Afgelopen Vrijdag 28 Augustus 2026 deze club weer eens bezocht
nadat ik daar 3 jaar gelden voor het laatst geweest was......
De week ervoor, ook al eens dat rot eind vanuit de randstad gereden, toen heb ik voor de deur gestaan, maar begon ik te twijfelen en ben ik zonder naar binnen te gaan, weer 2 uur naar huis gereden
Maar nu dacht ik...fuck it laat ik het weer eens proberen...
Bij binnenkomst zo rond 20.45 was het nog niet heel druk binnen, en dat zou eigenlijk wel de hele avond zo blijven, wellicht lag dat aan de best hoge entree prijs deze keer, deze bedroeg €150,-
De dames waren nog bezig met opmaken, en sommige kwamen net na mij binnen,
dus eerst maar even wat aan de bar gestaan, even een paar mixdrankjes en een klein hapje gegeten in het restaurant, uitstekend geregeld allemaal
Ik denk dat de speeltijd zo rond 21.30 begon
eerst een beetje dansen en sjansen, en toen op de matrassen, sommige dames gingen naar boven en een aantal beneden in de club
Veelal dames uit Zuid Amerika
Waarvan ik Ina nog van een tijd geleden kende
Verder was Vero er..., die ken ik nog wel uit de Buddha
en twee Vlaamse dames, vond ze allemaal wel aantrekkelijk, van super slank tot wat voller
Net zoals mijn voorgangers al benoemden, het is meer 1 op 1 sex
Maar dat is prima...., eigenlijk veel leuker dan met 10 zwetende en hijgende hengsten om een dame
Overigens gebeurde dat hier ook wel, maar dan loop ik gewoon even een rondje
De Zuid Amerikaanse dames zijn wel van die types, die je snel van je lading afhelpen, en dat doen ze uiterst bekwaam moet ik zeggen, condoom erom even zuigen, standje innemen en gaan
Oftewel afwerk sex, zoals het er bij de raamprostitutie aan toe gaat
Wat bij mij snel werkt is dat ze aan je tepels gaan zitten.....en je ballen gaan strelen, dan is het bij mij snel gebeurd helaas.....
De ene toont wat meer inzet dan de andere, zo was er een dame, die niet heel veel deed, ze hoorde wel bij de groep uit Z.A
en meer aan de bar zat, had er graag willen eens mee gespeeld, maar so be it
Vooral de 2 Vlaamse dames heb de leukste tijd mee gehad
Ook een 2 tal stellen, waarvan een jong stel allebei onder de tattoo's...., wow wat een kanjer van een meid, die gaf een hele geile show, toen ze dat nummer van "Ride my pony" draaiden
Later gingen die met zijn tweeën naar boven, een horde geile hengsten er achter aan, ik wist meteen dat dat een kansloze missie zou worden, dus heb mij er niet eens aan gewaagd
Verder wat mijn voorgangers al vertelden veel kerels van niet westerse komaf, maar heb daar geen problemen van ondervonden, over het algemeen was iedereen respectvol, totdat er later een paar jochies, van een jaar of 20....binnen waren gekomen, wat irritante gastjes waren dat,
Die waren met zijn drieën
Opdringerig tegen de meiden en maar zoveel en zo hard willen neuken
sommige dames waren die jochies snel zat
Ach.....al met al een leuk avondje gehad, na een paar minder leuke feestjes de afgelopen 2 maanden
Wellicht volgende maand eens op Zaterdag proberen