Recensie Coco, Antwerpen / Oostende 4,92 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

een passant

Wandelaar
26
27/01/22
5
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/best-blowjob-everrrr.html
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een paar keer contact te hebben gehad via whatsapp was het er toch van gekomen. Stond al zolang met men lijst. Aangekomen (redelijk laat, dus was zeker de laatste) en een vrolijke dame deed de deur open, en ja beter dan de foto's ( ja heren het kan). Een uitgebreide welkom en kreeg ook iets te drinken, dan het financiële geregeld. Dit afgerond kreeg ik per direct een heerlijke kont tegen men kruis geduwd en wreef ze ook meermaals over men kruis. Zullen we even snel samen in de douche gaan, yep.
Vervolgens naar het bed en een korte massage met olie, daarbij was het wel lachen en zeer spontaan. Even later omdraaien en ze leek tevreden met wat ze zag. Haar lippen en mondje gingen gretig en met overgave te werk, wat kan die verdorie heerlijk en diep pijpen. intussen afwisselen met wat gezoen en aangenaam gestreel. Ze geeft ook aan wat absoluut niet kan, dus dat was ook duidelijk en open. Maar na zo een pijpbeurt hou je het niet lang en ik voelde het ineens hard komen, alles over haar heen, en kreeg lachend de opmerking ( ow goed dat ik die lading niet in men mondje kreeg) . even leuk gebabbeld en hop ronde 2, met intiem beentjes naar boven, zij op me,... en ze had niet gedacht dat de tweede keer even veel ging zijn. Haar humor is niet te weerstaan. Nadien nog veel te lang blijven kletsen. Was plots een uur later dan voorzien.
Kortom: zeer geslaagd en voor herhaling vatbaar.
Zeer aangename dame die weet wat ze wil.
De rest van dit avontuur laat ik voor mezelf...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/best-blowjob-erverrrrr.html
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het is alweer een tijdje geleden dat ik deze mooie DVP voor het laatst bezocht. Maar daar er nog regelmatig vragen komen over haar... en ze nog steeds adverteert, hier alsnog een recensie.

Coco is een lekkere tropische meid van 1,60m met mooi cappuccino-kleurtje, een fraaie volle kont en prachtige DD tieten! En wat een mooi zandloper figuur om al die vrouwelijke rondingen te accentueren! Waw! Ze is een beetje gek, maar dan in goede zin, is zelfzeker, pronkt graag met haar mooie lijf én weet hoe ze mannen moet verwennen! Ze neemt initiatief, staat open voor suggesties en is zo geil als boter! Heerlijk om dat geile kutje te likken. Verder kan je haar echt lekker neuken en ze kan ook heel wat aan! Ze stelt een harde pik zeer op prijs én pijpt (pzc) als de besten incl. ballen likken! Dus doet ze haar reputatie als "hete stoeipoes" alle eer aan!

Bij m'n bezoek was ze gekleed in een fishnet, en had daaronder helemaal geen slipje aan! Ik gelijk met m'n handen over die fraaie billen! Dan trekt ze de fishnet omlaag en floepten haar geweldige borsten in m'n gezicht! Geweldig! Dan begin ik haar te kussen op haar buik, haar benen... Plagend lik ik langs dat smachtende poesje. Ze gaspt! Ik neem plaats op m'n knieen en begin ik haar uitgebreid te beffen. Ik voel haar klit opzwellen... En dan komt ze krachtig klaar, haar benen stevig rond m'n hoofd geklemd! Wat heerlijk om die meid te likken! Nu is het mijn beurt! Ze neemt ze m'n harde pik in haar mond en begint me af te zuigen. Dan neemt ze de hele lengte in haar mond, diep in haar keel... gaat krachtig op en neer...zuigt ze m'n ballen... Dan doet ze echt veel spuug op m'n pik... en de hele cyclus begint opnieuw! Waw! ...en ik stond al zo hard! Nu wil ik je écht wel neuken! Snel een condoom om... en stevig neuken. In missio, dan met haar benen in m'n nek. Dan doggy style... hard rammen tegen die geweldige kont! Dan duw ik haar op haar buik terwijl ik diep penetreer...

Tenslotte gaat ze op haar knieen. Heb jij je zaad voor me klaar? Condoom af en ze begint me opnieuw stevig af te zuigen. Geef me je zaad! Spuit over m'n borsten! Krachtig spuitend kom ik klaar. M'n zaad druipt van haar fraaie borsten... OMG!

Voor herhaling vatbaar? Reken maar!
 
Van de zomer ook eens geweest. Toffe, gekke vrouw. Wel snel afgeleid door haar klein hondje in het appartement.

Appartement zelf zeer mooi, proper en modern. Zelf is ze zeker de dame van de foto's. Ik vond wel dat ze veel haar uurtje "uitrekte" ofzo, maar kan aan mij gelegen hebben. Zeker de moeite om eens te proberen!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Cupmaat
D
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/coco-229/
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tijdje terug ook eens mee afgesproken.
Haar hondje stoorde me/ons helemaal niet. Verbleef wel mee in de kamer en kwam idd. af en toe wel eens kijken, maar dat vond ik eerder grappig. De kamer was mooi, fris en ruim, enkel de douche vond ik iets minder, omdat er geen douchekop op de slang zat. Maar bon, we konden ons tenminste wel proper wassen. :cool:

Zij zelf is helemaal mijn type.
Mooi voluptueus en tegelijk alles lekker stevig en strak, daar hou ik enorm van. Verder heeft ze een leuk koppie, een heerlijke glimlach en enkele tattoos die me wel konden bekoren.

Coco is idd. heerlijk prettig gestoord, een vlotte prater en héél open en direct... love it. :love:

Over haar seksuele capaciteiten niets dan lof.
Vol tongzoenen, lekker lang en diep pijpen zonder condoom, laat zich gewillig likken en kan tegen een stootje.
Op geen enkel moment tijdsdruk ondervonden en 2 rondes werden als vanzelfsprekend gezien.

Nu ik dit neerschrijf vraag ik me af waarom ik haar nog niet opnieuw bezocht heb?
Teveel keuze en te weinig financiële middelen zekers!? ;)

Greeeetz,
drazz
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/best-blowjob-4.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nog een keertje in Antwerpen bij deze extraverte, vrolijke, rondborstige meid geweest. In Oostende ontvangt ze ook.
Eerst een kort praatje om vervolgens te douchen. Zelf douchte ze ook nog.
Ze stelde een massage voor. Eerst masseerde ze met haar handen om daarna, terwijl ze in mijn nek kuste, met haar zachte, dikke borsten over m'n rug te glijden. Mijn billen vergat ze ook niet.
Toen ik op mijn rug ging liggen, liet ze lange slierten spuug op mijn lul lopen, trok me stevig af en begon me gulzig diep te pijpen. Elke keer ik het vroeg, nam ze hem gewillig volledig in haar mondje, nice !
Haar billen hard stotend doggy geneukt. Zalige poes, maar ik wilde wat ik een week had opgespaard in haar mond deponeren. Voor 20 euro extra mocht dat.
Zij op haar knietjes gezeten en met haar tong mijn eikel likkend, trok ik me af en spoot een grote lading zaad over haar tong in haar mondje.
 
Wissselt ze week om week ofzo? Had haar al een tijdje bij favorieten staan, maar telkens ik op haar profiel ga zit ze in Oostende, dat is wat ver voor me..
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/best-blowjob-4.html
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Toen ik donderdag haar advertentie aanklikte en zag dat ze in Heusden-Zolder ontving was ik enorm blij. Antwerpen is te lang rijden en een drama met de auto in de binnenstad. Berichtje gestuurd en zeer snel antwoord en afspraak was zo gemaakt. Ik ben al meerdere malen bij deze gewldige dame geweest, maar de laatste keer was toch ruim een jaar geleden.
Ze ontving in een lovehotel. Prima, schone locatie met airco. De ontvangst was super gezellig, even babbelen en teasen en daarna ik even onder de douche. Samen op bed gaan liggen en ze begon met een body to body massage, echt zalig als je die heerlijke grote tieten over je heen voelt glijden.
Daarna overgegaan op een giga lange pijpbeurt waar we allebei enorm van genoten. Uiteindelijk ook nog in diverse standjes lekker geneukt en heerlijk klaargekomen. Nog lekker liggen knuffelen en toen nog een keer onder de douche. Het was zoals altijd bij haar een geweldige date. Ik kan mij echt niet voorstellen dat iemand met haar geen leuke date kan hebben, naar mijn idee ligt het dan echt aan jezelf. Ze ontvangt vaker ook op andere locaties, maar als ze regelmatig naar Heusden-Zolder komt dan ga ik zeker weten weer regelmatig op bezoek.

Een hele dikke kus van je "stalker" lieve schat.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Leeftijd
25-30
Wat kan ze heerlijk pijpen. Coco is de eerste persoon die mijn pik deed verdwijnen (16cm) helemaal in haar keel. Ik wou haar hoofd nog een extra duwtje geven maar dat vond ze niet oké sinds dat ze net had gegeten. Als je haar stuurt en je laat specifiek weten dat je haar keel wilt neuken dan past ze speciaal op op wat ze eet (of ze eet niet zodat ze niet gaat overgeven). Dan mag je haar keel wel neuken. Normaal gezien doet ze klaarkomen in mond niet maar wel als je het specifiek vraagt en je ziet er hygiënisch en proper uit dan staat zij het wel toe. Maar je mag niet in haar keel spuiten. Wat ik echt wel wou doen sinds dat zij de eerste is die zo goed kan deep throaten. En ze had totaal geen last van, ze moest niet eens kokhalzen... Wel in haar keel spuiten gaat altijd mijn droom blijven. Coco, als je dit leest, maak mijn dromen waar aub 😂😂😂🙈. Ik zou haar een 4.8/5 geven. Hoewel ze is nog steeds de beste ooit op de site. Nooit zou je spijt krijgen van haar. (BTW voor de mensen die denken dat misschien lelijk is ofzo door haar foto's omdat ze enkel lichaam post. Ze is echt schoon en zeker 1 van de mooiste op de site. En geil ook nog. Niets meer dan Love voor Coco ❤️)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/best-blowjob-7.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Coco,
Heb deze meid een tijdje geleden een bezoek gebracht.
Leuke tijd mee gehad doe heerlijke body to body massage en pijp geweldige zonder condoom.
Cim was ook mogelijk mits extra bijbetalen dacht €20 maar weet het niet zeker meer.
Van model is ze niet te groot en redelijk goed in het vlees maar toch niet te dik.
Al bij al een leuke date met een perfect nederlands sprekende de dame.
Afkomst denk ik Surinaams of zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan