Algemeen Club Showboat, Zaandijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fabio 007

Newbie
2
30/10/21
5
Na onverwacht te zijn uitgenodigd door mijn neef. Kwam ik voor het eerst op een gangbang party. Daar zag ik de twee knapste dames. Nou, wat ik mee maakte is met geen pen te beschrijven. Overheerlijk onuitputtelijke sex. Moet nog steeds bij komen. Kan niet wachten op de volgende gelegenheid

Groetjes

Fabio
 
Na onverwacht te zijn uitgenodigd door mijn neef. Kwam ik voor het eerst op een gangbang party. Daar zag ik de twee knapste dames. Nou ik mee maakte is met geen pen te beschrijven. Overheerlijk onuitputtelijke sex. Moet nog steeds bij komen. Kan niet wachten op de volgende gelegenheid

Groetjes

Fabio
Was superleuk dat je er bij was en heel ge(il)zellig!

Tot een volgende keer.

Liefs Rosa & Kiki
 
Laatst bewerkt:
Donderdag Vol verwachting naar de Showboat

Uitgenodigd door Renate. Ze wil veel zaad. Daar hou ik van Voor mij de eerste x naar een feestje daar. Er zouden 5 dames wezen dus echt megageil , een stukje sturen richting Zaandam .


Aangekomen zie 2 prachtige super lekkere dames aan de balie staan. Super lekker in lingerie begroeten zij mij. Kon ik deze dames? Kwamen mij toch enigszins bekend voor.

Staat ineen Stef in badjas voor me. " ze laten hier ook iedereen maar binnen " zei hij ?. Blijkt hij jarig te wezen. Dit gaat gezellig worden

Geen Renate te bekennen. Na een een korte kennismaking aan de Bar en spelregels naar omkleden en naar de speelruimte

Daar aangekomen bij een mega lange heerlijke schoonheid Deze krullenbol nam plaats in een sling om helemaal geil geproefd en geneukt te worden Wat een sexbeest die onverzadigbaar bleek en bizar lekker veel squirte ?. Terug naar de 2 superlekkere dames van Stef. Zij waren altijd al een natte wens Na het proeven van kontje en kutje superlekker diep gepijpt ! Wat een heeelijkheid. Neuken met het nodige volume wat nog meer stimuleerde en de eerste keer waanzinnig leegzogen door dame in zwarte lingerie. Pppfffff. Super. Door afspraken moest ik helaas gaan. Eerst ff een bakkie aan de gezellige bar die in haloween style was ingericht. Tot mijn verbazing was Renate toch op komen dagen. Na een korte kennismaking toch maar weer geil omkleden en Mn afspraak verzet

Wat een stel. Samen met haar vriend enkele keren DP en haar supergeil anaal gelikt en geneukt

Uiteindelijk heb ik samen Renate haar vriend klaargepijpt en samen spermatongen Toen moest ik leeg en super voldaan echt gaan om 2 uur in de file te staan. Maar wat was het de moeite

Allen bedankt voor deze bizar lekkere supergeile dag.
 
Donderdag Vol verwachting naar de Showboat

Uitgenodigd door Renate. Ze wil veel zaad. Daar hou ik van Voor mij de eerste x naar een feestje daar. Er zouden 5 dames wezen dus echt megageil , een stukje sturen richting Zaandam .


Aangekomen zie 2 prachtige super lekkere dames aan de balie staan. Super lekker in lingerie begroeten zij mij. Kon ik deze dames? Kwamen mij toch enigszins bekend voor.

Staat ineen Stef in badjas voor me. " ze laten hier ook iedereen maar binnen " zei hij ?. Blijkt hij jarig te wezen. Dit gaat gezellig worden

Geen Renate te bekennen. Na een een korte kennismaking aan de Bar en spelregels naar omkleden en naar de speelruimte

Daar aangekomen bij een mega lange heerlijke schoonheid Deze krullenbol nam plaats in een sling om helemaal geil geproefd en geneukt te worden Wat een sexbeest die onverzadigbaar bleek en bizar lekker veel squirte ?. Terug naar de 2 superlekkere dames van Stef. Zij waren altijd al een natte wens Na het proeven van kontje en kutje superlekker diep gepijpt ! Wat een heeelijkheid. Neuken met het nodige volume wat nog meer stimuleerde en de eerste keer waanzinnig leegzogen door dame in zwarte lingerie. Pppfffff. Super. Door afspraken moest ik helaas gaan. Eerst ff een bakkie aan de gezellige bar die in haloween style was ingericht. Tot mijn verbazing was Renate toch op komen dagen. Na een korte kennismaking toch maar weer geil omkleden en Mn afspraak verzet

Wat een stel. Samen met haar vriend enkele keren DP en haar supergeil anaal gelikt en geneukt

Uiteindelijk heb ik samen Renate haar vriend klaargepijpt en samen spermatongen Toen moest ik leeg en super voldaan echt gaan om 2 uur in de file te staan. Maar wat was het de moeite

Allen bedankt voor deze bizar lekkere supergeile dag.
Erg leuk om te lezen als mensen enthousiast zijn! Voor de duidelijkheid ik was de leegzuigende dame in zwarte lingerie in dit verhaal. Het nodige volume kan zowel van mij als van Rosa afkomstig zijn dus dat weet ik niet ?

Volgende feestje is helaas nog niet gepland maar dit smaakte wel naar meer dus we houden jullie op de hoogte!
 
Is de showboat inmiddels al beter geworden? De laatste keer ( jaren terug ) dat ik er was liep er voor mij daar teveel volk wat mijn interesse niet heeft en werd ik uitgerookt door mensen die joints roken. Die lucht is echt afschuwelijk!
Als dat een stuk minder is geworden, wil ik wel weer eens komen buurten.
 
Is de showboat inmiddels al beter geworden? De laatste keer ( jaren terug ) dat ik er was liep er voor mij daar teveel volk wat mijn interesse niet heeft en werd ik uitgerookt door mensen die joints roken. Die lucht is echt afschuwelijk!
Als dat een stuk minder is geworden, wil ik wel weer eens komen buurten.
Hoi Joke,

Onze ervaring is anders!
De showboat heeft tegenwoordig andere manager wat naar mijn idee hoop goed doet.
In de horeca en dus ook op de showboat zelf mag niet meer worden gerookt dat moet tegenwoordig buiten dus zowel rook als iets anders ruik je daar niet meer.
Wie weet kan je er dus ondertussen een andere beleving op doen wij komen er privé regelmatig om gewoon relaxt te swingen en wij vinden het een hele fijne vibe geven.

XX Kiki
 
Dan kom ik vast nog eens buurten.

Alleen swingen zit er, denk ik, niet in. Ik ben namelijk heel erg kritisch naar personen waar ik vrijwillig het bed mee deel, commercieel interesseert mij dat niet zolang iemand maar aardig/vrolijk en lief is, maar prive ligt dat heel anders ?

Aangezien er in elke parenclub hoofdzakelijk vrouwen zijn, die interesse hebben in enkel andere vrouwen is de drempel voor mij wel een stuk hoger. Ik kom er namelijk niet enkel voor mijzelf, maar mijn partner wil ook z'n "all the way" lolletje. Enkel orale seks is niet wat wij zoeken, we willen alles ? en daar gaat 't altijd mis.

Maar we gaan t zien! Als we een keer zin en tijd hebben om te gaan...

Bedankt voor uw bericht! X
 
Hey GBlover, ik kan je wel wat vertellen over de sexy sunday 😇 Het is niet echt een speciaal feestje in de zin van dat er echt iets georganiseerd is, het is gewoon een gezellige avond in een parenclub eigenlijk. Het is niet de drukste dag, maar vaak wel veel bekenden (zoals ik vandaag 😅🙈) Dus wie weet tot straks?!
 
Hey Kiki! wat leuk zo'n snel bericht nog. Ik ken de showboat eigenlijk voornamelijk van hele goede georganiseerde feestjes. Amper erv met ongeorganiseerde parenclub feestjes :p. Wellicht wel tot straks ja, ben wel heel benieuwd.!
 
Terug
Bovenaan Onderaan