WHEM Coco, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben hier zelf nog niet geweest, echter heb ik haar wel eens gecontacteerd.
Telefoontje gepleegd voor een last minute afspraak.
Antwoord was in Algemeen Nederlands en zeer vriendelijk.
Niet langsgeweest omdat ze reeds een afspraak had met een vaste klant.

Staat wel op het lijstje.
 
Hallo iedereen, vraagske iemand toevallig ervaring met Coco uit Antwerpen? Kan ze effectief goed keelneuken?
Ben er al 2 keer geweest ondertussen. De 2de keer heb ik er expliciet om gevraagd om te keelneuken. En dat heeft ze met alle plezier gedaan! Helemaal er in..... Wees wel wat voorzichtig. Ik denk niet dat ze dat echt 'hardcore' doet..moet je best eens vragen. Verdomme wat kan die geil pijpen seg! Je moet het 'overacteren' er wel bijnemen. Ik vind dat bij haar wel lekker geil passen.
 
Ik ben er al 4x langsgeweest. Ontvangt in een net appartement dichtbij de Meir. Parkeren best in de garage doen of op straat maar kleine kans. Dame houdt van seks en is gek in de positieve zin. Al heel speels moment je binnenkomt. Is op hygiene dus altijd eerst even piemel wassen. Daarna barst het feest los. Ze houdt erg van pijpen en doet het lang. Je mag hier deepthroaten, keelneuken en tussen haar tieten. Ze twerkt ook in reverse cowgirl waarbij je zo geil wordt met die uitzicht dat je hem stiekem er al in wil drukken zonder condoom. Seks mag je ook goed los gaan. Fotos kloppen dus doggystyle is zeker aangeraden maar ze heeft ook een strakke kut dus kans is dat je het niet lang volhoudt.
 
Wederom zo bejubeld en bij mij toch een dikke tegenvaller net zoals de meeste dames die hier door meerdere mannen de hemel ingeprezen worden , of wel ben ik teveel verwend door mijn vaste dames oftewel zijn er heren die niet veel gewend zijn en vlug content. Maar voor mij is ze het geld niet waard. ( was wel een trio met een "nicht" van haar) misschien is het alleen met haar beter maar nu was het voor mij weggesmeten geld
 
Wederom zo bejubeld en bij mij toch een dikke tegenvaller net zoals de meeste dames die hier door meerdere mannen de hemel ingeprezen worden , of wel ben ik teveel verwend door mijn vaste dames oftewel zijn er heren die niet veel gewend zijn en vlug content. Maar voor mij is ze het geld niet waard. ( was wel een trio met een "nicht" van haar) misschien is het alleen met haar beter maar nu was het voor mij weggesmeten geld
Hm spijtig te lezen. Wie was die 2e vrouw dan? Waarom precies viel het tegen? Ik ben 1 keer bij haar geweest (1u) en viel best mee. Tongzoenen en pijpen zc met best wel slijm enzo.
 
Hm spijtig te lezen. Wie was die 2e vrouw dan? Waarom precies viel het tegen? Ik ben 1 keer bij haar geweest (1u) en viel best mee. Tongzoenen en pijpen zc met best wel slijm enzo.
Pzc deden ze niet zeiden ze ,een paar kusjes heb ik van haar gehad en welgeteld 1 keer de tong gevoeld. Heb ze elks welgeteld 2x mogen neuken voor de volle 5 minuten denk. Toen hadden ze 4condooms gebruikt en dat was genoeg kreeg ik te horen. Douche voor en na en stond keurig na een uur douche inbegrepen weer op straat. Misschien als ze alleen is ze losser is maar nu . Weggesmeten geld
 
Wederom zo bejubeld en bij mij toch een dikke tegenvaller net zoals de meeste dames die hier door meerdere mannen de hemel ingeprezen worden , of wel ben ik teveel verwend door mijn vaste dames oftewel zijn er heren die niet veel gewend zijn en vlug content. Maar voor mij is ze het geld niet waard. ( was wel een trio met een "nicht" van haar) misschien is het alleen met haar beter maar nu was het voor mij weggesmeten geld
Dat is vervelend. Coco ontving een paar jaar geleden in een privéhuis bij mij om de hoek. Heb haar daar destijds enkele keren bezocht. Ook een keer in Antwerpen bezocht. Altijd top inzet en uitstekende seks gehad. We hadden ook echt wel een prima klik, altijd veel lachen. Helaas is Antwerpen een rot eind rijden anders bezocht ik haar toch wel vaker. Veel geiler vind je ze niet naar mijn mening.
Maar iedereen kan natuurlijk een keer pech hebben, ook bij een dame die anderen geweldig vinden. Vind het erg jammer voor je dat het zo tegenviel.
 
Dat is vervelend. Coco ontving een paar jaar geleden in een privéhuis bij mij om de hoek. Heb haar daar destijds enkele keren bezocht. Ook een keer in Antwerpen bezocht. Altijd top inzet en uitstekende seks gehad. We hadden ook echt wel een prima klik, altijd veel lachen. Helaas is Antwerpen een rot eind rijden anders bezocht ik haar toch wel vaker. Veel geiler vind je ze niet naar mijn mening.
Maar iedereen kan natuurlijk een keer pech hebben, ook bij een dame die anderen geweldig vinden. Vind het erg jammer voor je dat het zo tegenviel.
Ik ook, ik moet wel zeggen de ontvangst was goed zijzelf is ook wel een zotte doos en ik heb er goed gelachen met de dames maar de service was echt niet wat ik gewend ben en verwachte na het lezen hier en pmc is voor mij gewoon not done dan knap ik volledig af. Misschien met haar alleen het heel anders is. Ik had beter moeten weten maar ja als je botergeil staat werkt het verstand niet goed meer he.
 
Ik ook, ik moet wel zeggen de ontvangst was goed zijzelf is ook wel een zotte doos en ik heb er goed gelachen met de dames maar de service was echt niet wat ik gewend ben en verwachte na het lezen hier en pmc is voor mij gewoon not done dan knap ik volledig af. Misschien met haar alleen het heel anders is. Ik had beter moeten weten maar ja als je botergeil staat werkt het verstand niet goed meer he.
ben benieuwd heb afspraak gemaakt voor dit weekeinde,hoop dat ze goed is als sommige beweren :)
 
kleine aanpassing ,afspraak verzet naar morgen om vraag van de jonge dame .dus dat wordt eerst gaan trainen dan naar huis doucke pakken zodat we fris en fruitig naar de afspraak kunnen
 

prive Coco
zoals gezegd vandaag bij deze zotte doos langst geweest. en het klopt het is een zotte doos in de goede zin van het woord waarbij je direkt op je gemak voelt ,een uurtje geweest 170 euro en wat ze zeggen over haar orale kwaliteiten (zc) dan kan ik zeggen dat die 100 % kloppen en ze heeft men hoogtepunt een paar keer kunnen uitstellen waarvoor dank. inplaats van een uur ben ik er wel 90 min binnen geweest want is wel wat uitgelopen omdat we nadien nog een leuke babbel hadden volgende keer ga ik wel de andere troeven van de jongedame uittesten want ze heeft een lekkere stevige poep en een lekkere muis en zoals ze bij ons zeggen een stevige voorgevel . parkeren is wel rot zo in het centrum want je bent bijna verplicht op een parking te gaan staan .maar was wel de moeite waard
 
Ze werkte vroeger in een privéhuis op 10 minuten rijden van mij, ben er toen regelmatig geweest. Ook 1 keer in Antwerpen afgesproken. Absolute top meid, echt vervelend dat Antwerpen een enorm stuk rijden is en het parkeren daar inderdaad dramatisch is, anders was ik er nog veel vaker geweest. Wellicht volgende maand in mijn vakantie toch nog een keer een afspraakje plannen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan