Club Venus, Hamminkeln (algemeen): nette club, mooie meiden, uitstekende service

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter NL

Newbie
Forumpionier
10
30/06/21
21
4
In 2019/2020 ben ik een keer of twaalf in Club Venus in Hamminkeln geweest (en hopelijk binnenkort weer). In de loop van 2019 schreef ik mijn eerste algemene recensie over de club, die nog steeds blijkt te kloppen dus ik plaats hem hieronder. Een paar kleine dingen heb ik geactualiseerd. In deze post geef ik dus een algemeen oordeel over de club, over de verschillende dames waarmee ik heb gekamerd plaats ik afzonderlijke recensies, indien ze er nog werkzaam zijn.

Tijdens mijn eerste bezoek aan Venus werd ik meteen aangenaam getroffen door deze club. Het is er niet heel erg groot maar de club is schoon en fraai ingericht. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Alle keren was ik er in de middag, zo tussen 12.00 en 16.00 uur. Er waren doorgaans zo'n 8 dames aanwezig. Hun niveau was in visueel opzicht bovengemiddeld: veelal slanke en jonge Roemeense meiden. Het aantal ijsberen is de eerste helft van de middag niet zo groot: ik ben er wel eens geweest met maar 2 of 3 medegasten, maar het waren er ook wel eens 12. 's Middags is het dus (nog) niet druk in de club. Voor ijsberen die de drukke sfeer en het grote aantal dames en ijsberen van bijvoorbeeld Golden Time gewend zijn, is Venus wellicht een tegenvaller. Handig is dat op de website van de club precies te zien is welke dames aanwezig zijn; het overzicht klopt altijd en van de meeste meiden staan er ook foto's bij.

Opvallend is de kooi waarin de dames periodiek een dansje doen. Ik begreep uit de voorgaande berichten dat het regelmatig gebeurt dat twee dames in de kooi een erotische act ten beste geven en er soms ook nog een ijsbeer bijhalen die dan door hen verwend wordt. Dat heb ik helaas 's middags niet mogen zien, laat staan zelf mogen meemaken.

De dames zitten op de loungebanken of aan de bar en zijn gemakkelijk benaderbaar, een vrijblijvend praatje maken kan altijd. In Venus wordt niet opzichtig geanimeerd, maar sommige dames komen wel naast je zitten om een gesprekje met je aan te knopen. Van pushen om naar de kamer te gaan is echter geen sprake, het is geen enkel probleem als je zegt dat je nog even wilt wachten. Ik vond het leuk dat sommige dames mij bij een vervolgbezoek nog kenden en me even kwamen begroeten.

De muziek die gedraaid wordt is hedendaagse dancepop en hiphop, het volume staat behoorlijk hard. De verlichting is nogal gedimd. Omdat er tussen de kamergangen niet zo gek veel te doen, wil ik nog wel eens een krantje lezen, maar dat is bij deze lichtsterkte nauwelijks mogelijk. Op het buitenterras kan dat natuurlijk wel, maar het is nu eenmaal niet altijd mooi weer. Het eten in de kleine eetkamer is niet wereldschokkend maar prima te doen. Vanaf de opening tot ongeveer 14.00 uur is er ontbijt, vanaf 14.00 uur een warme maaltijd met vlees, groente, aardappelen, pasta, enz. Frisdrank en koffie zijn gratis, bier van de tap tot 19.00 uur ook.

Hoofdzaak is natuurlijk het kamergebeuren. Tijdens mijn bezoeken heb ik gekamerd met ruim tien verschillende meiden waarvan sommigen helaas vertrokken zijn (bijvoorbeeld toppers als Alexandra en Deborah). Cataleya, Sabina en Mirela zijn er gelukkig nog.

Het is in Venus geen probleem om het voorspel, of zelfs de hele sessie, op de bank of in de kino te doen. Niet alle dames bieden dat actief aan. Ik heb in ieder geval Sabina en Cataleya diensten zien leveren op de bank. Zelf heb ik het alleen met Mira en Mirela meegemaakt: ze stelden voor om het volledige pakket op de bank te doen. Dat leek me wel opwindend, maar na het pijpen besloot ik toch maar om verder te gaan in de kino.

Ik moet zeggen dat het niveau van de geleverde diensten van de genoemde meiden meer dan voortreffelijk was. Het waren sessies met alles erop en eraan: tongzoenen, uitgebreid pijpen, beffen en diverse standjes. Het (halve) uur wordt goed volgemaakt en eventuele extra's worden netjes van te voren besproken zonder dat de dames het je willen opdringen. Het is duidelijk dat de policy van de club is dat de meiden een goede service moeten leveren. Ook de aftersales zijn prima in orde.

Conclusie: Venus is een nette club met mooie meiden die een uitstekende service bieden, een club waar ik dan ook graag blijf komen. Ik hoop dat ze snel weer open gaan.
 
Ik heb jaren geleden een bezoek gebracht aan Venus. Door omstandigheden is het me daarna niet meer gelukt een SC in Duitsland te bezoeken. Wat ik toen met Venus mee kreeg is inderdaad de rust die de dames uitstralen. Geen opdringerig gedoe. Mooie, wel kleine club. Vanaf de bar heb je een mooi overzicht over de hele club, met uitzondering van de kino. Die is mooi verstopt. Venus is voor mij te doen, qua afstand en tijd. Dus als ik voor de 2e keer geprikt ben, kan ik wellicht er weer eens heen.
 
Nadat ik afgelopen maand eerst bij de verkeerde Venus was beland, zie draadje Villa Venus, had ik de Chevrolet nu dan toch op de juiste parkeerplaats geparkeerd.

Ik arriveerde om 17:00 en na een korte rondleiding door een van de heren achter de balie, mij in het witte kleed gehuld.
Eerste indruk was goed, zeer goed. Een netjes uitziende tent, met een mooie buitenruimte. Voorzien van binnen- en buitensauna, idem voor de whirlpool.
Helaas was de binnen sauna gesloten. Wel heel grappig dat je de dames kunt zien dansen in de kooi vanuit de binnen whirlpool.
Ook hier lopen de dames in Eva kostuum, nice.

Maar eerst wat gegeten. De eetruimte is niet groot, maar wel netjes verzorgd.
Er was een nette selectie van eten: pasta, varkenshaas, kip(schnitzel), aardappelpartjes, groente en konijnenvoer.
Na wat gegeten te hebben nog buiten de zon in met een boek op de telefoon. Oh ja, telefoon geen probleem, mits er stickertjes op de camera's worden geplakt a la GT.
Sixsense, wellicht een idee voor jullie? YY deed vroeger ook al zo moeilijk over telefoons.

Daarna een praatje gemaakt met Ella en aangezien er een duidelijke klik was met deze dame naar de kamer gegaan.
Ook de kamer was netjes, de achterste in de hoek tegen de massageruimte aan, volgens Ella de grootste.
Hooguit wat aan de warme kant, vooral na wat topsport. Ik kan me voorstellen dat bij de warme temperaturen van vorige week, je op de kamers bijna een privé sauna hebt.

Na ruim 2uur de kamer uitgerold, de lieftallige Ella haar vergoeding gegeven en ff afgekoeld onder de douche.
Vervolgens nog wat gegeten en de klok tikte inmiddels 22:30 aan. In de club idd vernomen dat ze voor een week of 2 a 3 dicht moesten vanwege de beruchte Duitse papierwinkel.
De dames gaven aan dit toch wel vervelend te vinden, Ella ging iig samen met Oana terug naar Roemenië.
Aangezien de club inmiddels bijna uitgestorven was, mij omgekleed en de terugweg aanvaard.

Toch wel lekker hoor om de 6-cylinder de sporen te kunnen geven. Voor je het weet cruise je met 180/190 km/h over de autobahn.
Even afremmen tussen Kamp-Lintfort en Neuss, en dan weer vol gas richting Heinsberg.
Daarna weer terug naar de meer gewende snelheden en ff tanken in Maasmechelen. Hebben we de andere buren ook weer bezocht.

Saunaclub Venus was een hele goede ervaring en een wereld van verschil (gelukkig) van die andere Venus.
Ondanks dat SS voor mij praktisch om de hoek is, ben ik zeker van plan om hier nog eens terug te komen.
 
Belangrijk : vanaf nu vrijdag gelden er in alle clubs in NRW de volgende regels : alleen toegang mits de 3 G's : gevaccineerd, genezen of getest. En getest betekent met een PCR-test, dus de sneltests zijn niet voldoende.

De normale activiteiten zijn dan ook weer toegelaten.
 
Service van de dames is uitstekend hier, ook plaatjes van meiden. Bezetting zaterdag avond denk 8 meiden en op zn mind dubbel zoveel ijsberen. Er was eigenlijk meestal wel op zn mins 1 dame beschikbaar, maar het hield niet over. Sfeer was best doods, zeker voor een zaterdag. Echter heb ik me uiteindelijk ook prima vermaakt.
 
Gisteren vrijdag waren er weer veel dames, ik heb niet geteld maar in de loop van de middag denk ik zo'n 8-10. Toen het druk werd met heren ben ik echter weer bertrokken, ik kom meestal vroeg.
 
In 2019/2020 ben ik een keer of twaalf in Club Venus in Hamminkeln geweest (en hopelijk binnenkort weer). In de loop van 2019 schreef ik mijn eerste algemene recensie over de club, die nog steeds blijkt te kloppen dus ik plaats hem hieronder. Een paar kleine dingen heb ik geactualiseerd. In deze post geef ik dus een algemeen oordeel over de club, over de verschillende dames waarmee ik heb gekamerd plaats ik afzonderlijke recensies, indien ze er nog werkzaam zijn.

Tijdens mijn eerste bezoek aan Venus werd ik meteen aangenaam getroffen door deze club. Het is er niet heel erg groot maar de club is schoon en fraai ingericht. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Alle keren was ik er in de middag, zo tussen 12.00 en 16.00 uur. Er waren doorgaans zo'n 8 dames aanwezig. Hun niveau was in visueel opzicht bovengemiddeld: veelal slanke en jonge Roemeense meiden. Het aantal ijsberen is de eerste helft van de middag niet zo groot: ik ben er wel eens geweest met maar 2 of 3 medegasten, maar het waren er ook wel eens 12. 's Middags is het dus (nog) niet druk in de club. Voor ijsberen die de drukke sfeer en het grote aantal dames en ijsberen van bijvoorbeeld Golden Time gewend zijn, is Venus wellicht een tegenvaller. Handig is dat op de website van de club precies te zien is welke dames aanwezig zijn; het overzicht klopt altijd en van de meeste meiden staan er ook foto's bij.

Opvallend is de kooi waarin de dames periodiek een dansje doen. Ik begreep uit de voorgaande berichten dat het regelmatig gebeurt dat twee dames in de kooi een erotische act ten beste geven en er soms ook nog een ijsbeer bijhalen die dan door hen verwend wordt. Dat heb ik helaas 's middags niet mogen zien, laat staan zelf mogen meemaken.

De dames zitten op de loungebanken of aan de bar en zijn gemakkelijk benaderbaar, een vrijblijvend praatje maken kan altijd. In Venus wordt niet opzichtig geanimeerd, maar sommige dames komen wel naast je zitten om een gesprekje met je aan te knopen. Van pushen om naar de kamer te gaan is echter geen sprake, het is geen enkel probleem als je zegt dat je nog even wilt wachten. Ik vond het leuk dat sommige dames mij bij een vervolgbezoek nog kenden en me even kwamen begroeten.

De muziek die gedraaid wordt is hedendaagse dancepop en hiphop, het volume staat behoorlijk hard. De verlichting is nogal gedimd. Omdat er tussen de kamergangen niet zo gek veel te doen, wil ik nog wel eens een krantje lezen, maar dat is bij deze lichtsterkte nauwelijks mogelijk. Op het buitenterras kan dat natuurlijk wel, maar het is nu eenmaal niet altijd mooi weer. Het eten in de kleine eetkamer is niet wereldschokkend maar prima te doen. Vanaf de opening tot ongeveer 14.00 uur is er ontbijt, vanaf 14.00 uur een warme maaltijd met vlees, groente, aardappelen, pasta, enz. Frisdrank en koffie zijn gratis, bier van de tap tot 19.00 uur ook.

Hoofdzaak is natuurlijk het kamergebeuren. Tijdens mijn bezoeken heb ik gekamerd met ruim tien verschillende meiden waarvan sommigen helaas vertrokken zijn (bijvoorbeeld toppers als Alexandra en Deborah). Cataleya, Sabina en Mirela zijn er gelukkig nog.

Het is in Venus geen probleem om het voorspel, of zelfs de hele sessie, op de bank of in de kino te doen. Niet alle dames bieden dat actief aan. Ik heb in ieder geval Sabina en Cataleya diensten zien leveren op de bank. Zelf heb ik het alleen met Mira en Mirela meegemaakt: ze stelden voor om het volledige pakket op de bank te doen. Dat leek me wel opwindend, maar na het pijpen besloot ik toch maar om verder te gaan in de kino.

Ik moet zeggen dat het niveau van de geleverde diensten van de genoemde meiden meer dan voortreffelijk was. Het waren sessies met alles erop en eraan: tongzoenen, uitgebreid pijpen, beffen en diverse standjes. Het (halve) uur wordt goed volgemaakt en eventuele extra's worden netjes van te voren besproken zonder dat de dames het je willen opdringen. Het is duidelijk dat de policy van de club is dat de meiden een goede service moeten leveren. Ook de aftersales zijn prima in orde.

Conclusie: Venus is een nette club met mooie meiden die een uitstekende service bieden, een club waar ik dan ook graag blijf komen. Ik hoop dat ze snel weer open gaan.
Ik heb een keer gezien dat er sex midden inde club op de bank plaats vond. Zelf werd mij voorgesteld sex in de kino te hebben, dat was best geil. eigenlijk zou ik wel eens sex buiten willen hebben met ee nvan de dames maar de bankjes lenen zich er niet zo toe.
 
Een vraag van algemene aard; mag je daar als man volledig naaktlopen?
Ik ben een sauna gewend, zonder de "extra's" in Nederland, waar dat geen probleem is.
Indien het toegestaan is: hanteren alle clubs in Duitsland dezelfde regels, wat dat aangaat?
 
Het 'mag' wel, maar is niet gebruikelijk. Eerder uitzonderlijk zelfs en je wordt scheef bekeken, ook door de dames. In de wellness kan dat natuurlijk wél (moet eigenlijk).
 
DEMENT

Op de 31e van de 8e met het mooie weer naar de heuvels van Venus getrokken.
Bij de nabije Shell even getankt en vervolgens de parking op.

3G ontvangst werd even gechecked, hoefde geen NAW achter te laten, maar wel een mondkapje op tijdens het verplaatsen.
De theke herkende me van een vorige bezoek. Blijkbaar stond ze voorheen voor de bar, maar nooit de kamer mee op geweest. Ze was wel vriendelijk en behulpzaam. Kwam helpen met de buiten sauna warm te krijgen en kwam zelfs aufguss langsbrengen.

Ook degelijk gegeten bij de club. Zal maar niet herhalen wat er allemaal niet lag ;)
Maar er viel best wat te combineren uit de voerderbakken. Vind het alleen ook daar jammer dat het konijnenvoer onafgedekt ligt, waardoor vliegen vrij spel hebben... Dat is helaas bij meer clubs het geval, dus ik ging voor de warme kost, welke wel achter schuifdeurtjes zat. Ook een grote verbetering in het restaurant is dat ze schijnbaar de tip hebben opgevolgd door elektrische verwarmde bakken te gebruiken in plaats van de brandpasta die voor behoorlijk wat dampen zorgen. Dan was het in het restaurant of benauwd of fris als de ramen open stonden.

Een fraaie slanke blondine kon erg verleidelijk dansen in de kooi, en ook buiten de kooi wiegde ze soms sexy op de muziek mee.
Aan de bar werd ik ineens aangesproken door een andere dame. Ze beweerde me te kennen van FKK World. Jeetje, wat een geheugen hebben die dames toch. Ben er maar 1 keer geweest, maar ze wist bepaalde details te noemen van onze ontmoeting. Dat kon niet missen.
We gingen de kamer op om onze ontmoeting verder te zetten. Het werd een lekkere sessie.

Terug me tegoed gedaan aan het warme buffet en wat wellness rondjes gedaan. De binnen jacuzzi stond uit en de binnen sauna was niet heel heet. Beetje bio sauna gevoel. De sauna buiten werd wel goed heet. Pas alleen wel op voor de vloer die aan renovatie toe is. Provisorisch hebben ze het met nagels en schroeven proberen te herstellen. Tegen mijn normale doen in ditmaals met slippers de sauna in geweest. Op blote voeten loop je risico op splinter of meer...
Enfin, ik liet me dus niet tegenhouden en genoot van een lekkere hete sauna, na de milde sauna binnen. Vervolgens lekker rustig afkoelen, afspoelen (wel jammer dat die buiten douche niet warm kan), en vervolgens voor het eerst eens echt even hun 'zwembad' proberen. Ben er wel es eerder in geweest, maar toen zwom ik helemaal als een baksteen. Enfin, even het bedieningspaneel bestudeerd, en het bleek geen rocket science te zijn. 3 jet stream standen en nog wat decoratieve fontein actie. Maar pokke, wat is dat zwaar! Ik vermoed dat dit op open water zwemmen lijkt. Want zelfs 1 enkele jetstream is me te machtig. En hoe harder je zwemt, hoe meer golven je creëert in dat mini badje, die neus en mond binnendringen. Nee, ik gebruik het wel als veredelde milde dompelbad...
De jacuzzi dan maar vervolgens proberen. Tref ik ineens een heer aan die bekend voor leek te komen. Zonder bril ziet deze mol geen ene drol, maar een tip dat we elkaar onlangs troffen deed al snel een belletje rinkelen. Het was ijsbeer Mooiejoke. Die ging voor me jacuzzi in.
Ik vroeg ook maar beleefd of ik er bij mocht. Nee, was het (gespeelde) botte antwoord van de lummel die elders nog een heer leek ;)
Das pech hebben voor je jonguh, want ik duik er mooi in. En even later zaten we in het warme water. Heerlijk om weer even op temperatuur te komen na een kouwe douche.

Beetje zitten ouwehoeren, waarbij we constateerden dat het jammer was dat er wat insecten aan het pootje baden waren. Ik merkte op dat het jammer was dat ze geen netje ofzo hebben om die eruit te vissen.
En natuurlijk de line up besproken, waarvan een dame met brilletje ons interesse wel had.

Komt daar ineens die vriendelijke theke ons van multimedia entertainment voorzien. Hun jacuzzi buiten heeft namelijk een TV. Nou, dan had ik liever de live entertainment vanuit de jacuzzi binnen ;)
De lieverd zette voor ons ook nog eens de bubbels en de jet streams aan. Vriendelijk bedoeld, maar zo kon ik Mooiejoke niet meer verstaan. Beetje zitten dollen met de theke. En ook opgemerkt dat er zo veel vliegjes in de jacuzzi zaten. En warempel, achter de jacuzzi toverde ze een netje te voorschijn en begon de drenkelingen te 'redden'.

Na een poosje leek het ons hoog tijd om es te kijken of de slanke dame met brilletje beschikbaar was. Aangezien Mooiejoke op de klok moest letten, gaf ik hem een head start. Maar ze was niet gespot, totdat ik haar plotsklap zag gaan roken. Mooiejoke liet haar toch varen, en toen ik even later vroeg of ze beschikbaar was, bleek ze met meerdere afspraken die dag al volgeboekt.
Jammer, wellicht een andere keer.

Beetje gegeten nog van het warme buffet, en nog wat wellness rondjes gedaan, lekker genoten van de zon, om vervolgens in de bar even een drankje te halen. Zie ik ineens die blonde dame die zo goed kon dansen. Sara blijkt ze te heten. We hebben even kennis gemaakt, om die kennismaking intiem op de kamer te vervolgen. Ze zou een nieuwe piercing hebben, waardoor het 1 en ander niet mogelijk zou zijn. Jammer dat ze er pas mee op de kamer komt. Enfin, ik ben de moeilijkste niet.
Lekker kamertje gehad.

Na nog een hapje en wat wellness rondjes even in de kino gelegen voor vertrek naar Mentholland. De kabaal viel deze keer wel mee in de kino, mede ook omdat openbare actie voorlopig niet mag. En ik heb ook het idee dat de volume iets minder luid staat. Maar ik mis toch wel een rustig relax plekje. De vriendelijke theke wist me nog wel te vertellen dat de manager plannen heeft om een relax ruimte bij te bouwen.
Zoals met zo veel plannen, ideeën en voornemens denk ik dan maar: eerst zien, dan geloven.

Hopelijk blijft het weer nog eventjes een beetje mooi. Dan zou ik graag terug komen om in hun tuin van de zon te genieten. Want hoewel je het verkeer langs hoort gaan, is het altijd nog een stuk relaxter dan de muziek binnen.

P.S. Veel later thuis zat ik in m'n dagboekje terug te zoeken naar mijn ontmoeting met Anastacia in FKK World. En verrek! Het klopt wat ze zei, maar... met hetzelfde verhaal wist ze me al eens eerder eind 2019 te strikken voor een kamertje.
DEMENTholbear strikes again!
 
Een vraag van algemene aard; mag je daar als man volledig naaktlopen?
Ik ben een sauna gewend, zonder de "extra's" in Nederland, waar dat geen probleem is.
Indien het toegestaan is: hanteren alle clubs in Duitsland dezelfde regels, wat dat aangaat?
Beetje vreemd maar doe wat je niet laten kan.
 
DEMENT

Op de 31e van de 8e met het mooie weer naar de heuvels van Venus getrokken.
Bij de nabije Shell even getankt en vervolgens de parking op.

3G ontvangst werd even gechecked, hoefde geen NAW achter te laten, maar wel een mondkapje op tijdens het verplaatsen.
De theke herkende me van een vorige bezoek. Blijkbaar stond ze voorheen voor de bar, maar nooit de kamer mee op geweest. Ze was wel vriendelijk en behulpzaam. Kwam helpen met de buiten sauna warm te krijgen en kwam zelfs aufguss langsbrengen.

Ook degelijk gegeten bij de club. Zal maar niet herhalen wat er allemaal niet lag ;)
Maar er viel best wat te combineren uit de voerderbakken. Vind het alleen ook daar jammer dat het konijnenvoer onafgedekt ligt, waardoor vliegen vrij spel hebben... Dat is helaas bij meer clubs het geval, dus ik ging voor de warme kost, welke wel achter schuifdeurtjes zat. Ook een grote verbetering in het restaurant is dat ze schijnbaar de tip hebben opgevolgd door elektrische verwarmde bakken te gebruiken in plaats van de brandpasta die voor behoorlijk wat dampen zorgen. Dan was het in het restaurant of benauwd of fris als de ramen open stonden.

Een fraaie slanke blondine kon erg verleidelijk dansen in de kooi, en ook buiten de kooi wiegde ze soms sexy op de muziek mee.
Aan de bar werd ik ineens aangesproken door een andere dame. Ze beweerde me te kennen van FKK World. Jeetje, wat een geheugen hebben die dames toch. Ben er maar 1 keer geweest, maar ze wist bepaalde details te noemen van onze ontmoeting. Dat kon niet missen.
We gingen de kamer op om onze ontmoeting verder te zetten. Het werd een lekkere sessie.

Terug me tegoed gedaan aan het warme buffet en wat wellness rondjes gedaan. De binnen jacuzzi stond uit en de binnen sauna was niet heel heet. Beetje bio sauna gevoel. De sauna buiten werd wel goed heet. Pas alleen wel op voor de vloer die aan renovatie toe is. Provisorisch hebben ze het met nagels en schroeven proberen te herstellen. Tegen mijn normale doen in ditmaals met slippers de sauna in geweest. Op blote voeten loop je risico op splinter of meer...
Enfin, ik liet me dus niet tegenhouden en genoot van een lekkere hete sauna, na de milde sauna binnen. Vervolgens lekker rustig afkoelen, afspoelen (wel jammer dat die buiten douche niet warm kan), en vervolgens voor het eerst eens echt even hun 'zwembad' proberen. Ben er wel es eerder in geweest, maar toen zwom ik helemaal als een baksteen. Enfin, even het bedieningspaneel bestudeerd, en het bleek geen rocket science te zijn. 3 jet stream standen en nog wat decoratieve fontein actie. Maar pokke, wat is dat zwaar! Ik vermoed dat dit op open water zwemmen lijkt. Want zelfs 1 enkele jetstream is me te machtig. En hoe harder je zwemt, hoe meer golven je creëert in dat mini badje, die neus en mond binnendringen. Nee, ik gebruik het wel als veredelde milde dompelbad...
De jacuzzi dan maar vervolgens proberen. Tref ik ineens een heer aan die bekend voor leek te komen. Zonder bril ziet deze mol geen ene drol, maar een tip dat we elkaar onlangs troffen deed al snel een belletje rinkelen. Het was ijsbeer Mooiejoke. Die ging voor me jacuzzi in.
Ik vroeg ook maar beleefd of ik er bij mocht. Nee, was het (gespeelde) botte antwoord van de lummel die elders nog een heer leek ;)
Das pech hebben voor je jonguh, want ik duik er mooi in. En even later zaten we in het warme water. Heerlijk om weer even op temperatuur te komen na een kouwe douche.

Beetje zitten ouwehoeren, waarbij we constateerden dat het jammer was dat er wat insecten aan het pootje baden waren. Ik merkte op dat het jammer was dat ze geen netje ofzo hebben om die eruit te vissen.
En natuurlijk de line up besproken, waarvan een dame met brilletje ons interesse wel had.

Komt daar ineens die vriendelijke theke ons van multimedia entertainment voorzien. Hun jacuzzi buiten heeft namelijk een TV. Nou, dan had ik liever de live entertainment vanuit de jacuzzi binnen ;)
De lieverd zette voor ons ook nog eens de bubbels en de jet streams aan. Vriendelijk bedoeld, maar zo kon ik Mooiejoke niet meer verstaan. Beetje zitten dollen met de theke. En ook opgemerkt dat er zo veel vliegjes in de jacuzzi zaten. En warempel, achter de jacuzzi toverde ze een netje te voorschijn en begon de drenkelingen te 'redden'.

Na een poosje leek het ons hoog tijd om es te kijken of de slanke dame met brilletje beschikbaar was. Aangezien Mooiejoke op de klok moest letten, gaf ik hem een head start. Maar ze was niet gespot, totdat ik haar plotsklap zag gaan roken. Mooiejoke liet haar toch varen, en toen ik even later vroeg of ze beschikbaar was, bleek ze met meerdere afspraken die dag al volgeboekt.
Jammer, wellicht een andere keer.

Beetje gegeten nog van het warme buffet, en nog wat wellness rondjes gedaan, lekker genoten van de zon, om vervolgens in de bar even een drankje te halen. Zie ik ineens die blonde dame die zo goed kon dansen. Sara blijkt ze te heten. We hebben even kennis gemaakt, om die kennismaking intiem op de kamer te vervolgen. Ze zou een nieuwe piercing hebben, waardoor het 1 en ander niet mogelijk zou zijn. Jammer dat ze er pas mee op de kamer komt. Enfin, ik ben de moeilijkste niet.
Lekker kamertje gehad.

Na nog een hapje en wat wellness rondjes even in de kino gelegen voor vertrek naar Mentholland. De kabaal viel deze keer wel mee in de kino, mede ook omdat openbare actie voorlopig niet mag. En ik heb ook het idee dat de volume iets minder luid staat. Maar ik mis toch wel een rustig relax plekje. De vriendelijke theke wist me nog wel te vertellen dat de manager plannen heeft om een relax ruimte bij te bouwen.
Zoals met zo veel plannen, ideeën en voornemens denk ik dan maar: eerst zien, dan geloven.

Hopelijk blijft het weer nog eventjes een beetje mooi. Dan zou ik graag terug komen om in hun tuin van de zon te genieten. Want hoewel je het verkeer langs hoort gaan, is het altijd nog een stuk relaxter dan de muziek binnen.

P.S. Veel later thuis zat ik in m'n dagboekje terug te zoeken naar mijn ontmoeting met Anastacia in FKK World. En verrek! Het klopt wat ze zei, maar... met hetzelfde verhaal wist ze me al eens eerder eind 2019 te strikken voor een kamertje.
DEMENTholbear strikes again!
Even boffen dat je slippers aan mocht in de sauna. Maandje geleden kregen twee duitsers een flinke uitbrander van de bardame. Ze hadden slippers aan in de sauna en dat was écht niet de bedoeling, aldus de bardame.
 
Vorige week vrijdag nog een bezoekje gewaagd. Was weer helemaal top, meer meiden dit keer, wat leidde tot meer sfeer en keuze dan een maand geleden. Enkele toppers ontbraken helaas wel maar heb zeker genoten.
 
Terecht. Slippers worden ontsmet met chloor en als dat verdampt kan dat kankerverwekkend zijn....
Dat niet alleen. De rubberen en/of kunststof delen van de slippers bevatten weekstoffen om alles soepel te houden. Die verdampen bij hoge temperaturen (meen 80 graden ofzo) en zijn ook giftig.
Ik zit daarom te zoeken naar siliconen slippers. Puntje is wel dat velen dat niet kennen en dat er trammelant over kan ontstaan. De meeste sauna's zijn prima te doen zonder slippers. Maar sommige wellness resorts hebben sauna's hebben hete tegels op de vloer. Zonder overloop mat, waardoor het lijkt alsof je over vuur loopt....
 
Wat zijn jullie ervaringen met de zondag in Venus? Ben zelf nog nooit op de zondag geweest, maar ben benieuwd naar de zogenaamde ''party'' outfit die de dames zouden dragen op deze dag
 
Wat zijn jullie ervaringen met de zondag in Venus? Ben zelf nog nooit op de zondag geweest, maar ben benieuwd naar de zogenaamde ''party'' outfit die de dames zouden dragen op deze dag
Altijd leuk bij Venus, ook op zondag. 'Party' outfit is heel wisselend. Van lingerie tot een sexy jurkje of kort broekje. Gewoon een keer gaan ervaren zou ik zeggen.
 
Altijd leuk bij Venus, ook op zondag. 'Party' outfit is heel wisselend. Van lingerie tot een sexy jurkje of kort broekje. Gewoon een keer gaan ervaren zou ik zeggen.
Klopt, ik weet hoe leuk het in Venus kan zijn. En de meeste dames zijn van topniveau. Had alleen de zondag nog nooit aangedaan, maar ga dit binnenkort doen.
 
Ze hebben het aanbod in dames flink opgeschroefd. Was er donderdag avond, en anka wist me te vertellen dat ze verwachtte dat er zaterdag 22 dames zouden zijn. Was voor mij de eerste keer door de weeks en vond het echt geweldig. Genoeg leuke dames beschikbaar zonder te hoeven wachten. hopelijk met de uitbreiding dit weekend ook betere verhouding m/v.
 
WHAT'S IN A NAME

Noten over een bepaalde DVP zongen online rond. Dat een zekere nachtegaal op het Venus heuveltje zou zijn geland. Dat nieuws klonk me als muziek in de oren.
En zodoende bezadelde deze troubadour zijn stalen ros en trok op de 26e van de 10 richting het het land van karakter en eerlijkheid, om een nieuw deuntje te leren over genieten en plezier...

Eenmaal aangekomen in Hamminkeln m'n stalen rosje z'n dorst laten lessen aan de pomp.
Aangezien ik wat vroeg was besloot ik een kleine detour te maken naar voormalig herberg Gallardo/Marisol. Tjonge, wat een kaal gezicht is het nu. De verbrande uitbouw is weggevaagd tot een kaal vlak terrein. Een beeldenstorm is er niks bij vergeleken...
Enkel de villa staat er nog. De ruimte er achter heb ik niet mee bekeken. Het inmiddels ook bijna openingstijd van die andere tent, en gaf ik mijn stalen ros de sporen.

Eenmaal op de parking... ik bedoel stal van de herberg, viel het me pas op dat het gebouw aan de overkant ook van dezelfde waard behoort. Wellicht is dat het gebouw waar men getest wordt op de pest virus? Ik vermoed dat dit tevens het nachtverblijf is van menig vrouwelijke gast van de herberg?

Afijn, ik kwam vanavond niet voor een warme kruik, dus betrad ik de entree. Daar stond de herbergier al klaar om me van wat comfortabelere kledij te voorzien tegen de schappelijke vergoeding van 50 zilveren florijn.
Jammer dat voor die prijs je ros geen nieuwe hoeven en krachtvoer krijgt. Voer voor de innerlijke mens was er echter wel, en daar stortte ik me dan ook op.
Lekker eitje en wat worstjes genomen. De bloot liggende rauwkost liet ik voor wat het was.

De tent was voorzien van allerhande moderne ontspanningsvoorzieningen, zoals een jacuzzi, mini badje en een sauna in de tuin. Helaas waren de 1e twee afgedekt en stond de laatste uit.
Gelukkig hebben ze binnen ook een jacuzzi en sauna. Bovendien hebben ze er nu ook aufguss bij. Lekker wellness rondje gedaan om even rustig uit te buiken.
Daarna besloot ik de gelagkamer te betreden. Er werd door de bezoekers wat gedronken en met wat dames gedold. Maar de meeste mannelijke bezoekers waren redelijk op zichzelf. Er waren een stuk of 12 jonkvrouwen en continue 6 a 8 reizigers aanwezig. Er waren dus telkens wel enkele dames beschikbaar.

De tovenaresse achter de toog, die rond het weekend in een klapeksters veranderd, tapte vrolijk drankje voor de gasten. Een praatje met haar gaf me aanwijzingen naar de be-inkte 'veren' op het zangvogeltje.
Waarempel, dat was zeer waarschijnlijk de dame die ik even zag toen ze eten kwam halen in het restaurant.
Baalde beetje dat ik haar niet had aangesproken. Straks zou ze misschien een vol dansboekje hebben.

Gelukkig bleek dat niet het geval en werd mijn geduld beloont. Kameraad Klaus was er ook, en zoals een goeie wingman betaamt zorgde die er voor dat ik vlot in contact met deze Bulgaarse Nachtegaal kwam.
Het blijkt een vriendelijke en lieve dame te zijn. Ik bespeelde de snaren op m'n cithern naar haar smaak, en ze zag een duet met me wel zitten.
Een privé concertje leek ons beter dan een openbaar optreden, en zodoende trokken we ons terug in een kamertje achter de kino.
Ik speelde op m'n lute, en zij op m'n flute ;)
Het ene deuntje na de andere melody passeerden de revue.
De tijd vliegt voorbij als je plezier hebt. Correct als ze is liet ze me bijtijds weten dat het uurtje er ongeveer op zat. Maar we zaten zo lekker in het ritme dat de tijd me gestolen kon worden. We hebben uitbundig van elkaar genoten in een uitmuntende kamergang.
Maar na 2 uur was ik toch echt uitgezongen, en na uitwisseling van 200 zilveren dukaten namen we afscheid van elkaar.

Ik snelde me na een lange douche naar de toog om m'n keel te smeren.
Snap wel waarom de pannenkoekers een drankje meenemen naar de kamer. Of dat een dame tussentijds even een glaasje water komt halen...

Erna hun gaarkeuken ingedoken voor een simpele hap pasta, kip en vlees in 1 of ander sausje. Het onafgedekte groenvoer liet ik voor de paarden...

Om uit te buiken had ik voor die dag de ideale plek gevonden. Aangezien de buiten sauna namelijk uit stond had ik die op een aangename temperatuur gezet en kon toen in alle rust een dutje doen in m'n warme ijsberengrotje.
Complimenten ook voor de club dat ze de kapotte houten vloer van de buiten sauna vervangen/hersteld hebben.

Eenmaal terug op krachten, ging ik naar binnen voor een wellness rondje. Om erna me weer in de gelag kamer te begeven om aan de toog m'n dorst te lessen en even uit te puffen. Melody bleek weer beschikbaar en gaf een vriendelijk glimlach.

Marianna had m'n optreden gemist en wilde een toegift. Ik ben de beroerdste niet en trokken ons terug voor een privé optreden.
Ook hier was de flow prima en geweldig van elkaar genoten.

De rest van de avond nog een hapje gegeten, genoten van de wellness en dutje gedaan in de glazen mentholgrot, alvorens de lange toch terug te ondernemen.

Bij het omkleden kwam ik nog de 'beul' tegen met middeleeuwse marteltuig. Zwepen, bindmiddelen, en wat 'slappe stokken'. Niet om mee te slaan, maar om mee te... porren ;)

Deed me terugdenken aan de tijd dat ik zelf vol enthousiasme met zakken vol speeltjes langs de clubs trok. Tegenwoordig zijn die speeltjes meer knuffelbaar...

Enfin, al met al genoten van mijn bezoek aan herberg de Venusheuvel. In het bijzonder door Melody.
Als een goed deuntje, blijft ze in je hoofd zitten. Melody, WHAT'S IN A NAME...
 
Terug
Bovenaan Onderaan