Club Venus, Hamminkeln (algemeen): nette club, mooie meiden, uitstekende service

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mannen die vaker komen en waar de dames een goede klik mee hebben (lees: lang op de kamer, extra betalen en/of erg weinig inspanning vergen en respectvol zijn) krijgen het mobiele nummer van de dame en maken vooraf een afspraak via WhstsApp. Afspreken gaat niet via de club.
 
Oké. Ik wist dat dus niet. Hoe gaat dat normaal dan? Moet je van te voren een dame boeken aan de balie of telefonisch?

Persoonlijk vind ik het erg raar.
Nee dat is echt niet nodig. Er zijn vaak voldoende dames gewoon beschikbaar in de club. Gewoon gaan en zelf gaan ervaren. Ik ben er zelf nog nooit teleurgesteld weggegaan.
 
Op een druilerige herfstdag maar weer eens naar de club afgereisd.
Gekamerd met Mariana, Cataleya en Melissa

Klopt het dat er geen buffet eten meer is in de middag/avond en dat je (voor extra eu) wat moet bestellen in dat geval?
 
Op een druilerige herfstdag maar weer eens naar de club afgereisd.
Gekamerd met Mariana, Cataleya en Melissa

Klopt het dat er geen buffet eten meer is in de middag/avond en dat je (voor extra eu) wat moet bestellen in dat geval?

Hi Andredesiga,
Buffet is er inderdaad al een hele tijd niet meer. Je kunt nu a la carte van de kaart bestellen, hierop staan ook een aantal gerechten voor 9 euro. Voor deze gerechten hoef je niets extra bij te betalen en zitten dus eigenlijk gewoon in de inkomprijs. Kies je een 'duurder' gerecht dan betaal je de meerprijs boven de 9 euro als extra.
Uit ervaring kan ik je zeggen dat het eten er hiermee flink op vooruit is gegaan en dat de 9 euro maaltijden prima zijn.
 
Van de week op aanraden van een mede-beer eens deze club bezocht op de terugweg naar nederland. Kwam er rond 19:00 aan en was erg rustig. Zowel in Dames als in mede-beren. Maar werd vriendelijk ontvangen en ook de rest van de avond was de service van het personeel erg aardig. Alhoewel ik wel een kleine rondleiding miste toen ik zei dat ik voor de eerste keer er was, dus je blijft toch de hele avond dan dingen zoeken en uitvinden.

Sauna en jacuzi waren op fijne temperatuur. dat ze binnen in de hoofdruimte zijn heeft zo zijn voor en nadelen. Voordeel is dat je beetje rond kunt kijken (alhoewel het muurtje naast de jacuzi net te hoog is voor mij) nadeel is dat het bar gedeelte wel erg warm en vochig is. Dus i had op een gegeven moment echt even de frisse lucht van buiten nodig.
Eten was goed, maar beetje verwarrend aangezien ze niet de eetruimte hadden laten zien, dus ik zat aan de bar te wachten en toen bleek mijn pizza al in de eetruimte op me te wachten te staan. Met de entree en dan het bijbetalen voor eten end rinken vindt ik wel dat het een dure basisclub wordt als je hier langer vertoefd.

Na alle relaxing en eten was het ook tijd voor wat (ont)spanning. Had al een paar keer met Cataleya kort gesproken en ik vond haar humor en directe aanpak wel fijn (zij was ook de enige die wel jaagde de andere waren te passief voor mij, ondanks dat ik weet dat dit club beleid is)

Met haar voor een uurtje naar de kamer gegaan. (het zeiltje is te doen, maar is niet erg opwindend) Fijne relaxte kamer gehad, en de service van de dame was erg goed.

Rond 22:00 de club weer verlaten en mijn weg richting het westen vervolgd.
Aangezien het over het algemene best een fijn bezoek was en de club handig op de route ligt zal ik nog eens terugkomen, maar denk dat ik het leuker vind in de zomer als buiten ook open is en als het een tandje drukker zou zijn.

Dank @Mentholbear voor de tip
 
Gisteren bij het feestje van Venus geweest. Het was een dolle boel, erg veel ijsberen uiteraard en een praktisch volledige aanwezigheid van de dames. Alles was leuk versierd, lasers, DJ, gratis bier (en gratis shots voor de dames die zich ook redelijk lieten gaan). De dames waren primair in het zwart of wit…of met niks 🥳
Hoe later (of moet ik zeggen hoe vroeger) het werd, hoe uitbundiger het soms werd met meerdere dames in de kooi voor een dans, of 3/4 van de meiden die buiten de kooi stonden te dansen. Ook waren er nog 2 ijsberen die meegingen de kooi in en zich deels lieten uitkleden (het bleef allemaal netjes).

wat mij betreft mogen ze wel een heel weekend besteden aan zo'n feestje 🤣
 
2 december

Ongepland en nog getwijfeld tussen Venus of Sixsens. Dus gps ingesteld richting Hamminkeln. Vooraf via het lezen van recensies en fotos al een keuze gemaakt voor wie ik ging. Monica stond op 1ste plek daarna Sherry. 3de plek ging ik mijn keuze baseren op het gevoel van de dag zal ik maar zeggen.

Aangekomen rond 3 uur en parking stond al goed vol gele plaatjes. Binnen ongeveer 15 dames aanwezig. Spijtig dat mijn favorietje Ella er niet was. Hopelijk gaat alles goed met haar... Om gekleed en stond redelijk geil. Geen monica of Sherry te bespeuren dan maar praatje gemaakt met Cassandra. Leuke goedlachse kleine dame. Haar een sleutel gaan laten halen en ermee gekamerd. Voorspel mocht wat meer zijn. Terug houdende zoentjes en tongzoenen. Pijpen en intiem waren goed. Erna nog eventjes gebabbeld.

Daarna pasta napoli besteld om terug wat energie op te doen. Na het eten gebruik gemaakt van de jacuzzi en de sauna om het eten wat te laten zakken. Eerste stond op 34.5 graden wat voor mij aan de frisse kant was. Sauna was lekker warm waar een mede beer halve emmer op kapte. Chance moest ik nog paar minuutjes doen.

Terug op volle kracht en Monica aangesproken. Ze was aan het wachten op haar scampi's en zei tegen haar dat ze mocht opzoeken na het eten. Dit deed ze en ging gelijk een sleutel halen. Kan alleen maar super latieven over haar zeggen. Super mooie dame met humor. Veel tongzoenen langs haar kant. Pijpen was subliem, heb haar even moeten tegen houden anders was het bingo in de mond (bij betalen). Je kan zien dat echt mee geniet van de seks en moet zeggen dat ze echt strak is beneden. Daarna nog zeer lang na gepraat en kamer verlaten na circa 40min. Ze heeft van me nog een massage tegoed, belofte maakt schuld! Heb hiermee wel een favorietje bij.

Sherry heb ik helaas niet meer kunnen scoren. Zal voor volgende keer zijn. Bij dit weten had wat langer bij Monica kunnen blijven, maarja... Nog gedoucht, auto in en terug huiswaarts.
 
gisteravond op de terugweg naar nederland weer even deze club aangedaan.
Arriveerde rond 8 uur en ben uiteindelijk net iets na middernachgt weg gegaan.

club voelde deze keer iets minder benauwd aan als de vorige keer, maar ik had nog steeds best vaak even een rondje wandelen buiten nodig voor frisse lucht en zuurstof.
er waren rond de 13 dames en zo'n 15 beren

sauna was lekker warm en de jaccuzi was een beetje aan de frisse kant, verder was de service wederom goed en uiteindelijk na wat rondjes wellnes en eten ook nog een uurtje de kamer opgeweest met Melissa.

enige minpuntje wat me opviel gisteren was dat erg veel van de dames erg lang samen in het rookhok zitten, wat voor een niet roker niet gelijk de plek is om heen te gaan om contact te maken. en Als ze dan in de algemene ruimte waren dan zaten ze voornamelijk met elkaar in gesprek of verveeld in het niks te staren, dus het was niet heel uitnodigend om contact te maken, waardoor het wel een tijdje duurde voor ik iemand had gekozen.

Ik gok dat dit de laatste van het jaar was, maar je weet maar nooit of er nog een klein tripje ergens i zit
 
EXODUS

Na de drukke kerstdagen kon kameraad Klaus wel even ontspanning gebruiken. En anders ik wel...
En waar dit beter te doen dan op de venus heuvels in Hamminkeln?

Zodoende iets voor openingstijd de parking opgedraaid. Ik was niet de eerste, want er stond al een Duitse Benz bestuurder geduldig te wachten.
Bij binnenkomst de 6 tientjes entree afgetikt en een ijsberenvel meegekregen. De kleedruimte is inderdaad wat krap, maar gelukkig ben ik nog niet zoveel aangekomen dat ik vast zou komen te zitten in de gangetje ;)
Even opfrissen in hun lekker warme douche. Dat zag er allemaal proper uit. Er was ook mondwater en een degelijke fohn aanwezig om m'n weelderige zwarte lokken in vorm te stijlen. Oftewel er niet als een fatsige Saiyan junkie uit te zien na een douchebeurt...

https://www.deviantart.com/ochario/art/Offseason-Goku-and-Vegeta-864552202

Enfin, in de bar een glaasje prik scoren. Ik zag daar Anka en het leek me wijs om gelijk m'n kans te pakken aangezien ze veelvuldig en lang geboekt wordt. Helaas stond er al een andere beer op haar te wachten.
Jammer, dan maar de innerlijke mens aansterken. Dat lukte prima met een broodje ei met worst.
Erna een rondje door de club leerde dat de buiten wellness buiten gebruik was. Althans, de sauna stond uit en de jacuzzi was afgedekt. Die laatste stond wel aan, en zou wellicht geopend kunnen worden. Maar ik ga daar liever niet iemand voor lastig vallen als hun binnen wellness prima op orde is. Want de binnen sauna was goed op temperatuur en de jacuzzi mij zelfs een graadje te warm. Gelukkig kun je die zelf makkelijk aanpassen. De bubbels deden alle spanning en stress verdwijnen als sneeuw voor de zon. Hoewel beide die dag er niet waren.
Er werd daarom ook door niemand gebruik gemaakt van het buitengedeelte, dan dat deze ijsbeer na een sauna rondje even een luchtje ging scheppen om rustig af te koelen.
Het kwam me daarbij goed uit dat ze rechts een nieuwe tent hebben geplaatst waar je een beetje uit de wind kunt zitten.
Links hebben ze een veranda die afsluitbaar is. Misschien dat dit de nieuwe rookruimte wordt? Het aangebouwde tuintje ziet er ook zo goed als klaar uit, hoewel er nog wel bouwmateriaal en spullen liggen.

Kwa line up waren er die dag 6 dames, waarvan alleen Anka een vol dansboekje bleek te hebben. Want toen ze van de kamer kwam en ik vroeg of ze tijd had, vertelde ze voorlopig niet. De rest was regelmatig aanspreekbaar. Een andere dame die me opviel in een prachtig lange rode jurk zo van een gala leek te zijn gekomen, was Alissa. Aka Lolli. Een Hongaarse van 22 lentes jong en lang zwart haar tot aan haar bips en gevlochten in een staart.
Haar hebberige klauwtjes wisten gelijk al een knuffeltje binnen te hengelen. Besloten om met haar een kamer te wachten. Maar correct als ze was wees ze me er op dat er nog een andere heer voor me was in de wachtrij. Nou, dan die pluche retour. Nee, dat voor geen goud en ze ging em gauw veilig stellen in haar locker. Met de belofte dat ik haar volgende slachtoffer zou zijn.
Na een poosje verscheen ze weer in de bar en werd gelijk door een andere geïnteresseerde beer aangesproken. Na em te woord te hebben gestaan wees ze netjes erop dat ik voor em was en dat ze erna beschikbaar zou zijn voor hem.
Ze kwam vervolgens op m'n schoot zitten voor een praatje. Leuke gezellige tante. Toen mijn kamervraag kwam, gaf ze wel aan dat ze een braaf meisje was die zich aan de milieuregeltjes houdt en haar EHBO cursus nog niet gehaald heeft. Niet bepaald een GOSC meid, maar mosseltjes stonden voor deze veelvraat wel op haar menu en besloten de gok te wagen.
Helaas bleven de mosseltjes zich maar verplaatsen en in zo een positie zitten dat ik niet aan het pareltje kon komen.
Met wippen deed ze goed mee en met haar handvaardigheid op school zat het ook wel goed. Maar voor mij kwam het niet verder dan een redelijk kamertje.

Verder wat wellness rondjes gemaakt en op m'n mobieltje zitten spelen tussen de ijsberen.
Het aantal heren schommelde zo rond een dozijn, waardoor de M/V balans redelijk bleef.
Wat ik wel grappig blijf vinden om te zien is de exodus rond een uur of zes als de 'brave' huisvaders op tijd thuis moeten zijn voor het avond eten.
Dat brengt me wel op het idee om een volgende keer rond dat tijdstip in de kleedkamer te gaan bedelen voor pizza's, schnitzels en salades ;)

Nadat het gros naar moeder de vrouw was vertrokken had Anka tijd voor me, nadat ze even een peuk pauze had gehouden. We trokken ons terug op een kamertje waar ze me heerlijk had verwend. Wat een leuk en lekker ding is het toch. Een Venus waardige GOSC meid.

Erna een lekkere verse pizza verorberd en nog wat wellness rondjes gedaan. Een bezoeker die bij de sauna handdoeken zocht even wijzer gemaakt dat ie die bij de receptie kon halen.
Voor de reis terug nog een dutje gedaan in de Kino, om fris als een hoentje de weg op te gaan.

En dat was m'n laatste club bezoekje van 2023.
Op naar 2024!!
 
Venus is dicht t/m morgen en is dus zaterdag weer open. Ze hebben technische problemen blijkbaar.
De technische problemen zijn eerder gebrek aan vrouwen denk ik
Wat overigens ook niet heel gek is voor deze tijd van het jaar, binnenkort komen de dames weer terug van de kerstvakantie en is het weer feest
 
Terug
Bovenaan Onderaan