi en zwembadje waren afgedekt, maar gezien de stoom die er onder uit kwam worden ze wel warm gehouden. Wellicht als backup?
Dat was die dag gelukkig niet nodig, want de binnen jacuzzi (van 35 zelf naar 37 graden verhoogd) en sauna deden het prima.
Aantal dames die dag weet ik even niet zo uit m'n hoofd meer, maar vond de m/v verhouding prima. Die is inmiddels wel weer veranderd nu er een paar met vakantie zijn gegaan en een paar weer terug.
Zelf hebben Sandra en ik geweldig van elkaar genoten op een kamertje.
Datzelfde geldt voor Monica en Liana. Hoewel ik merkte dat Liana teleurgesteld leek dat het bij een kamertje bleef.
De club blijft een goeie, hoewel ik het gemis van een dut kamer wel jammer vind. Gelukkig kon ik nog wel lekker in m'n geheime mentholcave terugtrekken.
Wie weet wat ze met die rookkamer gaan doen...