Club Venus, Hamminkeln (algemeen): nette club, mooie meiden, uitstekende service

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De maatijden zijn na 14.00 a la carte. Je kunt eenmalig voor 9 euro eten daarboven moet je betalen. Ook bier is nu niet meer gratis. Volgens de dames is het eten nu wel veel beter en gevarieerder
 
Ben er een paar keer geweest sinds het eten veranderd is. Voor mij is het nu echt minder dan het was. Bier was toch al niet gratis op de tijden dat ik er was, en gezien ik altijd moet rijden... Maar dat buffet was altijd lekker, behalve de patat maar die skip ik dan wel. Nu krijg je voor duitse begrippen echt weinig eten voor die 9 euro, En de meeste dingen kosten extra.
Nee voor mij geen pluspunt dat nieuwe menu. Ik ging af en toe wel ff wat te eten halen. Dat kan dus nu ook niet meer.
 
UITWIJKEN

Op de 15e van de 3e dacht ik mooi mijn vrijkaartje bij Diamond te verzilveren. Helaas werd die niet geaccepteerd. Mogelijk door een niet goed geïnformeerde theke.
Ik was niet meer in de stemming om daar te blijven en werd het UITWIJKEN naar elders. Maar waar naartoe? Babylon stond al langer op de wenslijst. Helaas leek het volgens de GPL er op dat Dolli en Roxanna met vakantie zijn, aangezien ze de hele week niet op de lijst staan.

Besloot dus maar weer terug te gaan naar Venus.
Altijd fraaie dames met goeie wellness en ook nu weer bij alle dames waar ik mee was geweest een ouderwetse service.
De entree was met 50 euro weliswaar 30 euro meer dan bij Diamond, maar daar hadden ze rond openingstijden slechts 2 dames.

Gauw nog even langs het ontbijtbuffet, voordat ie geleegd zou worden.
De buiten jacuzzi was helaas nog steeds in onderhoud. De buiten sauna stond weliswaar uit, maar was niet meer afgesloten met tape. Dus die lichtjes verwarmd om als Mentholcave te gebruiken. De binnen sauna was lekker op temperatuur. Tot m'n teleurstelling was de binnen jacuzzi helaas koud en bleef dat ook. Bij de receptie gemeld, maar ze konden het helaas niet gefikst krijgen.
Jammer dat ze geen compensatie geven aan klanten met een kortingskaartje ofzo. Ik snap dat menig ijsbeer komt voor wat anders, maar ik had me er wel op verheugd.

Dan maar es kijken wat er nog meer aan vermaak te vinden was in de club. Mariana kwam voor een praatje en meer.
Welke kamer we hadden boeit me meestal niet zo en weet ik meestal ook niet meer. Hooguit als er dingen zijn die me niet bevielen, blijven me bij. In dit geval was er een dingetje wat ik jammer vond. De kamers bij Venus zijn redelijk klein, waardoor er geen stoel of bankje aanwezig is om je badjas, handdoek e.a. spullen op te leggen. Op zich geen ramp, maar wat ze helaas ook niet hadden was een haakje om wat op te kunnen hangen. Nu snap ik dat het aan de spiegelwand niet echt gaat. Maar ik zie het vaak genoeg aan de deur. Zou wel een verstevigd systeem kiezen, of eentje over de deur heen. Menig geschroefd haakje van een deur eraf getrokken gezien...
Heb het gebrek van een haakje bij het management aangekaart. Ben benieuwd of er wat mee gedaan wordt.
Enfin, de kamergang met deze donker harige Roemeense was ouderwets goed. Dus met alles er op en er aan en nog milieu vriendelijk ook. Ook fijn dat er geen rare fratsen zijn met opstartkosten ofzo. 'Gewoon' 50p30 afgedragen.

Eenmaal opgefrist en terug in het restaurant, was ik blij dat ik eerst was gaan eten, want de voederbakken waren alweer leeg. In de vitrine stond wat fruit en wat verpakte choco cakejes om de ergste trek te stillen.
Sauna rondje dan maar om me even op te warmen en dan de bar weer in. Anka was er ook, alleen had ze een pannenkoeker.
Spotte daar echter ook een klein poppetje die luistert naar de naar Kassandra. De service was naar Venus maatstaven, en de dame was dolletjes. Maar miste wat... passie zal ik het maar noemen. Volgens anderen kan ze er soms ook wel eens van genieten, dus hopelijk tref ik d'r nog eens in een geile bui. Desondanks vond ik het een redelijk kamertje. Schade 50p30.

Helaas liet het zonnetje zich die dag niet echt zien. Gelukkig kon ik me buiten lekker in de improvisorische Mentholcave even terugtrekken.

Om het vochtgehalte weer op peil te brengen, van de vriendelijke theke een glaasje prik gekregen.
Zie ik daar een wulpse dame. Het is de Roemeense Sarah. Ze is op de kamer wat terughoudend, althans met mij in elk geval. Maar hoe zij zich begeeft in de kooi en in de bar met de muziek meebeweegt vind ik zo aantrekkelijk dat ik besluit toch nog een joker kaart voor haar te trekken.
Het werd zoals verwacht een redelijk kamertje voor 50p30.

Terug in het restaurant bleek er weinig veranderd te zijn. Oftewel, de voederbakken waren nog steeds leeg.
Zouden ze niet de soeppan kunnen vullen met wat brood erbij? Desnoods van dat kant en klare Aldi spul. Kost geen drol en prima om de maag mee te vullen...

Enfin, ik dook de sauna nog maar es in ging vervolgens nog maar es een drankje halen.
Zie ik daar weer de slanke dame met wat krullen/golvend haar waar ik eerder al wat oog contact mee heb gehad.
We raakten aan de praat en na zochten vervolgens een kamertje op om onze kennismaking verder voort te zetten.
Heerlijk kamertje gehad met Oana voor 50p30 met ouderwetse service. Haar poes trok me niet zo aan, waardoor een bepaalde activiteit ik niet lang heb gedaan.

Terug in de bar kwam ik weer een dame die ik soort van boos had gemaakt eerder op de dag. In de jacuzzi kwam ze me namelijk helpen met het warm krijgen van het water. Vriendelijk bedankte ik haar en vroeg naar d'r naam. "Eugenia" zei ze getergd en "Ben je me nu al vergeten..."
Ik excuseerde me en legde uit dat ik zonder bril niks zie. Ik zei maar niks over m'n dementholkop die niet goed is in gezichten én stemmen te herkennen.
Maar het was me klaarblijkelijk vergeven, want even later ging ze maar wat graag mee naar een kamer. Wat voor wonderen een geel vergeef-me-briefje wel niet kan verrichten ;)
Ik had ergens beetje twijfels om op herhaling te gaan. Je kent dat misschien wel. De 1e keer met een nieuwe meid was geweldig. Maar de keer erna was het stukken minder. En de keren erna kwamen de vonken van de 1e keer ook niet terug.
Nou, niks is minder waar. We hebben wederom geweldig van elkaar genoten, en ze schiet hierdoor heel erg omhoog naar favoriet status. Schade wederom 50p30.

IJsberen zeggen wel eens dat DVP een olifantengeheugen hebben. Na lange tijd weten ze vaak precies nog wat ze met je op de kamer hebben uitgespookt.
Nou, kan stellen dat ze ook arendsogen hebben. Marianna had namelijk al gauw door dat Eugenia een ander presentje had gekregen, wat zij ook wilde hebben.
Nou, nogmaals uitgelegd dat ik Santaclaus niet ben, maar Chinaklaus. En Chinaklaus geeft alleen een presentje na een kamergang. Doch, ben de beroerdste niet, en zonder mijn regel te verbreken kwam ze alsnog aan het presentje.
En nee, we gingen niet nog een keer de kamer op ;)
Want ik had een andere dame op het oog... Ze probeerde ook nog zo een presentje los te pulken voor een vriendin van haar. Maar dat ging me een stap te ver. Vroeg haar waarom die vriendin zelf niet naar me toe kwam voor een intieme kennismaking. Ze legde uit dat d'r vriendin zei dat dit er niet in zou zitten, omdat ik haar nooit uitgenodigd had. Ik was benieuwd wie ze bedoelde en het bleek Isabella te zijn. Welliswaar een slanke jonge dame, maar ze trok me nooit zo aan.

Dus het gelaten voor wat het was, en m'n aandacht gericht op de dame waar ik een oogje op had.
Bij Oana zat namelijk een slanke raven girl. Prachtig donker haar en een nog prachtiger snoetje. Ella heet deze schoonheid. Ze leek me een ijskoningin, aangezien ze wat koeltje leek. Maar eenmaal op de kamer kwam ze los. Ook met haar geweldig van elkaar genoten voor 50p30.

Terug in de bar was het twijfelen. Zou ik gaan eten, of zou ik toch eens een keertje kennis gaan maken met Isabelle. Geheel tegen mijn karakter in, besloot ik het eten uit te stellen ;)
Ze was denk ik een beetje verbaasd toen ik haar aansprak toen ze op 'haar' krukje voor de bar zat. Ze kwam namelijk wat afstandelijk over. Wellicht omdat m'n gesprekje met Marianna op niks uit leek te lopen en/of ze wist niks van ons gesprekje af. Of misschien is het gewoon hoe haar persoonlijkheid is. Want iemand als bijvoorbeeld Sabina komt veel hartelijker/gezelliger over.
Hoe dan ook, na een korte intro zijn we de kennismaking gaan voortzetten op de kamer. Ook haar service is op orde, maar miste helaas de klik. Schade bleef beperkt tot 50p30.
En natuurlijk het gewenste presentje :)

Daarna was het toch echt de hoogste tijd om weer energie bij te tanken. Heb de schnitzel geprobeerd en die had me prima gesmaakt.
Maar man oh man, dit is echt een afval saunaclub... Niet in de zin van rommel, want het ziet er pico bello uit. Maar kwa kilo's. Slechts rantsoen van 1x eten (afgezien het proppen tijdens het ontbijt) en zoveel lekkere slanke te wippen meiden, dat je de rest van week geen geld meer hebt en op een stokje moet bijten. Dan vallen de kilo's er wel van af...

Al met al weer een prima dagje gehad bij Venus. Bij vertrek werd geconstateerd dat er nog 1 of 2 euro verrekend moest worden voor het eten. De gast van de receptie had ook wel door dat deze Dagobeer kaalgeplukt was door de vele klapeksters. Het aanbod om de centen uit m'n sigaretten bakje te halen (altijd wat euro's voor de wasstraat) sloeg ie af en gooide hij zelf een muntstuk uit eigen zak in de lade. Die geste moet ik onthouden...
 
Laatst bewerkt:
Recent voor de 1e keer bij Club Venus geweest. De club is duidelijk een stuk kleiner dan bijv Sixsense, maar goed….dat hoeft natuurlijk geen probleem te zijn.

Vanuit Arnhem ongeveer een half uurtje rijden. Bij binnenkomst krijg je wat tekst en uitleg waar je wat kan vinden En een sleutel voor je opbergkastje. De sfeer is rustig en relaxed, misschien soms iets te rustig. De dames komen je niet allemaal "lastig vallen" als ze je zien, je moet zelf meer pro-actief zijn.

Qua dames liepen, op de dag dat ik er was, zo'n 8 rond…allemaal in hun Eva kostuum (donderdags is dat standaard). Aan de ene kant zie je meteen wat je krijgt, aan de andere kant haalt het iets 'spannends' weg.
De prijzen zijn iets goedkoper dan SS (€50 per 30min).

De klanten zijn primair DLD en NL mannen. Gedurende de dag raakte ik ook met 2 Nederlandse kerels aan de praat…ook leuk als je van hun wat meer hoort over de geschiedenis van de club en de dames.

2 kamers daar gedaan. De 3e die ik nog graag wilde kamperen werd gepannenkoekt en was nog niet terug toen ik eind van de avond besloot naar huis te gaan. Ach ja…een goede reden om volgende keer terug te gaan.

Wat fijn aan deze club is is dat er niet veel vrouwen rondlopen dus je ziet eigenlijk bij binnenkomst al snel wie er vandaag zijn. Er is dus geen 'avondploeg' ofzo. Het avond wordt ter plekke bereid en er is zat keuze.

Prima club als je een keer wat rustigere omgeving zoekt.
 
Zaterdag jongstleden de tank volgegooid om zo tot mijn bestemming, de Venusheuvels te komen. Rond 12:15 gearriveerd en er stonden zo'n 7 auto's met voornamelijk witte platen geparkeerd. De AWL gaf aan dat er nog maar 3 deernes zouden zijn, die waren dan ook meteen bezet. Dan maar eerst even het ontbijtbuffet inspecteren. Na een lekker ontbijtje ben ik me gaan nestelen op de banken. Het duurde niet lang of Anka kwam binnen huppelen van een afspraakje. Een beer die een date probeerde te scoren wuifde ze weg en zo ging ze een peuk roken. Even later kwam ze naast me zitten met de one-liner "vorige keer wilde ik graag met je kameren, maar toen kwam er van alles tussen". Kolder dacht ik, tot ze opeens al mijn kamers van het vorige bezoek op ging noemen. Aangezien ze mij dus goed had bestudeerd, was het tijd om haar te inspecteren op een kamertje. Naast het nodige trek, zuig en klim werk, heeft ze ook nog eens vakkundig de twee vliegen op de kamer tot mors geslagen, 50p30 betaald.

Ben toch regelmatig een vlieg tegengekomen, en het is nog niet eens zomer, als dat maar goed gaat. Die verrekte slippers zijn toch nog ergens handig voor, dat dan weer wel.

Rond 4 uur was de tent aardig gevuld met 9 dames en rond de 15 beren. Plots kwam Melodie als een gewillig hertje in mijn armen vallen. Het leek ons beter om een kamer op te zoeken en ik heb hier weer 2 uur lang van haar mogen genieten. Elk bezoek weet ze weer de juiste snaar te raken.

Na 2 uur Melodie is het wel even tijd om op te laden. Dit keer een normale Schnitzel. Wiener Art besteld van de menukaart. Nou normaal was die zeker. Ik weet dat de prijs van groentes geweldig is gestegen, maar er werd serieus alleen een schnitzel met wat friet geserveerd. Was daar toch wel een beetje teleurgesteld over, volgende keer maar weer wat anders proberen.

Na het avondmaal zag ik twee dames zitten die later waren ingestroomd, het waren Ella met aan haar zijde de nieuwe Sofia. Mooi om te zien dat de meiden de nieuwe Sofia goed begeleiden, vooral bij Mirella komt het moederinstinct naar boven. Aangezien Sofia geen aansprak had met de mannen, doordat ze nauwelijks Engels en geen Duits kent, heb ik me maar ontfermd over deze meid. Op de kamer wel een goede stoeipartij gehad, ondanks dat ik in het begin wat probleempjes had met de beperkte ruimte voor mijn genotsknots. Zoenen, strelen, pijpen, alles was gewoon lekker, 60p30 betaald. Als Sofia naast de taal van de liefde ook het Engels gaat leren, kan dit naar mijn idee echt een topper worden. Voor sommigen kan de ontbrekende communicatie een voordeel zijn, je bent daadwerkelijk de volle tijd aan het vrijen. Ik heb persoonlijk iets meer behoefte aan een leuk gesprek.

Na mijn kamer met Sofia is er een blik zuiders jong volk opengetrokken. Tijd voor mij om huiswaarts te gaan na een geslaagd bezoek aan Venus, ondanks het ontbreken van de groentes bij mijn schnitzel.

Aanwezig waren: Anka, Mirella, Sabina, Eugenia, Mariana, Ella, Oana, Liana, Sofia, Cassandra, Melodie, Xenia
 
Dit keer een normale Schnitzel. Wiener Art besteld van de menukaart. Nou normaal was die zeker. Ik weet dat de prijs van groentes geweldig is gestegen, maar er werd serieus alleen een schnitzel met wat friet geserveerd. Was daar toch wel een beetje teleurgesteld over, volgende keer maar weer wat anders proberen.
SchniPo - zoals de Duitsers zeggen. Na de Currywurst nog steeds het meest gegeten kantinevoer ever. En daar hoeft voor Max Mustermann geen groente bij.

On-topic - leuk om te horen dat Eugenia er weer is. Moet ik tch weer een keer naar toe om met haar plezier te hebben.
 
Gemiddeld zo'n 12 dames. Wel is het rond opening rustiger. Het aantal dames loopt op tot een uur of 4 naar rond de 12
Veel van de (Romeinse) meisjes/dames logeren in de villa aan de overkant. En ze komen naar Duitsland om geld te verdienen. Een andere daginvulling hebben zij toch meestal niet en wat valt er ook te doen in Hamminkeln.
Dus dan maar in de club gaan zitten ...
Op mij maakten niet alle dames een erg geïnteresseerde indruk.
Maar misschien is het afstandelijke ook juist hun succesrecept? Wie zal het zeggen? Mij trekt een dusdanige houding niet aan. Maar dat geldt in het algemeen voor deze type jonge Romeinse.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben voor het eerst in een SC in Duitsland geweest. Je moet van het concept houden. Dus vooral als je op zoek bent naar jonge, slanke (!) Romeinse dames kan je hier jouw slag slaan. En als je daarbij ook voortdurend monotone, harde muziek voor lief wilt nemen.
Er was één sauna op temperatur. De buitensauna stond uit of ten minste stelde het qua temperatuur niets voor. En van de binnensauna was ik dan de enige man die er binnen uren gebruik van maakte.
De meisjes/dames lijken bijna allemaal te roken, zij staan vaak achter de deur naar de binnentuin te roken (net als ook rokende ijsberen). Mogelijk ook vanuit verveling, als er niet veel mannen aanwezig zijn. Wat moet je dan ook de hele dag?
Voor mij in elk geval geen rit van honderden kilometers waard. Deze keer was ik sowieso in de buurt en was ik gewoon nieuwsgierig.
Als je er toch bent is wel de oudere,Thaise masseuse met naam Duk erg aan te raden! Zij doet absoluut niet aan enig erotische handeling en blijft ook netjes in haar werkpak gekleed, maar de massage was voor mij de beste ooit van een Thaise dame! En ik heb er als een aantal gehad.
Dus als je er toch bent en even niet aan een jonge Romeinse toe bent ... (40 €/30 min., 60 €/h)
 
Nog een andere vraag: ik ben nog nooit in een SC geweest en wil dat eens proberen, ik twijfel tussen Sixsens of Club Venus. Wat kunnen jullie aanbevelen?
Hangt er vanaf waar je naar op zoek bent. Ik ben nooit in Sixsens geweest maar begrijp dat het een grotere club is met meer dames waar je makkelijker een hele dag door brengt. Dames lopen daar voornamelijk in lingerie lees ik. Venus is een FKK club. Ander concept dus. De dames lopen daar volledig naakt in de club. De club is tevens een stuk kleiner denk ik en het aantal dames is minder groot. Het is ook wat lastiger om je buiten de kamer de hele dag te vermaken hoewel het kijken naar de naakte dames ook een leuke bezigheid is.
 
STRIJD

Na elders lekker geslapen te hebben met een warme kruik, op de 8e van de 9e me richting de Venus heuvels begeven voor weer een dagje relaxen in een jacuzzi en tussen de fraaie deernes.

Had het ontbijtje in Happy overgeslagen om op tijd bij Venus te zijn. Daar een hapje genomen, lekker even uitbuiken en lekker van hun wellness genoten.
Kwam daar al vroeg ijsbeer Man bijt kat tegen. Gezellig wat mee gekeuveld door de dag heen.

Dit waren nog de weken dat er slechts 6 dames aanwezig waren. Doch, de dames die er waren vallen meestal wel in de smaak. Ofwel door de looks, de service of een combinatie er van. En gelukkig bleef het aantal mannen ook beperkt tot een stuk of 9 a 12, waardoor het geen algehele Theo's werd.

Al vroeg kwam er een dame lonken. Ze schijnt zich Moni(ca) te noemen. En volgens m'n verslagjes bleek achteraf dat we blijkbaar elkaar eerder getroffen hadden. De kamer was hetzelfde als vorige keer. Heerlijk van elkaar genoten, zonder dat de vonken er vanaf vlogen.

Daarna even bijgekomen en wat ouwehoeren met MBK. Die wist me wat meer te vertellen over Hans... Bedankt toetsenbord, maar we zaten niet in Theo's: bedoelde Hana. Fraaie slanke jongedame die nog niet zo lang geleden de line up kwam aansterken. En ze past er goed bij.
Na een praatje en een correcte heads up van haar zijde dat bepaalde diensten tijdelijk niet konden vanwege persoonlijke omstandigheden, zijn we intiemer kennis gaan maken. Heerlijk van elkaar genoten tijdens een kamergang. Venus waardig.

Na weer even van de warme jacuzzi genoten te hebben, me weer op een bankje genesteld voor een volgende prooi. Eugenia was vrij en gelijk toegeslagen. Met d'r acrobatische kunsten aan de danspaal, mocht ze nu haar kunsten op mijn paal uitoefenen. En dat deed ze weer voortreffelijk. Geweldig van elkaar genoten tijdens een kamertje.

Het was toe twijfelen. Of blijven eten of de happy hour bij PHG halen... Een innerlijke (inwendige?) STRIJD tussen de veelvraat en de Dagobeer. Uiteindelijk won de laatste en me gauw wezen omkleden.
Venus zal ik met de wintermaanden waarschijnlijk minder frequent bezoeken. Hoewel de wellness en dames me bevallen, vind ik het jammer dat zonder een zonnige tuin er geen dutplekje of een mens room ofzo is. Hopelijk komt dat er nog es van...
 
mooi geschreven,Mentholbear ,maar wat zijn de prijzen daar €50 om binnen te komen incl buffet en de dames kosten?tis 2 uur rijden maar er staan leuke dames op hun site.
50€ inkom. Dat is inclusief koffie en frisdrank. Bier/drank en red bull kost extra. Ook zit in die 50 inkom gratis ontbijtbuffet tot 14:00 uur en 9euro tegoed voor een warme maaltijd die je kunt bestellen aan de bar, denk aan pizza pasta schnitzel.

Dames kosten 50eu voor 30min, met bij de meeste nog ouderwetse service.
 
BIRINNEN

Op de 27e van de 9e was een favorietje van me weer terug: Ella.
Hoewel met de frisse wintermaanden Venus binnen weinig plek heeft voor een dutje, en ik er daarom minder vaak naartoe zal gaan, was de komst van Ella genoeg reden om er toch naartoe te trekken.
Bovendien, voor een dutje zou ik die dag geeneens tijd hebben...

Enfin, rond openingstijd was ik al present om m'n ijsberenvel in ontvangst te nemen.
Na een ontbijtje met een broodje ei en worst me maar gelijk gemeld bij Mariana. Ik had nog een presentje voor haar, dus waarom wachten tot later op de avond. Bovendien waren er nog niet zoveel dames zo vroeg aanwezig.
Weer es geweldig van elkaar genoten tijdens een kamertje.

Na wat bubbelen in de wellness om even bij te komen. Spotte ik een nieuwe dame. De talen is ze nog niet machtig, maar lief leek ze wel, dus op naar de kamer om een ritje te maken.
Het werd een heerlijk kamertje. Venus waardig, maar m'n favo standje door omstandigheden niet gedaan.

Daarna was het schansen voordat het ontbijtbuffet weggehaald zou worden. En dat was maar goed ook, want daarna volgde een periode van vasten en enige fysieke inspanning ;)

Ik had even de tijd om uit te buiken in de wellness voordat de 3 musketiers klokslag 1 binnen zouden komen. En wel ja, je kunt er een atoomklok op gelijk kunnen zetten, want een poosje later zag ik inderdaad het drietal.
Met Ella de eerste begroeting en een afspraakje gemaakt om met haar en Cataleya wat naughty dingetjes te doen. Ella ging de regelingen treffen.
Onderwijl ontfermde ik me over Oana. Licht het aan mij, of ben ik de enige die vind dat ze iets Russisch heeft? In de goeie zin bedoel ik dan...
Wederom geweldig van elkaar genoten tijdens ons kamertje.

En als we dan toch bezig zijn met het ene zusje, waarom niet ook het andere zusje? Daar weet ik het antwoord ook niet op. Wat ik wel weet, is dat we geweldig van elkaar hadden genoten tijdens ons kamertje.
Dame is net iets minder open als haar zus, alhoewel beiden wat meer ingetogen zijn. Althans, dat is mijn ervaring. Minder... extravert als Ella, Cataleya, Anka ofzo.
Maar net als haar zus is ze vriendelijk, correct en Venus waardige service.

Na weer even een wellness rondje om bij te komen, had ik m'n oog laten vallen op Hana. Meid kon vorige keer bepaalde service niet verlenen door omstandigheden. Nu wel, moet helaas bekennen dat ze wel een groen hartje had, maar ik blijkbaar niet genoeg pepermuntjes ofzo op had...
Ook leken mijn kunsten niet al haar besteed. Het blijft steken op een heerlijk kamertje.

Wat wel genieten was, was de custom steak. Die smaakte me wederom prima. Erna moest ik even uitbuiken voor ik klaar was voor m'n rendez vous met Ella.
Lukte prima in de sauna en jacuzzi. En daarna uitpuffen op een bankje, met een drankje in de hand en genieten van enkele dansjes in de kooi.

Ella kwam erbij en wist me te vertellen dat Cataleya' s afspraak nog niet zo snel klaar zou zijn en onze trio pas later kon plaatsvinden dan gedacht.
Dus besloot ik om me eerst maar daar haar te laten opwarmen. De klik was er weer met deze leuke lieve meid. Wat gekletst en lekker opgewarmd tijdens ons kamertje. Daarna ging ze haar liefdespartner erbij halen. Ze voelt zich het meest comfortabel met Oana, maar kwa intensiteit zocht ik meer iets op het niveau van Cataleya. Dus toen ik een eerdere keer hoorde dat laatstgenoemde ook los ging met Ella, bleef dat beeld in m'n hoofd spoken.
En nu was het moment eindelijk aangebroken voor weer eens een BIRINNEN sessie. Niet helemaal juiate benaming, maar bedoel er een kamergang mee met lesbische actie.
En Cataleya had er niets van gelogen. Ze gingen lekker op elkaar los. Van top tot teen. En zoals ik al vermoedde ging C er gulzig op los en deed E lekker mee. Niet van dat kinderachtige oma kusjes of alleen beetje stralen. Laat ik maar zeggen dat ze meermaals van elkaar genoten hebben ;)
Het leuke van Cataleya vond ik dat ze ook tijdens de actie oogcontact met me zocht. Zo voelde ik er wat meer bij betrokken. Was op een gegeven moment zo geil dat ik er tussenin kwam en het mijn beurt was om verwend te worden door de 2 dames. En dat was niet omstebeurt, terwijl er 1 passief op de achtergrond zat, maar gelijktijdig werkten de dames me naar hogere sferen en waren best goed op elkaar afgestemd. De 1 zorgde dat ik geen dorst kreeg of dat ik geen zuurstof tekort kwam, terwijl de ander op zoek was naar het witte goud.

Na dat hoogtepunt van de dag was het toch echt de hoogste tijd om de tent te verlaten. Moe maar voldaan kwam ik weer in Mentholand aan...
 
Afgelopen zondag eens afgeweken van mijn gebruikelijke relax adres Sixsens en mijn auto wat meer naar het noorden gestuurd naar saunaclub Venus in Hamminkeln. Er zitten daar ook wat liefjes van mij en het is een leuke afwisseling. De reden dat ik er niet vaker heen ga is dat ik daar weinig variatie heb. Ik weet eigenlijk al van tevoren met welke 3 dames ik de kamer op zal gaan en heb wat extra opties voor als 1 van die dames er niet is. De reden is dat veel dames mijn Barokkar niet aan kunnen. Sabina had me al laten weten dat ze er niet zou zijn omdat ze ziek was. Gelukkig niets ernstigs, dus ze zal er snel weer zijn.
Zo wist ik ook dat Liana rond 13 uur binnen zou vallen. Maar ik hou ervan ook een vroege kamer te maken, dus ik hoopte op de aanwezigheid van Melodie. Die begint vaak vroeg en was er zaterdag, maar had kennelijk vrij.

Ik kwam rond 20 over 11 binnen, betaalde de nieuwe toegangsprijs van €60, kleede me om en bestelde meteen mijn gebruikelijke dubbele espresso bij Ramona (de bardame) en zag Sara en Mirella. Op de AWL stonden Sara en Anka (die ik later per ongeluk op kamer 4 aantrof) en geen Mirella. Mirella is 1 van de dames waarmee ik eerder een heerlijke kamer heb gehad, dus ze was zeker een optie voor mijn vroege kamer, maar er zat helaas een man naast haar met donker lang haar, dus ze was bezet. En Sara is geen optie voor mij. Dus maar rustig gaan ontbijten en eens gekeken naar de nieuwigheden in het interieur: Een hoge tafel met comfortabele hoge stoelen bij de binnensauna en een mooi spiegel plafond bij het verhoogde deel van de bar. Op dat verhoogde zitdeel maar even lekker ontspannen gaan liggen met mijn e-Reader in afwachting van de volgende lichting dames. Opeens kwam er een dame binnen lopen met een bekend gezicht. Alleen ik kon haar niet zo snel plaatsen. Ze seinde naar mij, dus ze herkende mij ook. Ik heb haar gewenkt en een praatje gemaakt en het bleek de Tsjechische Natalja uit Sixsens te zijn. Een dame waarover collega beren zeer lovend gesproken hebben, maar die ik in Sixsens op de een of andere manier steeds gemist had. Ik hoefde dus niet lang na te denken om te besluiten met haar naar de kamer te gaan. Zij kreeg de sleutel van kamer 4, daar naar binnen en Anka gevonden die daar bezig was met een man
smile2.gif
. Er was kennelijk iets mis gegaan en ze had de sleutel niet meegenomen bij de receptie. Wij terug en naar kamer 6. En het werd een heerlijke kamer. In haar draadje zal ik zo dadelijk nog wat meer beschrijven.
Toen we de kamer afkwamen zag ik Liana net met een man de kamer op gaan. Afgerekend met Natalja en even opgefrist. Gelukkig lag er nog wat van het bekende ontbijtbuffet, dus nog snel wat gegeten en terug de bar in. Daar met wat mannen gepraat en Marianna kwam me begroeten (1 van mijn "vaste" dames), maar ze was ook al geboekt en even later kwam Liana (mijn favorietje in Venus) mij ook begroeten. Ze was "boos" op mij dat dat ik niet had gewacht op haar en op de kamer was toen ze aankwam. Liana heeft nogal een temperament, maar ik trek me daar niets van aan, omdat ik weet dat ze even later toch altijd weer bij draait. En dat gebeurde nu uiteraard ook. Na wat bijgepraat te hebben, haar voorgesteld om een trio te doen en zij mocht de dame kiezen. Uit de beschikbare dames koos ze Hana. Een mooie jonge dame met een wat onregelmatig gebit. In het gesprekje wat ik even met haar had om kennis te maken viel op dat ze goed Engels sprak en goedlachs was. Ik heb goede ervaringen om bij trio's de dames een partner te laten kiezen. Het klikt dan goed op de kamer en ze weten ook wel wat ik fijn vindt. Helaas was er deze keer geen match en ik heb Hana na 5 minuten al verzocht de kamer te verlaten. Liana stelde voor iemand anders te halen en 1 van de dames die ze noemde was Eugenia. Nu is Eugenia lid van de krappe kutjes club, dus ik weet dat neuken met haar er niet in zit. En ook is ze eigenlijk te dun naar mijn smaak, maar toch neem ik haar nog steeds wel eens mee in een trio vanwege de goede klik, dus ik reageerde enthousiast. Eugenia kwam de kamer binnen en binnen 2 minuten was de sfeer weer helemaal ten goede gedraaid. Vraag me niet hoe ze het doet, maar ze voelt feilloos aan in wat voor bui ik ben en past haar gedrag daar perfect op aan. Daarnaast zoent en pijpt ze heerlijk. Een prachtvrouw! Liana kreeg er steeds meer zin in en dicteerde de neukstandjes, de temperatuur steeg en ook Eugenia kwam aan de beurt. Er was nog een beetje tijd voor een massage van Eugenia en daarna nog een kwartiertje met Liana gebleven om haar ook een massage te geven en nog wat bij te praten.
Een nieuwe dame gespot: Bulgaarse Idayla. Uiterlijk: Cassandra, maar dan een halve kop groter en zonder tattoos. Ik had geen gelegenheid met haar te gaan praten.
Tijd voor wat meer relaxen en te eten. Gekozen voor de binnen jacuzzi. Iemand had die op 40 graden gezet. Gauw terug gedraaid naar 36 en heerlijk gebubbeld. Maar toen ik eruit kwam had ik het toch erg warm. Naar buiten gegaan om af te koelen en toen zag ik pas dat de buiten jacuzzi ook aan stond. Dom van mij om dat niet eerder te bekijken. Heerlijk is dat met je hoofd in de kou in een warme jacuzzi zitten! Eén van de pluspunten van Venus. Een pizza besteld, want ik had best honger. Tijdens een dansje van Sara ging mijn buzzer af en zij hoorde het gelukkig en wees me er op. De pizza was weer prima. Marianna kwam bij me informeren of ik nog wat met haar wilde. Uiteraard zei ik en "I'll find you". Toen ik wat later op haar wachtte nog even met Natalja gepraat en Natalja vertelde mij dat ze graag trio's doet met Marianna. Even later kwam Marianna van de kamer en heb ik beide dames dan maar geboekt. De eerste kamer met Natalja was erg goed bevallen. En dit werd een zeer goed trio! Het is leuk als dames een klik hebben. Marianna lacht wat weinig (anders zou ze denk ik nog veel meer geboekt worden), als ze mij ziet vaak wel en samen met Natalja werd er helemaal veel gelachen. Een top kamer die de kamer met Liana en Eugenia nog overtrof. Marianna bewees zich weer als verreweg de beste pijpster in Venus: Natalja was eerder erg goed geweest, maar naast Marianna verbleekte haar kwaliteiten. En dat bedoel ik zeker niet negatief ten opzichte van Natalja! Eigenlijk zoals steeds wanneer ik een trio met Marianna maak. Eigenlijk wil ik nog eens een trio maken met Vanessa (uit Sixsens die hetzelfde effect heeft op mijn jongeheer) en Marianna om de wereldtopper bekend te kunnen maken. Aan de andere kant is het prima zo, in beide clubs een dame van de overtreffende trap op oraal gebied. Afijn de rest van de kamer zal ik beschrijven in het draadje van Natalja.
Na deze topkamer was ik leeg en besloot na het afrekenen en douchen mijn vochtgehalte in de bar aan te vullen. Eugenia kwam naast mij zitten en tikte mij aan, mevrouw wilde nog even in haar nek gemasseerd worden. Daar heb ik uiteraard geen bezwaar tegen en Anka (ook lid van de KKC) kwam een beetje dollend er naast staan ten teken dat ik ook haar nek moest masseren. Maar ze nam 1 barkruk verder plaats. Toen Eugenia genoeg gemasseerd was, bleek dat ze het toch serieus meende en ruilde van plek met Eugenia. Alleen zij wilde ook wat lager op haar rug gemasseerd worden, dus haar topje ging uit (zondag hebben de dames sexy kleren aan). Ik haalde mijn massagegel te voorschijn en masseerde haar. Toen meldde Rebecka zich ook voor een massage, dus er werd weer van barkruk geruild en ook haar topje ging uit. Tegenover de bar zaten 2 mannen steeds geïnteresseerder te kijken. Uiteraard hadden de dames dat ook in de gaten en de mannen werden verdeeld. Toen Rebecka voldoende gemasseerd was vlogen ze alle 3 tegelijk op de mannen af. Eugenia op schoot bij de ene man met Anka er naast en Rebecka bij de andere man die ze kende. Ik liep quasi teleurgesteld naar de mannen en beklaagde me: "Ik doe al het werk en jullie gaan er met de mooie dames vandoor!". Lachen natuurlijk en met een boks afscheid genomen van de man die Eugenia op schoot had en weer naar huis gereden. Op de terugweg ligt er nieuw asfalt en geldt een maximumsnelheid van 80 km/u bijna tot de NL grens.
Ik kom relatief weinig in Venus. Maar de line-up verbeterd nog steeds. Nu zijn er met Sandra, Mirella, Rebecka, Natalja, Liana, Sabina en Lori meerdere niet skinny dames. En ook zijn er wat service kanonnen als Liana, Melodie en Natalya in het afgelopen jaar toegevoegd. Hierdoor is de voorspelbaarheid qua dames voor mij sterk verminderd. Voor mij komen nu Liana, Melodie, Marianna en Natalja zeker in aanmerking voor een kamer. Daarnaast zijn Cassandra en Mirella ook zeer goede opties. En ik wil Rebecka en Lori nog wel eens proberen. Dus mijn volgende bezoek aan Venus zal niet zo lang op zich laten wachten als er nu tussen de bezoeken zat. Daarnaast vind ik Venus gewoon een mooie club.
 
Wandelaar, nu ga jij dus ook vreemd. Ik kriig van jouw verhaal ook weer enorme zij in Anka, Sara en Cassandra. Mariana heb ik ook ontdekt er loopt nog veel meer lekkers rond. Maar ja, door mijn favorietje bij Sixsens (je weet wie ik bedoel) wordt ik monogaam …
 
Dit was vorig jaar, geen oude koeien uit de sloot halen ;). Zaterdag ga ik weer, mijn vrijkaartje verzilveren. En ik ben sinds ik in de clubs kom alleen maar vreemd gegaan :). Wacht maar tot je in Venus een keer met Liana op de kamer bent geweest, dan wordt je daar ook monogaam…
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan