Club Venus, Hamminkeln (algemeen): nette club, mooie meiden, uitstekende service

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
beetje laat verslag, maar zal hem toch nog even droppen.

Op de 4e van de 5e op de terugweg na een week werk in Duitsland besloten om een pitstop te maken op de venusheuvel om even alle werkdruk van me af te laten glijden.
Rond 1 uur aangekomen en na betaald te hebben en me omgekleed te hebben, eerst maar eens een bakje koffie bij de bar gehaald en me terug getrokken in het restaurant om de inwendige mens even tevreden te stellen.

Het was die dag een beetje een slome dag voor iedereen, aantal dames en heren was vrij gelijk. En een paar dames waren natuurlijk de gehele dag geboekt en de rest zat zo nu en dan elkaar een beetje afwachtend aan te kijken in de bar.

Ik wilde die dag eerst even lekker relaxen dus begonnen met wat wellness rondjes en toen eens lekker naar buiten gegaan, want ondanks dat het niet een hele perfecte dag was, was het in de mdidag toch best lekker in. het zonnetje.
zo lekker zelfs dat op een gegeven moment toch alle bedjes even werden opgemaakt en het buitenbadje geopend werd.
Dit was erg fijn en het zonnetje deed me goed.

Na een relaxte middag even een hapje gegeten en toen was het toch zeker eens tijd voor een beetje meer actie en net op dat moment zag ik Sherry een dansje in de kooi doen, waardoor mijn keuze weer gauw gemaakt was.
Haar een sleutel laten halen en toen net zoals voorgaande keren een heel fijn uurtje met haar op de kamer doorgebracht.

Het blijft een toppertje waar je ook nog een leuk gesprek mee kunt voeren.

Na afloop nog even een koffie in de bar gedaan om op adem te komen en toen was het al na achten en had de pitsop op de venusheuvel dus wel weer lang genoeg geduurd.
Omgekleed en tegen half negen de club verlaten en weer koers gezet richting de randstad.
 
Afgelopen week voor het eerst mijn verjaardag gaan vieren in een saunaclub. Bij het opdraaien van de parking stond deze half vol of half leeg. Mijn ID laten zien en gratis entree gekregen. Op dat moment 6 tal beren en 12 dames beschikbaar waaronder men favorietje Ella. Even richting eet hok maar was juist te laat voor het middag eten mee te scharen. Het was bewolkt maar aangenaam warm dus met een koffietje relaxt even in de tuin gezeten en gebruik gemaakt van buiten sauna. Deze was heerlijk op temperatuur. Erna natuurlijk met Ella gekamerd. Ga geen recensie meer aanmaken, ze heeft al genoeg positieve recensies. Kreeg na de fitness wel trek in eten en spaghetti besteld. Na het eten even Tuk opgezocht omdat ik toch wat last had van mijn schouders. Ze heeft alles goed los gewerkt, waarvoor dank. Oana heb ik al eens in het verre verleden met gekamerd maar geen positieve ervaring mee gehad. Haar een 2de kans gegeven maar deze was voor mijn doen ook niet zo geweldig. Lichtjes zoenen en bepaalde posities wou ze niet doen. Volgende keer haar zus is proberen, ook een knappe verschijning hoor.

In de late avond nog aan het twijfelen om te kameren of richting huiswaarts te trekken. Stella kwam mij vergezellen aan de bar en toch nog gekamerd of beter in de kino afgewerkt. Ze zoent niet maar haar pijp kunsten en de seks waren zeer goed. Nog mijn eten betaald en richting belgie maar.

Van alle dames was Sara hele dag gebooked. Haar af en toe wel gezien maar dat was om drinken te bestellen.
 
Vandaag weer de stoute schoenen aangetrokken of beter gezegd mijn Berenvel. Afgelopen 10 maanden niet geweest dus even kijken voor een update.

Line up was prima circa 15 dames en weinig ijsberen gok stuk of 10 maar en niet continu aanwezig.


Gekamerd gelijk met Diana/Dyana, dit was prima service ouderwets 50 voor 30 min met pcz. Vervolgens lekker geluncht eieren waren weer heerlijk. Sfeer is hetzelfde als eerst in mijn beleving. Beren zijn erg op zichzelf en de dames ook. Gelukkig wel wat aansrpaak met een groepje nederlanders daar met wie ik lekker heb gebabbeld.
Na de jacuzzi die lekker warm stond, was de sauna binnen helaas niet beschikbaar deze stond uit. Maar wellicht ook wel mijn redding want toen zag ik Anka, gelijk praatje gemaakt want deze dame is bijna nooit vrij. Gelukkig nu wel en 1,5uur met haar gekamerd. Allen positieve clichés over haar zijn waar, wat een wereldvrouw. Zij vertelde dat zij aankomende periode zowat bijna elke dag is volgeboekt, ik snap wel waarom.

Vervolgens nog een pizaatje gegeten en lekker naar huis gegaan.

Tja service is prima en ontspanning, dames zijn in mijn ogen helemaal niet volslank maar juist slank en zien er mooi uit, maar goed over smaak valt niet te twisten. Sommige zijn wat afstandelijk en soms zijn ze opeens spoorloos en zitten ze in hun eigen kleedkamer voor langere tijd. Maar goed uiteindelijk kom ik voor de service op de kamer en die is perfect. Ik heb liever dit dan dat zij heel vrolijk zijn en op de kamer tegenvallen. Helaas was Sara volgeboekt dus hopelijk krijg ik die nog volgende keer weer te pakken. Als het mooier weer word kom ik zeker terug. mooie buitenruimte en goede faciliteiten. Volgens Anka word er flink buiten geneukt dus ben benieuwd.
 
Vandaag weer de stoute schoenen aangetrokken of beter gezegd mijn Berenvel. Afgelopen 10 maanden niet geweest dus even kijken voor een update.

Line up was prima circa 15 dames en weinig ijsberen gok stuk of 10 maar en niet continu aanwezig.


Gekamerd gelijk met Diana/Dyana, dit was prima service ouderwets 50 voor 30 min met pcz. Vervolgens lekker geluncht eieren waren weer heerlijk. Sfeer is hetzelfde als eerst in mijn beleving. Beren zijn erg op zichzelf en de dames ook. Gelukkig wel wat aansrpaak met een groepje nederlanders daar met wie ik lekker heb gebabbeld.
Na de jacuzzi die lekker warm stond, was de sauna binnen helaas niet beschikbaar deze stond uit. Maar wellicht ook wel mijn redding want toen zag ik Anka, gelijk praatje gemaakt want deze dame is bijna nooit vrij. Gelukkig nu wel en 1,5uur met haar gekamerd. Allen positieve clichés over haar zijn waar, wat een wereldvrouw. Zij vertelde dat zij aankomende periode zowat bijna elke dag is volgeboekt, ik snap wel waarom.

Vervolgens nog een pizaatje gegeten en lekker naar huis gegaan.

Tja service is prima en ontspanning, dames zijn in mijn ogen helemaal niet volslank maar juist slank en zien er mooi uit, maar goed over smaak valt niet te twisten. Sommige zijn wat afstandelijk en soms zijn ze opeens spoorloos en zitten ze in hun eigen kleedkamer voor langere tijd. Maar goed uiteindelijk kom ik voor de service op de kamer en die is perfect. Ik heb liever dit dan dat zij heel vrolijk zijn en op de kamer tegenvallen. Helaas was Sara volgeboekt dus hopelijk krijg ik die nog volgende keer weer te pakken. Als het mooier weer word kom ik zeker terug. mooie buitenruimte en goede faciliteiten. Volgens Anka word er flink buiten geneukt dus ben benieuwd.
Laat me raden. De date met Diana was in de filmzaal?
 
Deze week ben ik hier voor het eerst geweest en ik was aangenaam verrast. Relaxte sfeer zonder opdringerige dames, dat spreekt mij wel aan. Het ziet er allemaal schitterend uit. Er waren rond de 15 dames en de service was prima. Ik vind het alleen jammer dat je voor eten moet bijbetalen. Voor herhaling vatbaar.
 
Deze week ben ik hier voor het eerst geweest en ik was aangenaam verrast. Relaxte sfeer zonder opdringerige dames, dat spreekt mij wel aan. Het ziet er allemaal schitterend uit. Er waren rond de 15 dames en de service was prima. Ik vind het alleen jammer dat je voor eten moet bijbetalen. Voor herhaling vatbaar.
Ter aanvulling, je kunt ook prima maaltijden kiezen zonder bij te moeten betalen. Er staan namelijk een aantal maaltijden op de kaart die zonder bijbetaling zijn en er staan de wat duurdere opties en daar betaal je dan wel wat voor bij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan