Gisteravond dankzij een vrijkaartje (met dank aan Husky) naar Happy Garden gegaan. Circa 4 jaar geleden was ik hier ook een keer geweest. Toen veel last gehad van upselling en een matige kamergang. Daardoor kwam ik er niet meer, maar het vrijkaartje was voor mij een goede aanleiding om weer eens te gaan kijken. Door de vrijdagmiddagfile rond Eindhoven wat omgereden en met een kwartiertje extra reistijd daar aangekomen. Ik had me ingesteld op: slecht onderhouden club, €150/uur voor de dames en goed eten. Die €150 zou ik dan maar accepteren als het bijzonder fraaie dames met goede service zouden zijn.
De club bleek veel netter onderhouden te zijn dan ik verwacht had. De douches waren goed, strandstoelen, loungebanken, bar, nachtbar, alles zag er prima uit. De binnen sauna stond uit en de buiten sauna deed het. Ik kwam rond 6 uur aan. Happy Garden is een avond/nachtclub, dus dat was prima. Mijn vrijkaartje werd snel geaccepteerd en ik kon me om gaan kleden. Wat eten van het buffet genomen. Prima salades, maar helaas knalharde uitgedroogde kipfilet. Ernaast prachtig draaiende malse kippetjes aan het spit. Dat viel even tegen. Maar later werd dat meer dan goedgemaakt met wel 8 soorten verschillend vlees van de grill, die malse kippetjes van de rotisserie en shoarma.
Er waren 20-30 vrouwen. Later liep dit op tot circa 40. Er was veel variatie in lichaamstypes, 1 dame die al een paar keer 39 was geweest, de rest schat ik tussen de 20 en 35. Optisch was het gemiddeld. Weinig stunners, weinig echt lelijke dames. Er werd weinig gekamerd, dus voldoende kans er 1 aan de haak te slaan. De DJ deed zijn best met de typische muziek die je in dit soort clubs hoort. Er hing een prima sfeertje. 2 dames dansten af en toe wat (Ada, ex Sixsens de mooiste dame van die avond) en Ami. Maar er werd niet veel gedanst en ook de hele avond geen actie aan de danspaal gezien (kan er natuurlijk wel geweest zijn als ik elders was). De meeste dames zaten in de bar of waren op het rookterras.
Afijn, het werd tijd voor een kamertje. Servische Irina zag ik wel zitten, maar die deed niet aan TZ net als de knappe Ada. Wat gesprekjes gehad met verschillende dames en uiteindelijk met Natasha naar de kamer gegaan vanwege haar leuke praatje. Eerst wilde ze €50 per extra hebben en dat ook nog eens verdubbelen voor een uur. Ik zei direct dat we dan niet naar de kamer zouden gaan en wilde al opstappen, maar uiteindelijk 2 extra's afgesproken voor €50 extra. Dus wat hiervoor stond dat ieder extra apart afgerekend moet worden is met een beetje assertief onderhandelen wel te voorkomen. Even goed is €100/30 of €150/60 voor een kamer met 2 "extra's" natuurlijk stevig aan de prijs. Gelukkig betaal je in Babylon en Sixsens daarvoor €60/30 en €110/60 en in Venus €50/30. En er zijn clubs waar sommige dames incl TZ slechts €40/30 rekenen. Nou ja, het werd mijn slechtste kamer in jaren. Zie het verslag. Afgebroken en nog wat geiler maar weer rond gaan lopen. Diverse mannen gesproken, maar niemand had een aanbeveling voor me. Er komen kennelijk veel mannen alleen voor het eten, de sfeer en om naar vrouwen in bikini te kijken. Ook de verslagjes hiervoor zijn er helaas diverse beren die alleen matige kamers draaien. Alleen Mentholbear lijkt hier regelmatig te slagen. Toch maar eens wat paspoortjes lezen. Helaas de goede Valeria en Ruby waren er niet.
Na een zeer goede maaltijd van de grill en nog wat sollicitatie gesprekjes gekozen voor Ami. Een dame relatief nieuw in het vak. Het gebrek aan ervaring werd enigszins gecompenseerd door haar vrolijke karakter. Zie de recensie.
Tsja 1 slechte en 1 krap voldoende kamer van 15 minuten en 30 minuten hadden me €200 gekost. De club is de toegangsprijs dik waard. Gezellige party sfeer nette wellness en een zwembad, goed eten. Maar de dames verpesten het voor mij. Met massale upselling en matige service is dit voor mij geen club waar ik de komende jaren nog eens naartoe zal gaan. Er zullen best een paar goede dames bij zijn die het hoge tarief waarmaken, anders kwamen er niet zoveel mannen, maar het lukt mij niet die te vinden. En als ik de andere recensies zo lees ben ik helaas niet de enige.