Algemeen Club Villa21, Geel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dikke Lu

Stamgast
Forumpionier
384
28/07/21
406
11
Zaterdag een kijkje gaan nemen bij Villa21 te Geel. Ook deze club is anderhalf jaar gesloten geweest. De eigenaar heeft van deze tijd gebruik gemaakt om de club een beetje op te frissen. Wat hem goed gelukt is. Villa21 is een club met meer familiaal karakter. Er komt vaak hetzelfde volk dat elkaar kent. Daarnaast zijn er natuurlijk ook nieuwe koppels en singles die de club komen bezoeken. Er is meestal een ruim warm en koud buffet. Er is een middelgrote sauna, propere douches, kelder met kamers, rokershoek (denk ik), dansvloer met paal, ruime bar met bediening, cinema-ruimte. Boven zijn er nog verschillende ruimtes met 2 hele grote bedden, kleine donkere ruimte, een massage tafel, douches, wc.... Ik was er vroeger al een aantal keer geweest. Elke keer heb ik er wel mijn avontuurtje beleefd.

Voor de toegang moest je je vaccinatiebewijs tonen. Anders niet binnen. Ook enkel cash betalen dacht ik. Er was redelijk wat volk, meer dan andere zaterdagen. De club was ook nog maar 2 dagen open. Eerst een bordje vis gegeten en dan mijn toertje gedaan. Beneden had ik al oogcontact gemaakt met een stelletje. Hij zeer kort geschoren en zij een hemels gezichtje met lange mooie krullen. Boven waren ze aan het rollebollen. Een oudere man kwam er nogal opdringerig bij staan. Snel werd hem duidelijk gemaakt dat er geen interesse was. 5 seconden later kwam die meid wel aan mij vragen of ik soms mee wou spelen. Heel lief en onschuldig kwam ze over. We begonnen lekker te zoenen terwijl haar man haar likte. Ze pijpte me terwijl ze geneukt werd. Ik nam haar terwijl ze met haar man speelde. We namen haar samen in allerlei standjes. Het zweet droop letterlijk van onze lichamen. Een massa volk keek er naar. Beneden deden we nog een babbeltje en op het einde van de avond scheiden onze wegen.

Voor mij een hele toffe avond maar ook wel een heel druk weekend... :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sinds de heropening ben ik al 4 of 5 keer langs geweest in deze club. Meestal zaterdag, maar ook eens vrijdag en maandag. Meest aangename en drukste avonden zijn op zaterdag denk ik.
De hoeveelheid volk heeft me 2 weken geleden, op maandagmiddag, toch verrast. Ik denk dat er toch 30-35 man aanwezig was. Ik kwam er een leuke vriendin tegen die ik al een tijdje niet meer gezien had. In de sauna leerde ik een leuk en sympathiek koppel kennen. Zij zoog me nog lekker hard. (Ik kwam ze maandag terug in Eroxx tegen) Er was ook een kleine gangbang in de filmruimte en op het einde liet een jonge vrouw zich op het podium nog eens goed nemen door verschillende mannen. Ik liet me, ook in de sauna, verleiden door een iets gezette vrouw die me aantrok en weer afstootte. Beetje vreemde situatie waar ik eigenlijk heel de middag ingestoken heb. Ik heb haar net voor het sluiten van de club dan wel eens goed gebeft en haar nog lekker hard genomen. Ik ben er zeker van dat ze ervan genoten heeft, ik ook trouwens.
Vrijdagmiddag viel voor mij een beetje tegen. Ik denk dat de meesten die vrijdags naar een club gaan, dit 's avonds doen. Er was wel volk maar weinig actie tov andere dagen.
Enkele weken nadat ik in de club een stelletje had leren kennen, bezocht ik met de vrouw van dit stel de club nog eens. Deze meid is echt hemels en gaf met gevoel terug 16 te zijn. Wanneer ze me zachtjes streelde, had ik schrik spontaan te komen. Die blik van haar... We leken wel verliefde pubers. Wanneer we boven lagen te spelen, kropen er enkele mannen naast ons. Ze was geen doetje en het schrok haar niet af, maar de meeste aandacht van haar ging wel naar mij. We beleefden beiden een geil moment en later nog eens. Normaal denk ik zowat iedereen te zien die de club in en uit gaat, maar uit respect voor haar hield ik deze avond mijn ooglappen aan. Mijn aandacht ging volledig naar haar en ze verdiende het ook. Die avond kon mijn buurvrouw, de postbode of mijn schoonzus in de club langs geweest zijn, ik zou ze niet gezien hebben.
Villa21 is een leuke, kleinere club. De inkomprijs voor singles is ook goedkoper dan in grotere clubs. De club heeft een relatief grote parking en als je merkt dat de wagens op straat beginnen te staan, dan zit de club al vrij vol. Dit zijn meestal de beste avonden. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ga er deze middag eens op verkenning.
Weet niet of een zondag een goede dag is voor actie.
Misschien een goede dag om de resultaten van de verbouwing te bekijken, maar ik ga ook voor wat ander plezier.
Wie kom ik er tegen?
 
Daar moet ik dus ook niet meer naartoe als er geen actieve dames aangekondigd worden.
Begon goed: 30 tot 40 koppels, een 10tal single mannen (beperkt op zondag en je moet reserveren.)

Wel alle leeftijden van 30 tot 80. het eerst half uur voornamelijk 55 of 60+, later kwamen de jongere koppels binnen.

De eerste actie tegen 19h (ging open op 16h). En gans de middag/avond niet veel koppels gezien die single mannen toelaten. Meestal waren de koppels op zichzelf bezig en mocht je toekijken. En dan nog weinig koppels. Voor 20h heb ik misschien 5 koppels bezig gezien.

Om 20h30 begon er wat actie te komen, maar dan voornamelijk de iets oudere koppels en minder aantrekkelijke dames. Maar elk op zich of 2 koppels samen.
Gans de middag/avond misschien 5 koppels gezien met een single man. En dan moest je natuurlijk op het juiste moment op de juiste plaats zijn. Op het einde van de avond me laten aftrekken door een leuke jonge dame waar ik normaal niet voor zou gegaan zijn, maar ja, droog naar huis gaan is ook maar niks.
Ze kon dit wel goed, want normaal kom ik niet klaar als een vrouw me aftrekt, maar deze keer dus wel. Daarna om 21h30 maar naar huis vertrokken. Er was toen wel wat meer actie, maar koppels op zichzelf.

Om 22h30 was het feest gedaan. Zou straf zijn moesten ze er het laatste uur nog een orgie van gemaakt hebben. Alles kan natuurlijk, maar ik betwijfel het.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Juist ja, ik ging ook om de verbouwing te bekijken.
Gelijkvloers was reeds gerenoveerd en is wel goed gedaan.
Achteraan de sauna en kleedkamers zijn top.
het tussengedeelte met buitenbar en enkele speelruimtes is nu overdekt en doet dienst als restaurant, maar dat is maar snel snel gedaan. Ik hoop dat dit een voorlopige oplossing is.
De kelder is anders ingericht met speelruimtes en nieuwe hygiënische matrassen. Het blijft er aan de frisse kant, maar is wel OK.
Ook boven is het anders ingericht. Ik zit zelf in de afwerkingssector en vind het idee van deze inrichting wel goed, maar de uitvoering vond ik dan niet zo geslaagd. maar dan let ik meer op de details dan op het algemene plaatje.
 
Was het boven ook open? Dat was enkele weken geleden niet het geval.
Boven was ook open. Als dat niet open was, dan moet het echt een saaie bedoening geweest zijn. De enige plaats waar wat actie is is boven. In de kelder ook wel een beetje, maar dat is toch wel klein en kil en in de TV zaal ook nog wel een groot bed waar wat kan gebeuren, Daar staat ook een sint andrieskruis. En zondag hebben 2 vrouwen zich laten slaan met zweepjes en touwen. Verder is daar geen actie geweest.
 
Is dit een goeie club voor iemand dat nog nooit in een club is geweest? Ik heb een aanbod om hier met een dvp naartoe te gaan, als koppel dus. Geen idee of dat dan interessant is. Mij interesseert het dan vooral dat ik niet enkel met mijn dvp maar ook met andere dames aldaar eens van de grond kan gaan (ik neem toch aan dat dat het basisconcept van zo'n club is :p )
 
Villa 21 is zeker voor een eerste keer geen slechte keuze. Er is een vast publiek, dus wel een beetje "ons-kent-ons" en het is niet altijd makkelijk om daar tussen te komen. Maar het kan wel als je een beetje sociaal bent. Let op, het is ook wel gemiddeld een wat ouder publiek. De sfeer is eerder "erotisch uitgaan", dan neuken van openings- tot sluitingsuur.

Ik ga er meestal samen heen met een (sex-)vriendin op zondagnamiddag. De eerste twee, drie uur wordt er gezellig getafeld en gedronken. Sommigen doen een saunaatje en dan pas zie je de koppels naar de matrasssen trekken. Sommige koppels houden de boot af voor single mannen of andere koppels. Heel veel partnerruil zie ik niet, maar het gebeurt nu en dan wel. Meestal is het een koppel met één of twee single mannen.

Ik zou zeggen, voor je geld uitgeeft aan een DVP om je te begeleiden daar, ga eerst eens naar een avond of namiddag dat singles toegelaten zijn en kijk of het iets voor je is. Als je echt enkel naar een club wil gaan voor de sex en niet enkel voor een leuke avond (met mogelijk sex als bonus), dan zijn er andere Clubs die beter in dat plaatje passen.
 
Villa 21 waar wij als koppel bijna wekelijks op maandag aanwezig zijn, is voor ons een ideale club.
Vriendelijk personeel, lekker eten, altijd alles verzorgd zowel de bar, de sauna, de douches en natuurlijk
de erotische kamers.
Mijn vrouw wordt er altijd uitgebreid verwend door de heren, spijtig dat de heren weinig of geen contact zoeken
in de bar. En dat vinden de vrouwen daar niet zo leuk! Heren spreek de vrouwen aan en er volgt een geil avontuur
op de kamer.
Er is voor elk wat wils, en het gaat er soms er geil aantoe, o.a. lesbische, bi, gangbang,
wij hopen dat er nog koppels volgen om ons te vervoegen in deze kleine maar gezellige club !
 
We zijn koppel van 55 en 58 jaar is dit te oud om naar de club te komen
het is ook voor de eerste keer dat we dit willen doen
Dat is zeker geen probleem, wij zijn zelfs een beetje ouder dan jullie.
Op maandag is het niet zo druk en het is echt gezellig in De Villa 21.
Wij hopen jullie te ontmoeten, het zal jullie zeker bevallen!
 
Dat is zeker geen probleem, wij zijn zelfs een beetje ouder dan jullie.
Op maandag is het niet zo druk en het is echt gezellig in De Villa 21.
Wij hopen jullie te ontmoeten, het zal jullie zeker bevallen!
we zouden op een zaterdag willen gaan ,we gaan eerst op de eroticabeurs naar de swingers pop up daar eens kijken
 
Neen, de meeste gasten gaan eerst een hapje eten, dan iets drinken en wat praten. Langzaam aan wordt er dan omgekleed in partykleding.

Al zijn er natuurlijk ook altijd een paar hitsigaards, die meteen alles uittrekken en dan geilogend naakt rondstruinen op zoek naaar prooi.

Die zijn er dan wel aan voor de moeite want de eerste paar uur blijven de matrassen onbenut.
 
Vrijdag, zondag en maandag gaat iedereen bij binnenkomst in sexy lingerie, de mannen in slip.
zaterdag weet ik niet, omdat wij er dan niet komen, maar ik veronderstel dat het dan hetzelfde is.

Het is een algemeen probleem bij alleenstaande mannen, ze willen wel neuken, maar kunnen niet praten.

Mannen spreek de koppels of vrouwen aan in de bar, daar is toch niets mis mee.
Zorg dat je fris gewassen bent, wees vrouwvriendelijk en je hebt gegarandeerd succes.
En achteraf een bedank woordje wordt natuurlijk wel geapprecieerd door de vrouwen.
 
Geen scenario en al de rest. Daar moet je zelf maar voor zorgen. Als beginnend/verkennend koppel raad ik je aan om gewoon op zaterdag te gaan. Dan zijn er gewoon meer koppels waardoor je je meer op je gemak gaat voelen dan op een vrijdagmiddag.
Achteraf wel verslag uitbrengen hé ! 📝😉
 
Ook eens op een maandag geweest. Duidelijk geen doenersclub maar eerder een praatclub.
Sorry als ik de aanwezige dames hiermee zou beledigen maar wat een afknapper. Geen enkele dame echt het bekijken waard. Ook niemand die echt moeite doet om er sexy uit te zien. De hoogste high heel die ik gezien heb was 1,5 cm….De rest sandalen en badslippers.
Als dit je eerste bezoek aan een parenclub zou zijn ga je nooit nog naar een volgende.
De Goorhoeve was indertijd marginaal maar dit is zeker de nieuwe nummer 1.
Hierboven zegt een koppel dat ze niet aangesproken worden. Van de koppels die er bij mijn bezoek waren had ik eerlijk gezegd totaal geen zin om er ook maar eentje aan te spreken.
70 euro weggegooid geld.
 
Kan bovenstaande bevestigen. Meer een discotheek voor senioren. Enkele koppels actief. Maar 1e keer daar geweest en laatste keer.
Eten was wel goed. Toch iets van de 70€ gerecupereerd 🤗
 
Wij, ik en mijn vrouwtje zijn er een paar keer geweest. Wij zijn nieuw in de swingerswereld, en zijn geen fotomodellen…nu ook geen draken. Wij , alez het vrouwtje is nogal onzeker over haar uiterlijk en dan is de villa eigenlijk laagdrempelig, je zal er niet snel uit de toon springen. Ook zijn wij nog niet klaar om all the way te gaan, er is al wel eens een man bij komen liggen (op een respectvolle manier) en die heeft ze dan wel lekker afgetrokken en heeft zijn kwakje mogen deponeren over haar borsten, maar verder is ze nog niet gegaan. Ook zijn er weinig jongere mannen, en de oudere mannen kunnen precies niet praten. Gewoon bij op de matras springen zoals "ne boer op ne bos patatten" dat werkt bij haar niet. Ik of wij willen eens op een zondag naar climax in Balen. Zondag blijkt nogal rustig te zijn, ik wil ook niet dat ze een schrik pakt, want dan is het voor mij ook gedaan met de pret. Persoonlijk vind ik het leuker met twee dan ik alleen, maar dat is mijn mening. Lang verhaal kort, de villa is oké, maar verwacht niet teveel
 
Wij, ik en mijn vrouwtje zijn er een paar keer geweest. Wij zijn nieuw in de swingerswereld, en zijn geen fotomodellen…nu ook geen draken. Wij , alez het vrouwtje is nogal onzeker over haar uiterlijk en dan is de villa eigenlijk laagdrempelig, je zal er niet snel uit de toon springen. Ook zijn wij nog niet klaar om all the way te gaan, er is al wel eens een man bij komen liggen (op een respectvolle manier) en die heeft ze dan wel lekker afgetrokken en heeft zijn kwakje mogen deponeren over haar borsten, maar verder is ze nog niet gegaan. Ook zijn er weinig jongere mannen, en de oudere mannen kunnen precies niet praten. Gewoon bij op de matras springen zoals "ne boer op ne bos patatten" dat werkt bij haar niet. Ik of wij willen eens op een zondag naar climax in Balen. Zondag blijkt nogal rustig te zijn, ik wil ook niet dat ze een schrik pakt, want dan is het voor mij ook gedaan met de pret. Persoonlijk vind ik het leuker met twee dan ik alleen, maar dat is mijn mening. Lang verhaal kort, de villa is oké, maar verwacht niet teveel
Hoi als je nog eens moest gaan laat iets weten heb ook wel is zin om te gaan ben man van 44 en sportief .
 
Villa 21 is zeker voor een eerste keer geen slechte keuze. Er is een vast publiek, dus wel een beetje "ons-kent-ons" en het is niet altijd makkelijk om daar tussen te komen. Maar het kan wel als je een beetje sociaal bent. Let op, het is ook wel gemiddeld een wat ouder publiek. De sfeer is eerder "erotisch uitgaan", dan neuken van openings- tot sluitingsuur.
Klopt helemaal. Ik ben er maar 1x geweest uit nieuwsgierigheid. Het publiek is niet van de jongste. Ik kreeg meer een kroeg gevoel van mensen die in erotische kledij hun vrije tijd hier kwamen doorbrengen. Er liepen die vrijdagavond wel wat jongere mannen rond die veelal boven bleven in de hoop dat er een dame zou komen. Ik denk niet dat ze uiteindelijk succes hebben gehad maar ik ben na anderhalf uur weggegaan. Er was volgens mij een koppelte van midden 30 dat er ook voor het eerst was. Zij zaten de hele avond aan een tafeltje en zijn 1x boven geweest. Helaas enkel om met mekaar te spelen.

Wat me wel verbaasde was dat ik de eigenaar van Villa 21 een tijdje later met een groepje mannen en vrouwen heb gezien in een andere club om zelf uit te gaan. Had ik niet verwacht...
 
Ook eens op een maandag geweest. Duidelijk geen doenersclub maar eerder een praatclub.
Sorry als ik de aanwezige dames hiermee zou beledigen maar wat een afknapper. Geen enkele dame echt het bekijken waard. Ook niemand die echt moeite doet om er sexy uit te zien. De hoogste high heel die ik gezien heb was 1,5 cm….De rest sandalen en badslippers.
Als dit je eerste bezoek aan een parenclub zou zijn ga je nooit nog naar een volgende.
De Goorhoeve was indertijd marginaal maar dit is zeker de nieuwe nummer 1.
Hierboven zegt een koppel dat ze niet aangesproken worden. Van de koppels die er bij mijn bezoek waren had ik eerlijk gezegd totaal geen zin om er ook maar eentje aan te spreken.
70 euro weggegooid geld.
Ben jij het bekijken dan zo waard. Als je enkel uiterlijk, kleding en high heels belangrijk vindt, kan je beter naar betaald plezier zoeken. Gelukkig zijn er mannen genoeg, die hem wel zonder al dat uiterlijk gedoe omhoog krijgen. Maandag en vrijdag zijn actieve dagen, de enkele zaterdagavonden dat ik er was, was er veel minder actie, spijtig wel, want het is een gezellige, propere kleine club
 
Terug
Bovenaan Onderaan